2013-06-11, 22:22
Medlem
mak1s avatar
Kan vi förvänta oss:

Tråkigt långa köer till barerna?
Endast 1 öl/cider/vin per person?

Ni som körde VIP i Gbg, fick man köpa mer än 1 öl åt gången?

På Dans Dakar var det:

Köp hur mycket du vill-> Du får bara köpa en-> Alkoholinspektionen stänger ner barerna två timmar innan stängning.

Undrar också över styrkan på drickat, om jag inte missminner mig var det väl 3,5% på drickat förra året, eller vilken tillställning var detta?

Sverige i ett nötskal.
Citera
2013-06-11, 23:27
Medlem
falkhagens avatar
Någon som har koll på vad Hardwell eller Alesso körde för något i Göteborg?
Citera
2013-06-11, 23:37
Medlem
GosigKamels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falkhagen
Någon som har koll på vad Hardwell eller Alesso körde för något i Göteborg?
Alesso:
http://www.1001tracklists.com/tracklist/30347_alesso-at-summerburst-festival-gothenburg-sweden-2013-06-08.html

Hittar inget på Hardwell från SB, finns dock ett från EDM Copenhagen samma kväll, är förmodligen ett snarlikt det som spelades i Göteborg:
http://www.1001tracklists.com/tracklist/30422_hardwell-at-edm-copenhagen-denmark-2013-06-09.html

Båda två var bra, speciellt Hardwell som körde riktigt tungt!
Citera
2013-06-11, 23:38
Medlem
nittionios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mak1
Kan vi förvänta oss:

Tråkigt långa köer till barerna?
Endast 1 öl/cider/vin per person?

Ni som körde VIP i Gbg, fick man köpa mer än 1 öl åt gången?

På Dans Dakar var det:

Köp hur mycket du vill-> Du får bara köpa en-> Alkoholinspektionen stänger ner barerna två timmar innan stängning.

Undrar också över styrkan på drickat, om jag inte missminner mig var det väl 3,5% på drickat förra året, eller vilken tillställning var detta?

Sverige i ett nötskal.

Antagligen är det likadana drinkregler i Stockholm som i gbg, men vad vet jag.

Ölen hade 5%, Cidern 4,5% precis som förra året.
Citera
2013-06-11, 23:53
Medlem
falkhagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GosigKamel
Alesso:
http://www.1001tracklists.com/tracklist/30347_alesso-at-summerburst-festival-gothenburg-sweden-2013-06-08.html

Hittar inget på Hardwell från SB, finns dock ett från EDM Copenhagen samma kväll, är förmodligen ett snarlikt det som spelades i Göteborg:
http://www.1001tracklists.com/tracklist/30422_hardwell-at-edm-copenhagen-denmark-2013-06-09.html

Tack!
Ser riktigt tungt ut, ska bli riktigt härligt att äntligen få se Hardwell live!
Citera
2013-06-11, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GosigKamel
Alesso:

Tråkigt att Hardwell varken spelade Never say goodbye eller How we do.. Men blir nog grymt ändå
Senast redigerad av SEE91 2013-06-12 kl. 00:02.
Citera
2013-06-12, 00:50
Medlem
Hardwell spelade Never say goodbye, men det var väl inte så roligt när det var jag + 5 till i publiken som hade hört den innan
Kändes som det iaf för de var ingen som sjöng med vad jag märkte iaf.
Citera
2013-06-12, 09:51
Medlem
Skit väder verkar vara på ingång (iaf fredagen) tips på vad man kan ha på sig?
Citera
2013-06-12, 10:48
Medlem
bubberls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigfuzz
Skit väder verkar vara på ingång (iaf fredagen) tips på vad man kan ha på sig?

Riktigt tråkigt om så blir fallet.. Tycker det förstör lite av grejen med Summerburst. Man får be en extra gång till vädergudarna och hoppas på förändring! Annars är det väl poncho som gäller!
Citera
2013-06-12, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bubberl
Riktigt tråkigt om så blir fallet.. Tycker det förstör lite av grejen med Summerburst. Man får be en extra gång till vädergudarna och hoppas på förändring! Annars är det väl poncho som gäller!

Ösregnar det stannar jag hemma, precis som du säger förstör det hela grejen.. och inte så lite heller.
Duggar det lite, går det väl an - men fortfarande skittrist.

Molnigt gör inte så mycket.
Sol vore det bästa

Jävla GBG som hade bra väder förra helgen, det brukar väl för fan aldrig va bra väder på västkusten? regn och blåst trodde jag..
Citera
2013-06-12, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erdnaerdna
Ösregnar det stannar jag hemma, precis som du säger förstör det hela grejen.. och inte så lite heller.
Duggar det lite, går det väl an - men fortfarande skittrist.

Molnigt gör inte så mycket.
Sol vore det bästa

Jävla GBG som hade bra väder förra helgen, det brukar väl för fan aldrig va bra väder på västkusten? regn och blåst trodde jag..

HAHA ja vi hade verkligen tur med vädret.. Och tack som fan för det, för det fick alla heta 18-20 åringar att gå klädda i tighta pyttesmå shorts som gick in i röva på dom

Och måste säga att jag blev förvånad över va mycket brudar det va där.. Tror tom det va fler tjejer än killar.. 60-40 kanske..

Och som sagt, jag håller tummarna för att ni ska så sol o fint väder.. Hormonerna flödar extra mycket när solen skiner o folk blir extra kåta

Så att inte få ligga under Summerburst skulle vara ett jävla fail :P

Men det gäller ju att bjuda på sig lite o våga snacka också
Citera
2013-06-12, 14:37
Medlem
GosigKamels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erdnaerdna
Solen skiner alltid på fina västkusten, trodde det var allmänt känt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in