Citat:
Ursprungligen postat av Rolling-stoned
Att spela sist behöver inte vara "det finaste" direkt heller. Angello må vara headline eftersom han är den han är. Men det är inte samma sak som att vara closing-act. På den posten känns isf Aoki eller Hardwell mer given. Nu tror jag inte att Hardwell kommer stänga, han kommer nog köra direkt innan Angello och därmed efter Alesso. Men det är bara mitt tips...
Sen förstår jag inte alls varför folk tycker att det är så kul att Summerburst line-up ser lika dan ut år efter år. Hur tråkigt och förutsägbart som helst. Sen att Alesso skulle spela mer electroinspirerat förstår jag inte heller. "Mer" än vem då liksom?!
Klart det inte behöver vara det finaste, men visst känns det ändå som att det ligger någon form av prestige i det.. Jag tror att Steve stänger, mycket för att det är just Sverige också, alla vet vem han är, du såg ju DV & LM förra året, hur jävla underbara som helst men dom får en skittid.. Nåväl du har din tanke och jag har min
Och ja, Aoki är mer väl större än DV & LM, men ändå
För det första så gillar jag Alesso väldigt mycket, jag tycker att alla hans senaste släpp har varit jävligt bra, sen är det klart att det blir jävligt enformigt men Alesso var någon jag verkligen ville ha så jag blev glad, även om det var väldigt Captain Obvious att han skulle komma.
Mer electroinspirerat än framförallt Avicii, Calvin Harris, Nause för att nämna ett fåtal, "electroinspirerat" kanske är fel ordval men ändå lite tyngre grejer, tycker jag att det känns som.