2013-02-26, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SEE91
Dom två innan Ingrosso på lördagen hade varit guld
Hur tror ni dom ställer upp på fredagen (Sthlm)? Dom har nu Aoki, Angello, Alesso och Hardwell där redan. Aoki avslutar väl skulle jag gissa på men innan honom så har jag ingen aning. Vad tror ni?
Lägger min gissning på Hardwell - Alesso - Aoki - Angello. Jag tror verkligen att Steve avslutar när han har "släpat" sig hem till Sverige och gör en stor spelning, Aoki känns ganska given före. Att Alesso är senare än Hardwell grundar jag på att han hade en sen tid förra året (iallafall i götlaborg) och dessutom så är han svensk.

Jag tycker det är jävligt skönt att Alesso kommer faktiskt, han vågar släppa lös och göra sin grej, och han lirar dessutom lite mer electroinspirerat.
Citera
2013-02-26, 21:17
Medlem
Jag som hoppas på att Hardwell får avsluta en av kvällarna, det spelar ingen roll vilken av kvällarna, i Göteborg eller Stockholm. Bara jag får se honom spränga Summerburst när mörkret sakta fallit
Citera
2013-02-26, 21:34
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Westwood
Lägger min gissning på Hardwell - Alesso - Aoki - Angello. Jag tror verkligen att Steve avslutar när han har "släpat" sig hem till Sverige och gör en stor spelning, Aoki känns ganska given före. Att Alesso är senare än Hardwell grundar jag på att han hade en sen tid förra året (iallafall i götlaborg) och dessutom så är han svensk.

Jag tycker det är jävligt skönt att Alesso kommer faktiskt, han vågar släppa lös och göra sin grej, och han lirar dessutom lite mer electroinspirerat.

Att spela sist behöver inte vara "det finaste" direkt heller. Angello må vara headline eftersom han är den han är. Men det är inte samma sak som att vara closing-act. På den posten känns isf Aoki eller Hardwell mer given. Nu tror jag inte att Hardwell kommer stänga, han kommer nog köra direkt innan Angello och därmed efter Alesso. Men det är bara mitt tips...

Sen förstår jag inte alls varför folk tycker att det är så kul att Summerburst line-up ser lika dan ut år efter år. Hur tråkigt och förutsägbart som helst. Sen att Alesso skulle spela mer electroinspirerat förstår jag inte heller. "Mer" än vem då liksom?!
Citera
2013-02-27, 00:48
Medlem
Mantisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolling-stoned
Sen förstår jag inte alls varför folk tycker att det är så kul att Summerburst line-up ser lika dan ut år efter år. Hur tråkigt och förutsägbart som helst. Sen att Alesso skulle spela mer electroinspirerat förstår jag inte heller. "Mer" än vem då liksom?!
Mer än guden, Avicii.

Citera
2013-02-27, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rolling-stoned
Att spela sist behöver inte vara "det finaste" direkt heller. Angello må vara headline eftersom han är den han är. Men det är inte samma sak som att vara closing-act. På den posten känns isf Aoki eller Hardwell mer given. Nu tror jag inte att Hardwell kommer stänga, han kommer nog köra direkt innan Angello och därmed efter Alesso. Men det är bara mitt tips...

Klart det inte behöver vara det finaste, men visst känns det ändå som att det ligger någon form av prestige i det.. Jag tror att Steve stänger, mycket för att det är just Sverige också, alla vet vem han är, du såg ju DV & LM förra året, hur jävla underbara som helst men dom får en skittid.. Nåväl du har din tanke och jag har min

Och ja, Aoki är mer väl större än DV & LM, men ändå

För det första så gillar jag Alesso väldigt mycket, jag tycker att alla hans senaste släpp har varit jävligt bra, sen är det klart att det blir jävligt enformigt men Alesso var någon jag verkligen ville ha så jag blev glad, även om det var väldigt Captain Obvious att han skulle komma.
Mer electroinspirerat än framförallt Avicii, Calvin Harris, Nause för att nämna ett fåtal, "electroinspirerat" kanske är fel ordval men ändå lite tyngre grejer, tycker jag att det känns som.
Citera
2013-02-27, 08:42
Medlem
anonym6s avatar
När jag var nere på i ibiza i sommras så lirade ingrosso och alesso tillsammans, det var så sjukt bra spelning.
Citera
2013-02-27, 19:21
Medlem
har 8 biljetter till summerburst i stockholm, vad kommer jag kunna sälja dom för ca 2 veckor innan festivalen? tror ni nån dum jävel ger mig 3000 för en biljett?
Citera
2013-02-27, 20:05
Medlem
GosigKamels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekt33e
har 8 biljetter till summerburst i stockholm, vad kommer jag kunna sälja dom för ca 2 veckor innan festivalen? tror ni nån dum jävel ger mig 3000 för en biljett?
Om du har köpt alla biljetter för att sälja vidare dyrare hoppas jag på att du inte får sålt en enda. För att svara på din fråga så är det tveksamt om folk vill betala så mycket för SB, beror helt och hållet på när biljetterna är slut!
Citera
2013-02-28, 16:19
Medlem
JanDolmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekt33e

Hahahahahahah 3 lax gick ju fan inte ens SMH plåtarna för. Tror SB plåtarna gick ner ganska bra i pris på svarta börsen innan det började. Folk fick prisdroppa rejält för att bli av med biljetter. Aja vem vet hur det blir i sommar. Jag har iaf min plåt!
Citera
2013-02-28, 18:40
Medlem
DropoutBears avatar
Svarta börshajar, vidrigaste som finns. Sälj till originalpris om du har någon heder i kroppen.
Citera
2013-02-28, 18:41
Avslutad
Hur ser drickförsäljnimgen ut på premium området? Bara champagne eller går det att få tag på lite starkare törstsläckare? ^^
Citera
2013-02-28, 18:46
Medlem
DropoutBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sexedonthebeach
Hur ser drickförsäljnimgen ut på premium området? Bara champagne eller går det att få tag på lite starkare törstsläckare? ^^

Förra året var det rosédrink, cider och carlsberg som såldes. Vet inte om det är klart att det blir samma i år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in