2013-02-18, 23:11
Medlem
Henkan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GosigKamel
http://summerburst.se/goteborg/arena/
Borde inte det stå där då? Summerburst gick ut med att det inte var bestämt i Göteborg än och efter det har det vart tyst.
Dåliga på att uppdatera sidan?

Står iallafall valhalla ip på min biljett
Citera
2013-02-18, 23:32
Medlem
GosigKamels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkan89
Dåliga på att uppdatera sidan?

Står iallafall valhalla ip på min biljett
Om man går in på information hittar man också "Summerburst återkommer 2013, för att inta den klassiska utomhusarenan Stockholm Stadion den 14 och 15 juni. Helgen innan, den 7 och 8 juni, går festivalen av stapeln i Göteborg, arena meddelas inom kort."

Känns ju som att det borde komma ut något snart om dom har tänkt sig att flytta från Valhalla!
Citera
2013-02-19, 11:07
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Valhalla var faktiskt helt okej förra året. Kanske en aning avlångt om ni förstår, tog ganska länge att ta sig från scen till bajjamajjorna.

Inga nya rykten om kommande bokningar?
Citera
2013-02-20, 06:58
Medlem
JayGatsbys avatar
Stämmer det att Summerburst i Stockholm är ett tillåll för småbarn och förortsmänniskor?
Citera
2013-02-21, 16:53
Medlem
unknown325s avatar
Summerburst i Göteborg, hur kommer arenalayouten se ut, någon som sitter inne på en skiss från förra året?

Det jag vill åt är om det är värt att slanta upp extra för premium eller om man kan bli nöjd med vanliga biljetten. Hur var det förra året ni som var där?
Citera
2013-02-21, 17:29
Medlem
GosigKamels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unknown325
Summerburst i Göteborg, hur kommer arenalayouten se ut, någon som sitter inne på en skiss från förra året?

Det jag vill åt är om det är värt att slanta upp extra för premium eller om man kan bli nöjd med vanliga biljetten. Hur var det förra året ni som var där?
http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphoto...63654538_n.jpg

Så här såg det ut förra året, med VIP/Premium vid sidorna av scenen. Vipen var det väl ingen större fest på så som jag såg det, var mest folk som stod där för att man skulle vara där den helgen.

Får se om det ser likadant ut i år, med tanke på att dom velar om det ska vara på Valhalla eller inte!
Citera
2013-02-22, 12:54
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Klart det är skönt med VIP men var inget jag saknade när jag öste förra året i Göteborg.
Citera
2013-02-22, 16:20
Medlem
VIP-sektionen i Göteborg såg inte speciellt lockande ut, kanske var det bättre i Stockholm?
Citera
2013-02-22, 17:26
Medlem
DropoutBears avatar
Skulle uppskatta om de kunde droppa lite mer namn nu
Citera
2013-02-23, 11:34
Medlem
GosigKamels avatar
Citat:
Nästa vecka kommer vi släppa en av om inte den mest önskade artisten till Summerburst 2013. Både till Stockholm och till Göteborg! Glädjen är på topp!
Vem kan detta vara tro? Jag hoppas lite på Tiesto, hade vart kul då jag aldrig sett honom! Men lutar väl lite åt Alesso också kanske.
Citera
2013-02-23, 11:45
Medlem
discomusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GosigKamel
Vem kan detta vara tro? Jag hoppas lite på Tiesto, hade vart kul då jag aldrig sett honom! Men lutar väl lite åt Alesso också kanske.
Alesso eller Dada. Tänk stort och mainstream nu.. Tänk vad majoriteten av besökarna vill se.
Citera
2013-02-23, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av discomusen
Alesso eller Dada. Tänk stort och mainstream nu.. Tänk vad majoriteten av besökarna vill se.

Vem vill inte se Tiesto menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in