2008-07-19, 17:41
Medlem
Miss Ns avatar
Måste erkänna att jag bangade på en trekant för nån månad sen. Det ångrar jag idag. Speciellt med tanke på att jag hade sex med bägge män den natten iaf sen. Hade ju varit ett ypperligt tillfälle att uppleva en av mina fantasier.
Citera
2008-07-19, 19:11
Medlem
gazms avatar
Har hänt att jag bangat.

Svåraste var den gången jag hamnade med min systers dunderheta kompis i soffan och kollade film. Lite småhångel ledde till att jag drog hennes trosor åt sidan och hon bara flåsade o bad efter penetration. Då det var min systers bästa vän var jag tvungen att ta mig i kragen och banga.

Andra gånger har det varit då tjejen odlat panoramor av vegetation i underlivet, ingenting som attraherar mig direkt
Citera
2008-10-19, 17:00
Bannlyst
Inleder mitt flashbackande med att blåsa liv i den här gamla tråden. Hade dejtat en brud två gånger innan och tyckte fram till dess att hon var förbonkat het.. Så vi stämde träff hemma oss en bortrest kompis till henne. Sagt och gjort jag tog tåget dit och förberedde mig på ett knullande av stora mått. När jag väl kom dit blev det inte alls som jag tänkt mig, hon var klädd i skabbiga svarta mjukisbyxor och en för liten skinnjacka. Hon pladdrade hela tiden om sitt sommarjobb på lidl, sitt kriminella ex och varvade det med att prata i mobilen. När vi väl kom fram till lyan var det ostädat och luktade kattpiss. Vi satte oss ned hon bjöd på eldorado multivitamin dryck och satte på en dålig technolåt. Var dock fortfarande hyfsat sugen på att knulla även om lusten dämpats en del. Jag frågade om vi inte skulle sitta lite närmare varandra smidig som jag var hon gick dock gladligen med på detta.. Tiden gick dock och hon började avslöja hur många killar hon legat med .. över 90 stycken!! tyckte detta var smått äckligt på nåt sätt även om jag inte är den nogräknade typen.. Det var när hon berättade att hon tyckte om att slicka i sig ett av sinare tidigare liggs svett och frågade om jag kunde gissa vilken färg hon hade på trosorna. Fan va äckligt och osexigt tänkte jag var grymt besviken ville bara hälla en hink bajs över henne och ta tre veckors semester, ursäktade mig dock med att min buss snart skulle gå och flydde fältet.
Citera
2008-10-19, 17:34
Medlem
Snilleblixtens avatar
Klart man har, är man hyfsat nykter knullar man ju inte med fula brudar.
Citera
2008-10-19, 17:56
Bannlyst
Självklart!! När man va mellan 15-18 drog man över allt som hade två ben... Men med åren blir man kräsen.. Drar jag över någon så får jag nästan alltid ångest nästa dag ( om det är ett kioskaskrap) Nej ska man dra över en brud ska det va en brud med stil och en brud man får kämpa lite för att få i säng..
Citera
2008-10-19, 18:37
Medlem
Roby88s avatar
under tiden man har haft flickvän så har jag bangat ett par ggr. känns bra såhär i efterhand men kändes jävligt surt just då..
Citera
2008-10-19, 18:42
Medlem
Självklart har man det.
Massvis med gånger när hjärnan har varit smartare än ballen.
Citera
2008-10-19, 19:32
Medlem
Ja, många gånger. Mycket måste klaffa för min del!
Citera
2008-10-19, 20:40
Medlem
Giorgis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gazm
Har hänt att jag bangat.

Svåraste var den gången jag hamnade med min systers dunderheta kompis i soffan och kollade film. Lite småhångel ledde till att jag drog hennes trosor åt sidan och hon bara flåsade o bad efter penetration. Då det var min systers bästa vän var jag tvungen att ta mig i kragen och banga.

Andra gånger har det varit då tjejen odlat panoramor av vegetation i underlivet, ingenting som attraherar mig direkt

Fan va surt
Citera
2008-10-19, 21:26
Medlem
Kheperas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fläskbak(kille)
Har du någonsin bangat ett knulltillfälle?
Många gånger. Finns väl ingen anledning till att ha sex, "bara för att man kan". Det är ju mer till sex än så, om man nu inte ser sig själv som en dräktig hanhund, som beredvilligt juckar mot lyktstolpar för att de råkar finnas till hands.
Citera
2008-10-19, 21:42
Medlem
YEs, det har hänt!

senast var för att tjejen inte var tillräckligt mogen. Mer kan jag inte säga.
Citera
2008-10-19, 21:48
Medlem
MalariaMyggans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khepera
Många gånger. Finns väl ingen anledning till att ha sex, "bara för att man kan". Det är ju mer till sex än så, om man nu inte ser sig själv som en dräktig hanhund, som beredvilligt juckar mot kvinnor för att de råkar finnas till hands.

Fixed, och ja, varför inte ha sex "bara för att man kan"? Ibland äter jag godis även om jag inte är hungrig eller nämnvärt sugen...

Jag har bangat en femkant en gång. Jag och fyra fina danskor. Varje gång jag tänker på hur jag nekade omgropen så dör jag lite inombords.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in