2013-04-02, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av butterflykniv
Dessa 94r är riksnollor som klarat sig på sina kontakter. Dessa personer ses en skymt av i
http://www.youtube.com/watch?v=Z5oMVswR7BM och man kan alltså konstatera följande: nollor med kontakter (Steve Angello). Steve Angello skulle lätt som en plätt kunna säga till Summerburst-arrangörerna att "jag showar inte upp om inte mina polare (Gavalant-snubbarna) får den officiella SB13-låten.

Nej du detta är 2 halmstad grabbar som knappast blivit plockade pga kontakt med Steve Angello.
Dom har däremot träffat många stora namn under den senaste tiden.
Ni som vill läsa mer om dessa grabbar kan ju göra det här
http://hallandsposten.se/nojekultur/musik/1.1934509-halmstad-duo-gor-ledmotivet-till-summerburst?m=print
Citera
2013-04-02, 21:46
Medlem
srsbsnss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter007
Hur mycket knark flödar på SB? Kan man hitta liksinnade där? Hade tänkt ha med lite E och sälja förhoppningsvis, men hur ser folket på det?

Önskar det var som i USA..

haha har du varit på SB innan? Det är inte direkt Tomorrowland vi snackar om mannen, tror inte det blir så lätt att beckna där.
Citera
2013-04-02, 22:08
Medlem
Dexter007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av srsbsns
haha har du varit på SB innan? Det är inte direkt Tomorrowland vi snackar om mannen, tror inte det blir så lätt att beckna där.

Nej det är ju det jag inte har, fan är det så litet?
Citera
2013-04-02, 23:26
Medlem
Citat:

De som vill bruka godis tar nog med sitt eget in, åtminstone de flesta
Citera
2013-04-03, 17:57
Medlem
srsbsnss avatar
Citat:

Ptja, det är inte så stort i alla fall. Om du har kollat på en fotbollsmatch i en mellanstor stadium så kan du tänka dig att det är så det ser ut. I Stockholm i alla fall så har man satt upp en scen inne på stadion och sen står folk nere på marken(fotbollsplanen) och vissa sitter på läktarna och chillar, sen finns det en VIP-del.

Skulle inte kalla det festival egentligen, utan det påminner snarare om en konsert. Du kan ju såklart prova att sälja där inne, du förlorar ju inget på det om någon säger nej om du ändå tänkt att ta "risken" att ta med godis in dit. Jag personligen skulle inte satsa på det dock, sen är frågan också hur många som har kontanter på sig på Summerburst, de flesta som har någon hundralapp i kontant vill nog använda det till att köpa thai-mat eller nått inne i stadion

Aja som sagt, det är upp till dig! Men jag personligen tror inte att det blir så stor succe! Jag fick inte känslan av att det var en pillerfestival förra året i alla fall. Dock kände jag lukten av marijuana mitt i folkmassan när jag stod och dansa haha, någon sköning som hade tagit med sig grönt och tänt på
Citera
2013-04-04, 18:28
Medlem
Hur mycket plats tror ni Guetta kommer få i Göteborg? Kommer han vara lika hypad som förra året? Personligen ser jag mycket hellre att typ Alesso eller Axwell får avsluta med dunder och brak.

Hade gärna sett Dirty South i Göteborg. Han borde väl turnera lite nu? Nytt album och allt.
Citera
2013-04-04, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av srsbsns
Ptja, det är inte så stort i alla fall. Om du har kollat på en fotbollsmatch i en mellanstor stadium så kan du tänka dig att det är så det ser ut. I Stockholm i alla fall så har man satt upp en scen inne på stadion och sen står folk nere på marken(fotbollsplanen) och vissa sitter på läktarna och chillar, sen finns det en VIP-del.

Skulle inte kalla det festival egentligen, utan det påminner snarare om en konsert. Du kan ju såklart prova att sälja där inne, du förlorar ju inget på det om någon säger nej om du ändå tänkt att ta "risken" att ta med godis in dit. Jag personligen skulle inte satsa på det dock, sen är frågan också hur många som har kontanter på sig på Summerburst, de flesta som har någon hundralapp i kontant vill nog använda det till att köpa thai-mat eller nått inne i stadion

Aja som sagt, det är upp till dig! Men jag personligen tror inte att det blir så stor succe! Jag fick inte känslan av att det var en pillerfestival förra året i alla fall. Dock kände jag lukten av marijuana mitt i folkmassan när jag stod och dansa haha, någon sköning som hade tagit med sig grönt och tänt på

Har blivit medsläpad till den här festivalen i Stockholm i år, alltså aldrig varit där. När vi ändå är inne på ämnet droger, finns det inga människor överhuvudtaget som tar knappar eller något annat?
Citera
2013-04-04, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sh0tcall3r
Har blivit medsläpad till den här festivalen i Stockholm i år, alltså aldrig varit där. När vi ändå är inne på ämnet droger, finns det inga människor överhuvudtaget som tar knappar eller något annat?

Lär nog dras ett och annat gram ladd iaf
Citera
2013-04-05, 16:32
Medlem
Lodmajsters avatar
Någon som vet vad som hände med artistsläppet som skulle komma i veckan?
Citera
2013-04-05, 20:55
Medlem
1stSIRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebrra3
Hur mycket plats tror ni Guetta kommer få i Göteborg? Kommer han vara lika hypad som förra året? Personligen ser jag mycket hellre att typ Alesso eller Axwell får avsluta med dunder och brak.

Hade gärna sett Dirty South i Göteborg. Han borde väl turnera lite nu? Nytt album och allt.

Tror han kommer få mycket plats. Klientelet som besöker Summerburst är, i överlag, de som lyssnar på Guetta och liknande akter (både på gott och ont). 100% säker att han kommer stänga fredagen och Axwell lördagen.
Citera
2013-04-05, 22:38
Medlem
Grabbjaevels avatar
Kommer att bo på STF Fridhemsplan under festivalen. Är det någon som har erfarenhet från vandrarhemmet? Skriv gärna. Antingen här eller PM.
Citera
2013-04-07, 16:01
Medlem
Hur många fler bokningar har vi att förvänta oss till respektive stad? Framförallt Sthlm är av intresse. Dirty South är önskvärd från min sida, är det troligt att han hör till någon av de kommande släppen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in