2006-06-13, 00:47
Medlem
wääuus avatar
WTF!? sökfliken i FB's meny finns fan inte av nån konstig anledninge, vadfan har hänt? använder explorer på denna datorn är van vid firefox var är den nånstans!?
hursomhelst skulle jag söka på väteperoxid, har för mig att det heter hydrogenii peroxidum på apoteket, nån som minns? jag kan nämligen inte hitta det på apotekets hemsida...
Citera
2006-06-13, 01:06
Medlem
Fox 2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wääuu
WTF!? sökfliken i FB's meny finns fan inte av nån konstig anledninge, vadfan har hänt? använder explorer på denna datorn är van vid firefox var är den nånstans!?
hursomhelst skulle jag söka på väteperoxid, har för mig att det heter hydrogenii peroxidum på apoteket, nån som minns? jag kan nämligen inte hitta det på apotekets hemsida...

Sökfliken är borta om man använder Internetexplorer också, det suger, vad ska man nu säga till alla som dubbelpostar
Citera
2006-06-13, 01:17
Medlem
Phels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wääuu

Antar att Google inte funkar i din del av landet?
http://www.google.se/search?hl=sv&q=hydrogenii+peroxidum&btnG=Google-s%C3%B6kning&meta=lr%3Dlang_sv

Inlägg #1000 i denna tråd
Citera
2006-06-14, 15:55
Medlem
woofers avatar
Vet att detta har avhandlats förut i några av dom 1000+ inläggen i denna tråd men då sökfunktionen för tillfälet inte verkar fungera så...

Salpetersyra säljes licensfritt i Danmmark eller? Är det färgaffärer man ska leta på då? Vad heter salpetersyra på danska? Någon som kan tipsa om en butik i köpenhamn som har det hemma? Ska nämligen till köpenhamn på fredag så svar innan dess vore nice

Om man nu skulle ha den maximala oturen att råka ut för en tullkontroll vad säger dom då? Ajabaja den där tar vi eller finns det risk för böter tom
Citera
2006-06-14, 17:03
Medlem
Fox 2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av woofer
Vet att detta har avhandlats förut i några av dom 1000+ inläggen i denna tråd men då sökfunktionen för tillfälet inte verkar fungera så...

Salpetersyra säljes licensfritt i Danmmark eller? Är det färgaffärer man ska leta på då? Vad heter salpetersyra på danska? Någon som kan tipsa om en butik i köpenhamn som har det hemma? Ska nämligen till köpenhamn på fredag så svar innan dess vore nice

Om man nu skulle ha den maximala oturen att råka ut för en tullkontroll vad säger dom då? Ajabaja den där tar vi eller finns det risk för böter tom

Tror butiken hette makab eller mekab och det var 65 %ig.

Dock så var det hårdare kontroller vid köp pga några zigenare hadde köpt stora mängder.

Smuggling borde det bli som brottsrubricering om de kan bevisa att du gjort det med flit, eller kanske förberedelse till terrorism om du har otur.
Citera
2006-06-14, 17:32
Medlem
Phels avatar
Matas, salpetersyre 62%, 29,95:-
Citera
2006-06-14, 18:46
Medlem
Fox 2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phel
Matas, salpetersyre 62%, 29,95:-

Fy fan vad billigt, någon som vill handla med lite åt mig (stockholm)?
Citera
2006-06-14, 19:15
Medlem
negerbarns avatar
Jag vill gärna ha ett par liter också!( Hultsfred!. )

Du lär hitta dit, i alla fall den här helgen
Citera
2006-06-14, 19:27
Medlem
wääuus avatar
de säljer en hel del andra sköna grejer på matas, i fina burkar i kemikaliehyllan, fan vad jag är less på sverige, varför kan inte vi också få köpa salpetersyra, kalciumkarbid mm. på apoteket? jag ska tamejfan flytta till DK det är inte kul att vara kemi intresserad i sverige längre tur att man bor så nära DK då
Citera
2006-06-15, 00:29
Medlem
woofers avatar
Nån som har en adress till matas i köpenhamn? Och var det någon som vet vad salpetersyra heter på danska?
Citera
2006-06-15, 00:57
Medlem
wääuus avatar
matas finns lite här å där. det är danskarnas apotek, och salpetersyra heter salpetersyre på danska, vit/blå plastflaskor
Citera
2006-06-15, 02:24
Medlem
Phels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av woofer
Nån som har en adress till matas i köpenhamn? Och var det någon som vet vad salpetersyra heter på danska?

Läs mitt inlägg igen; Salpetersyre. Testa sedan att googla matas+København. Ska jag hämta det åt dig också?

Citat:
det är danskarnas apotek

Nope.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in