2012-12-28, 12:41
Medlem
Henkan89s avatar
Någon som vet vad de är som skiljer på biljetterna som kostar 895 & 950kr?
Citera
2012-12-28, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henkan89
Någon som vet vad de är som skiljer på biljetterna som kostar 895 & 950kr?
Festivalpass 2-dagars | 18-årsgräns | 950 kr
Biljetten som tar dig ända fram till scenen. Du får njuta av det stora området och har tillgång till serveringar för både mat och dryck.
Biljetten gäller för båda dagarna.

Early bird-biljett | 18-årsgräns | 895 kr
Exakt samma som standard med de som är snabbt framme får sin biljett för ett lite bättre pris.
Biljetten gäller för båda dagarna.
Citera
2012-12-28, 13:35
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zteroz
Blanda inte ihop DJ och producent. DJ Craze slår AVB, carl cox, PVD alla dagar i veckan på att just DJa. Men inte på att producera musik.

Vad menar du?

Jag blandar inte ihop någonting... Flera av dom jag nämnde är både grymma producenter men framförallt är dom erkänt duktiga DJs. Detta är det nog inte många som säger emot, förutom du då.. Att jag skrev upp dessa var självklart bara önskedrömmar, de kommer inte komma till SB. Men de hade varit fett!!

Vad menar du, är nog snarare frågan??!!
Citera
2012-12-28, 13:48
Medlem
Har biljetterna tagit slut fort de andra åren? Kan man vänta med att beställa fram till mars?
Citera
2012-12-28, 14:06
Medlem
Fler frågor..
Får personer som är 18 år dricka alkohol där inne? Får man isåfall ta med sig dricka in eller köper man det dyrt inne på området? Brukar ni dricka och bli fulla och sen gå in?
Citera
2012-12-28, 14:11
Medlem
GosigKamels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sm00th
Har biljetterna tagit slut fort de andra åren? Kan man vänta med att beställa fram till mars?
Fanns kvar biljetter länge förra året, släpptes ju också endagsbiljetter på våren tror jag det var.

Citat:
Ursprungligen postat av Sm00th
Fler frågor..
Får personer som är 18 år dricka alkohol där inne? Får man isåfall ta med sig dricka in eller köper man det dyrt inne på området? Brukar ni dricka och bli fulla och sen gå in?
Du får inte ta med dig in någon alkohol, du får köpa där inne vid barområdena som du måste stanna på med drickat. Det här året kostade en öl/cider 55-60 kr och så fanns det även vin som jag inte kommer ihåg priset på. Att förfesta innan är nog att rekommendera om du inte vill bränna mycket pengar på alkohol där inne.
Citera
2013-01-03, 21:59
Medlem
Mantisss avatar
Har ni någon reklam eller nån typ av logo eller någonting på era biljetter?
Citera
2013-01-04, 12:01
Medlem
anonym6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mantiss
Har ni någon reklam eller nån typ av logo eller någonting på era biljetter?

inte på mina premium utan Summerburst logga i mitten med citatet "summer starts here" och ett SPG live loggan i höger rutan.
Citera
2013-01-04, 15:11
Medlem
Hardwell fan vad gött!
Citera
2013-01-08, 16:55
Medlem
heiiums avatar
Tjena! Tror ni att hardwell kommer vara huvud djn i Stockholm eller kan vi vänta oss några större namn? Ungefär när brukar lineup-en vara spikad och klar?
Citera
2013-01-11, 13:57
Medlem
Snoorks avatar
Snabb fråga, vilken låt är det som körs under hela det första avsnittet av "Inför Summerburst 2013"??

http://summerburst.se/goteborg/summe...blir-tv-serie/ (Länk till höger på sidan)
Senast redigerad av Snoork 2013-01-11 kl. 14:13.
Citera
2013-01-11, 14:12
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heiium
Tjena! Tror ni att hardwell kommer vara huvud djn i Stockholm eller kan vi vänta oss några större namn? Ungefär när brukar lineup-en vara spikad och klar?

Vilka "större" namn tänker du då på?? Guetta, Tiesto, Deadmau5?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in