Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Ja, du kan tyvärr ha rätt...Det krävs förmodligen något "helt oförutsägbart", någon individuell mirakelprestation (kanske dopingdriven) för att omintetgöra Astanastallets triumf - och nog tror jag de kör för Armstrong när det gäller. Nå, jag ska följa Pyrenéeretapperna i alla fall, landskapet är rätt ljuvligt...och hoppas på att något överraskande händer. Det ska ju för fan vara spännande hela vägen!

Det som skulle kunna hända är att Astana lägger alldeles för mycket krut nu i början för att inte orka, men det bör inte ske.
Det finns annars cyklister som är ute efter bergströjan. Jag tänkte hålla utkik efter colombianen Rigoberto Uran. Jag tror att han kan göra något och sedan gillar jag colombianska bergsgetter. Det är något speciellt med dem.
Citat:
Ja, men även om han en roll som hjälpryttare så kanske han har potential att kunna vinna en sträcka? Jag vart då ruggigt imponerad på OS.
Han verkar ju vara bäst som tempoåkare men hur är han som spurtare om han skulle hamna i ett sånt läge?
Jag har aldrig sett han spurta och tror inte att han är något vidare på det. Chansen han är att han får klartecken att hänga på med på en utbrytning på samma sätt som när Arvesen tog en etappseger förra året. Tempobanan på VM i september passar Larsson riktigt bra. Där kan han ta medalj.