Citat:
Ursprungligen postat av Dexter007
Nej det är ju det jag inte har, fan är det så litet?
Ptja, det är inte så stort i alla fall. Om du har kollat på en fotbollsmatch i en mellanstor stadium så kan du tänka dig att det är så det ser ut. I Stockholm i alla fall så har man satt upp en scen inne på stadion och sen står folk nere på marken(fotbollsplanen) och vissa sitter på läktarna och chillar, sen finns det en VIP-del.
Skulle inte kalla det festival egentligen, utan det påminner snarare om en konsert. Du kan ju såklart prova att sälja där inne, du förlorar ju inget på det om någon säger nej om du ändå tänkt att ta "risken" att ta med godis in dit. Jag personligen skulle inte satsa på det dock, sen är frågan också hur många som har kontanter på sig på Summerburst, de flesta som har någon hundralapp i kontant vill nog använda det till att köpa thai-mat eller nått inne i stadion
Aja som sagt, det är upp till dig! Men jag personligen tror inte att det blir så stor succe! Jag fick inte känslan av att det var en pillerfestival förra året i alla fall. Dock kände jag lukten av marijuana mitt i folkmassan när jag stod och dansa haha, någon sköning som hade tagit med sig grönt och tänt på