2013-02-26, 03:46
Medlem
macbookishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av newhaven
Morgondagens släpp är förmodligen Alesso, men jag hoppas att det är någon annan. Tänk om dom kunde boka några som dom inte har bokat tidigare, t.ex. Wolfgang Gartner, Zedd, Porter Robinson, Madeon, Knife Party, Tom Staar, A-trak, Martin Solveig m.fl.

Fan va glad jag hade blivit då
Citera
2013-02-26, 10:35
Medlem
anonym6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av newhaven
Morgondagens släpp är förmodligen Alesso, men jag hoppas att det är någon annan. Tänk om dom kunde boka några som dom inte har bokat tidigare, t.ex. Wolfgang Gartner, Zedd, Porter Robinson, Madeon, Knife Party, Tom Staar, A-trak, Martin Solveig m.fl.

Bekräftat att Alesso är senaste släppet från dagens metro

Tar ju hellre alesso än igrosso/angello men känns ju som att det finns roligare bokningar att göra utan att lämna "commecial house" spåret.
Senast redigerad av anonym6 2013-02-26 kl. 10:46.
Citera
2013-02-26, 11:42
Medlem
discomusens avatar
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article16312018.ab

Varför är Sturepgruppen alltid såååå seeeeeg.. T.om aftontrasan hinner före
Senast redigerad av discomusen 2013-02-26 kl. 12:13. Anledning: ny info
Citera
2013-02-26, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonym6
Bekräftat att Alesso är senaste släppet från dagens metro

Snaaaaarrrrkk.. Varför kör de samma artister år efter år. De hade kunnat komma med någon ny
Aja, kul med Hardwell, Aoken och Albin Myers iaf...
Citera
2013-02-26, 13:25
Medlem
Jag tycker att det är självklart att Alesso ska vara på plats. Stockholmskille som har blivit sjukt stor internationellt nu. Levererade som fan förra året och det vore imo tjänstefel att inte ta dit honom igen.
Citera
2013-02-26, 15:01
Medlem
Alesso, vet inte vad jag tycker. Hoppas han vågar spela lite tyngre musik än han vanligtvis brukar köra. Alesso/Avicii "tiden" är snart ute, i alla fall för min del

nu hoppas jag på fler "nya" namn!
Citera
2013-02-26, 15:24
Medlem
Parniels avatar
Grymt med Alesso!

Btw, Alesso/Avicii tiden? De spelar inte alls samma musik. Alesso kör mer tungt, inte som Avicii med Levels och dom där låtarna. Lyssna på Clash, samt Nillionaire av Alesso. Han kör mer Ingrosso stil.
Citera
2013-02-26, 17:31
Medlem
R0ckybalb0a555s avatar
Problemet är väl att det blir lite samma musik som spelas hela tiden. Alesso ingrosso och axwell har för många likheter i sina set och därför är det lite tråkigt med de bokningarna. Och har man varit på summerburst alla år innan (och på andra EDM event) så har man redan sett axwell alesso och alla de andra 4-5 gånger, det är ju faktiskt alltid kul med något nytt.
Men absolut, bortser man från det är ju alesso bland de hetaste bokningarna man kan göra, så hellre alesso än många andra (tex HRS, Romero eller vafan man nu vill se) för killen levererar varje jävla gång.
Citera
2013-02-26, 18:38
Medlem
Två killar som garanterat skulle vända upp och ner på hela arenan är Dimitri Vegas & Like Mike. Dom har spottat ut många fina låtar sedan förra sommaren
Citera
2013-02-26, 18:40
Medlem
NeverArounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibbelito
Två killar som garanterat skulle vända upp och ner på hela arenan är Dimitri Vegas & Like Mike. Dom har spottat ut många fina låtar sedan förra sommaren
Håller verkligen med, såg de på Insanity och den arenan vände de upp och ner kan jag meddela.

Mammoth, Madness, Momentum... många bra låtar de kör med.
Citera
2013-02-26, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeverAround
Håller verkligen med, såg de på Insanity och den arenan vände de upp och ner kan jag meddela.

Mammoth, Madness, Momentum... många bra låtar de kör med.

Ja, precis! men för mig spelar det nästan ingen roll vilka mer som kommer, nästan..

Jag har fått Hardwell
Citera
2013-02-26, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibbelito
Dom två innan Ingrosso på lördagen hade varit guld
Hur tror ni dom ställer upp på fredagen (Sthlm)? Dom har nu Aoki, Angello, Alesso och Hardwell där redan. Aoki avslutar väl skulle jag gissa på men innan honom så har jag ingen aning. Vad tror ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in