Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-07-16, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vattenpolo
Men herregud! Varje gång man går ut "bangar" man ju på det som tjej. Patetiskt med alla snubbar som bara är ute efter att hitta knull hela jävla tiden! Fy fan för att gå hem med nåt äckligt jävla drägg som inte har koll på vart grejerna sitter o som bara vill åt ens mus för en natt o sen skryta inför polarna om att han "fick sätta" den där blonda bruden från igår...
nej nej...jag föredrar att ligga med nån som bryr sig, A N Y D A Y of the week!!!

Cheers!
Respekt...

Saken är den att killar som bryr sig är mesar, och tyvärr gillar inte tjejer mesar.
Så det du skrivit är helt motsägande.
Citera
2008-07-16, 19:38
Medlem
icarus_gbgs avatar
Citat:
Men herregud! Varje gång man går ut "bangar" man ju på det som tjej. Patetiskt med alla snubbar som bara är ute efter att hitta knull hela jävla tiden! Fy fan för att gå hem med nåt äckligt jävla drägg som inte har koll på vart grejerna sitter o som bara vill åt ens mus för en natt o sen skryta inför polarna om att han "fick sätta" den där blonda bruden från igår...
nej nej...jag föredrar att ligga med nån som bryr sig, A N Y D A Y of the week!!!

Cheers!

Du behöver sluta förneka att du alltid går hem själv ifrån krogen.
Citera
2008-07-16, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icarus_gbg
Du behöver sluta förneka att du alltid går hem själv ifrån krogen.

Alltså...jag förstår din poäng men nu är det så att anledningen till att jag tänker som jag gör är för att killar just är så på hela tiden. O vad gäller "scooremöjligheter" så är det oftast inga problem för en som varit med i MOORE o Slitz ett antal ggr...
Men jag antar att du är en av dom som ständigt försöker hitta just dessa ligg jag pratar om så...lycka till men inte med mig

Nu är det säkert en massa som tänker att jag får skylla mig själv som visar upp mig på det sättet men jag vill då påpeka att det inte har varit nån större skillnad på grisarna ute i krogsvängen varken före el efter dessa bilder varit ute på marknaden.
Citera
2008-07-16, 23:19
Medlem
Citat:
Alltså...jag förstår din poäng men nu är det så att anledningen till att jag tänker som jag gör är för att killar just är så på hela tiden. O vad gäller "scooremöjligheter" så är det oftast inga problem för en som varit med i MOORE o Slitz ett antal ggr...
Men jag antar att du är en av dom som ständigt försöker hitta just dessa ligg jag pratar om så...lycka till men inte med mig

Nu är det säkert en massa som tänker att jag får skylla mig själv som visar upp mig på det sättet men jag vill då påpeka att det inte har varit nån större skillnad på grisarna ute i krogsvängen varken före el efter dessa bilder varit ute på marknaden.
Moore och Slitz?
Kan man kanske lista ut vem du är m.h.a. uteslutningsmetoden?
Citera
2008-07-16, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ybx
Moore och Slitz?
Kan man kanske lista ut vem du är m.h.a. uteslutningsmetoden?

Försöka går ju, haha! Lycka till!
Citera
2008-07-16, 23:34
Medlem
Citat:
Försöka går ju, haha! Lycka till!
Du menar alltså att det är många som varit med i Moore och Slitz?

Och du menar att du är exceptionellt snygg, trots att så ev. många har varit med i båda tidningarna?
Citera
2008-07-16, 23:44
Medlem
Jag menar ingenting lilla du Framförallt inte att jag skulle vara sådär extra snygg. Men ja, det finns nog en del som varit med i dom tidningarna. Hur hade du tänkt att du skulle lista ut vem jag var menar du?
Citera
2008-07-16, 23:57
Medlem
Citat:
Jag menar ingenting lilla du Framförallt inte att jag skulle vara sådär extra snygg. Men ja, det finns nog en del som varit med i dom tidningarna. Hur hade du tänkt att du skulle lista ut vem jag var menar du?
"Lilla du"? Om jag skulle läsa det högt skulle jag uppfatta det som nedlåtande... Tur att jag inte läste det högt då.

Okej, det har funnits "en hel del" (perfekt antalsangivelse) som varit med i de tidningarna.
Då vet jag, för det visste jag inte förut. Nu menar jag modeller som varit med i båda tidningarna, inte alla modeller sammantaget?
Det var det jag menade, och jag antar att det var det du menade också.
Men det framgick inte i ditt svar.

Jo, jag tänkte lista ut det genom uteslutningsmetoden.
Hur många modeller har varit med i båda tidningarna?
Men eftersom det är "en hel del" stycken modeller som varit med i båda gör det uppgiften svårare.

Ursäkta sarkasmen. Jag har inget emot snygga, rika eller ambitiösa personer även om det verkade (??????) som det.
Citera
2008-07-17, 01:11
Medlem
109740s avatar
Klart som fan man har bangat när någon ful fet brud stöter på en. Tar ni allt som rör sig på två ben eller? :S

Har även bangat när tjejen i fråga var 2 timmars bilresa bort och jag hade jobbat morgonskift och avslutat kvällen med 2 timmar fotboll. "Nej, jag kommer inte ikväll" o sen blev det sexblockad i 3 veckor därefter
Citera
2008-07-17, 12:28
Medlem
icarus_gbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ybx
"Lilla du"? Om jag skulle läsa det högt skulle jag uppfatta det som nedlåtande... Tur att jag inte läste det högt då.

Okej, det har funnits "en hel del" (perfekt antalsangivelse) som varit med i de tidningarna.
Då vet jag, för det visste jag inte förut. Nu menar jag modeller som varit med i båda tidningarna, inte alla modeller sammantaget?
Det var det jag menade, och jag antar att det var det du menade också.
Men det framgick inte i ditt svar.

Jo, jag tänkte lista ut det genom uteslutningsmetoden.
Hur många modeller har varit med i båda tidningarna?
Men eftersom det är "en hel del" stycken modeller som varit med i båda gör det uppgiften svårare.

Ursäkta sarkasmen. Jag har inget emot snygga, rika eller ambitiösa personer även om det verkade (??????) som det.

Att leta efter "vattenpolo" i Slitz eller Moore kommer vara som att leta efter liv på månen.

Men ifall du vattenpolo nu, mot all förmodan, vart med i Slitz och Moore är du den enda "modellen" jag stött på som inte är kåt som en galning. Det är inte många i den branchen som faktiskt har bra självförtroende och det är sjukligt många som är där för att få bekräftelse vilket de också skaffar sig sängvägen.
Citera
2008-07-17, 13:30
Medlem
Shiaarabs avatar
Jag håller med 109740, man bangar självklart ett tillfälle när det kommer ett vidunder som liknar en skär ko mer än en tjej.

Annars har man väl bangat när det varit något kul på TV, då får tjejen snällt sitta och vänta eller gå därifrån.
Citera
2008-07-19, 16:33
Medlem
109740s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shiaarab
Jag håller med 109740, man bangar självklart ett tillfälle när det kommer ett vidunder som liknar en skär ko mer än en tjej.

Annars har man väl bangat när det varit något kul på TV, då får tjejen snällt sitta och vänta eller gå därifrån.

Humor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in