2013-05-13, 11:02
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Någon som har den blekaste angående varför de valde att slopa second-stage i år? Var det för lite publik för det föregående år?
Citera
2013-05-13, 13:25
Medlem
srsbsnss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars Vinterdäck
Någon som har den blekaste angående varför de valde att slopa second-stage i år? Var det för lite publik för det föregående år?

Troligtvis. Second-stage var ju bullshit. Den var mitt bland vimmlet typ rakt framför mainstage ca. 100m rakt fram. Jag märkte inte ens att det var en second stage, jag trodde att det var nått lallar skit där bara och jag märkte inte att folk heller stod kring "second stagen" och diggade. Rent fiasko så som de la upp det i alla fall i Stockholm.
Citera
2013-05-13, 13:45
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av srsbsns
Troligtvis. Second-stage var ju bullshit. Den var mitt bland vimmlet typ rakt framför mainstage ca. 100m rakt fram. Jag märkte inte ens att det var en second stage, jag trodde att det var nått lallar skit där bara och jag märkte inte att folk heller stod kring "second stagen" och diggade. Rent fiasko så som de la upp det i alla fall i Stockholm.

Okej ingen förlust alltså.

Mailade SPG Live angående "Inför Summerburst" avsnittet. Frågade varför det inte kommit fler avsnitt.

Citat:
Hej!

Det kommer mer inom kort..

Med vänlig hälsning/Kind regards
SPG Live
info@spglive.se

Får hoppas på något saftigt!
Citera
2013-05-14, 12:33
Medlem
Timpsiiis avatar
Har inte köpt biljetter men ser att det finns en del på Blocket, just nu i alla fall! Hardwell hade varit riktigt nice att se!
Citera
2013-05-14, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timpsiii
Har inte köpt biljetter men ser att det finns en del på Blocket, just nu i alla fall! Hardwell hade varit riktigt nice att se!

Hardwell är ett måste att se, kungen!
Citera
2013-05-16, 16:52
Bannlyst
Om jag får välja en grej som jag ser fram emot mest så är det att höra den här låten!

https://www.youtube.com/watch?v=xSV9IGyJNts&feature=player_embedded#!
Citera
2013-05-16, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindisnever
Om jag får välja en grej som jag ser fram emot mest så är det att höra den här låten!

https://www.youtube.com/watch?v=xSV9IGyJNts&feature=player_embedded#!

Jag har en känsla av att både W&W samt Hardwell kommer spela denna! "They will totally killing it"
Citera
2013-05-17, 14:13
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibbelito
Jag har en känsla av att både W&W samt Hardwell kommer spela denna! "They will totally killing it"

Ja men säkerligen! Fyfan vad fett.
Citera
2013-05-20, 13:47
Medlem
Lakritspotatisens avatar
Blir första året på Summerburst för mig, ni som har varit på det förut, hur funkar det med biljetterna? Byter man de mot band eller hur gör man om man vill gå ut en stund och komma in igen?
Citera
2013-05-20, 14:01
Medlem
NeverArounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritspotatisen
Blir första året på Summerburst för mig, ni som har varit på det förut, hur funkar det med biljetterna? Byter man de mot band eller hur gör man om man vill gå ut en stund och komma in igen?
Man byter de mot band utanför själva festivalen, och ja, man kan gå ut och in som man vill.
Citera
2013-05-20, 21:43
Medlem
Mantisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeverAround
Man byter de mot band utanför själva festivalen, och ja, man kan gå ut och in som man vill.
Kommer säkert finnas något ställe i sthlm som man kan byta in biljetterna också. Förra året kunde man byta vid Sturegallerian.
Citera
2013-05-20, 22:35
Medlem
GosigKamels avatar
Förra året kunde man byta utanför Nya Ullevi någon dag innan i Göteborg också!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in