Inleder mitt flashbackande med att blåsa liv i den här gamla tråden. Hade dejtat en brud två gånger innan och tyckte fram till dess att hon var förbonkat het.. Så vi stämde träff hemma oss en bortrest kompis till henne. Sagt och gjort jag tog tåget dit och förberedde mig på ett knullande av stora mått. När jag väl kom dit blev det inte alls som jag tänkt mig, hon var klädd i skabbiga svarta mjukisbyxor och en för liten skinnjacka. Hon pladdrade hela tiden om sitt sommarjobb på lidl, sitt kriminella ex och varvade det med att prata i mobilen. När vi väl kom fram till lyan var det ostädat och luktade kattpiss. Vi satte oss ned hon bjöd på eldorado multivitamin dryck och satte på en dålig technolåt. Var dock fortfarande hyfsat sugen på att knulla även om lusten dämpats en del. Jag frågade om vi inte skulle sitta lite närmare varandra smidig som jag var

hon gick dock gladligen med på detta.. Tiden gick dock och hon började avslöja hur många killar hon legat med .. över 90 stycken!!

tyckte detta var smått äckligt på nåt sätt även om jag inte är den nogräknade typen.. Det var när hon berättade att hon tyckte om att slicka i sig ett av sinare tidigare liggs svett och frågade om jag kunde gissa vilken färg hon hade på trosorna. Fan va äckligt och osexigt tänkte jag var grymt besviken ville bara hälla en hink bajs över henne och ta tre veckors semester, ursäktade mig dock med att min buss snart skulle gå och flydde fältet.