2012-12-19, 14:52
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caesarn
Nog har väl Prydz flyttat till vår lite närmare ö (och närmare bestämt London), eller?

Kul med Hardwell! Lirar skön musik samtidigt som det inte kommer bli riktigt lika mycket "konsertstämning" (alla står vända mot artisten, dansar ej, etc etc) som när t.ex. Ingrosso kör.

Som ngn annan mkt riktigt påpekat så har han tagit sitt livs beslut och flyttat till USA. Antar att han tog båten, eller upptäckte hur enkelt de går att flyga med massa benzo i kroppen !!

Är oerhört tveksam till att de kommer bli mindre "konsertstämning" bara för att de är Hardwell. Den där olyckliga tendensen har inte så mkt med "artisterna" i sig att göra utan publiken. Summerburst kommer aldrig bli ett "dans"-event, så är det tyvärr... Sen om det är ngt större fel i det, det får andra bedömma. Det är nog inte det som är tänkt heller, det säljer ju slut år efter år så det är ju så deras målgrupp vill ha det. Därför jag antagligen passar SB i år igen. Då känns Insanity mkt mer frächt och intressant i det perspektivet !
Citera
2012-12-19, 15:36
Medlem
Wretch32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Westwood
Förra året var det Sommersby Päron Cider och Carlsberg(?) för 55-60 spänn tror jag, fanns nog bara det, ingen sprit har jag för mig, kan absolut ha fel!

Du har helt rätt! Och Carlsberg var det
Jag hade inte VIP i somras, men har för mig dom hade lite mer
valmöjligheter i baren? Rätta mig gärna vid fel.

Mvh
Citera
2012-12-19, 16:19
Medlem
FM11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wretch32

Mvh

På vipavdelningen fanns det bland annat rosé och ett antal olika drinkar. Se flesta där är tyvärr posers, som är där mer av en social anledning.
Citera
2012-12-19, 17:22
Medlem
Caesarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wretch32

Mvh
Det fanns rosé i barerna för vanliga dödliga också. Tror inte det fanns drinkar dock. En öl förra året kostade 60 spänn för 33cl plastflaska (har jag för mig), liknande pris på ett glas rosé.

Citat:
Ursprungligen postat av Rolling-stoned
Är oerhört tveksam till att de kommer bli mindre "konsertstämning" bara för att de är Hardwell. Den där olyckliga tendensen har inte så mkt med "artisterna" i sig att göra utan publiken. Summerburst kommer aldrig bli ett "dans"-event, så är det tyvärr... Sen om det är ngt större fel i det, det får andra bedömma. Det är nog inte det som är tänkt heller, det säljer ju slut år efter år så det är ju så deras målgrupp vill ha det. Därför jag antagligen passar SB i år igen. Då känns Insanity mkt mer frächt och intressant i det perspektivet !
Fast det har varit mycket dans även på SB förutom när de största lirat, bara man söker sig lite bakåt istället för trängas för att hamna så långt fram som möjligt. Seneftermiddag och tidig kväll har alltid varit min favoritstund på SB.
Citera
2012-12-19, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Westwood
Förra året var det Sommersby Päron Cider och Carlsberg(?) för 55-60 spänn tror jag, fanns nog bara det, ingen sprit har jag för mig, kan absolut ha fel!

kanske lika bra att det inte finns sprit där med tanke på hur länge det håller på samt alla efterfester ^^
Citera
2012-12-19, 21:03
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Citat:
Fast det har varit mycket dans även på SB förutom när de största lirat, bara man söker sig lite bakåt istället för trängas för att hamna så långt fram som möjligt. Seneftermiddag och tidig kväll har alltid varit min favoritstund på SB.

Kan tänkas ja !! Föredrar att stå långt bak så de finns utrymme att dansa. Dock så vill man gärna in i smeten på svenska events, för att så att säga - gömma sig lite...
Citera
2012-12-19, 21:06
Medlem
Citat:
Kan tänkas ja !! Föredrar att stå långt bak så de finns utrymme att dansa. Dock så vill man gärna in i smeten på svenska events, för att så att säga - gömma sig lite...

äh vad fan, stå längre bak är ju trist. Längst fram ska det vara
Citera
2012-12-19, 21:15
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiwistick
äh vad fan, stå längre bak är ju trist. Längst fram ska det vara

Inte om man gillar att gå på dansevents och dansa, serrö !!
Citera
2012-12-19, 22:01
Medlem
Caesarns avatar
Citat:
Haha, jaså. Du är en sån där fegis alltså.
Citera
2012-12-19, 22:13
Medlem
Citat:
Inte om man gillar att gå på dansevents och dansa, serrö !!

man dansar längst fram!!
Citera
2012-12-19, 22:14
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Citat:
Haha, jaså. Du är en sån där fegis alltså.

Hehe, ja kan man väl säga.....

Citat:
Ursprungligen postat av kiwistick
man dansar längst fram!!

Hehe, om hoppa upp o ned med en hand i luften är att dansa så visst !!
Citera
2012-12-20, 10:44
Medlem
anonym6s avatar
Citat:
Hehe, ja kan man väl säga.....

Hehe, om hoppa upp o ned med en hand i luften är att dansa så visst !!

Ja hoppa och veva är kul i cirkus två timmar sen blir man bara trött... Därav har jag köpt premium i år så jag kan avnjuta musiken och ljusshowen och "dansa" i publikhavet när jag känner fört
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in