2006-03-19, 20:17
Medlem
onemanarmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.F_Pathfinder
Kan man använda de här kylpåsarna som ammoniumnitrat källa eller är det nått annat i dem?

http://www.basesport.se/products.php?cid=22&pid=138

ja visst kan du det, men varför?
Det är skitdyrt, är det inte billigare att köpa en säck N-27 och rena?
Citera
2006-03-19, 20:35
Medlem
det kan man väll köpa på granngården?
men hur renar man det?
Citera
2006-03-22, 16:05
Medlem
Någon som vet var man kan få tag på Svavel i Lunda trakten. Har ringt till lunds alla färgaffärer alla säger att dom inte har. Och jag orkar inte beställa. PS tänker inte sticka till apoteket för det är svindyrt
Citera
2006-03-22, 18:20
Medlem
_bjorke_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coppy
Någon som vet var man kan få tag på Svavel i Lunda trakten. Har ringt till lunds alla färgaffärer alla säger att dom inte har. Och jag orkar inte beställa. PS tänker inte sticka till apoteket för det är svindyrt

finns på apoteket, tror säkert ni har ett sånt i lund. ring å fråga efter svavel, de borde ha
Citera
2006-03-22, 19:24
Medlem
West-ens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coppy
BESTÄLL!!! Från svenska kemi får du det för endast 80kr/kg tror jag, frakten kan du använda rabbatter mot, och du kan köpa ett av deras nya pyrokits, då blir det gratis frakt.
Sedan vad gällande apotek, så har jag aldrig hittat ett endaste telefonummer till dem, någon som vet hur man får det? Det finns ej i telefonkatalog och inte på hemsidor.
Citera
2006-03-22, 19:28
Medlem
zoccers avatar
Tel.No

Apoteket 0771-450450
Citera
2006-03-22, 19:42
Medlem
_bjorke_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av West-en
BESTÄLL!!! Från svenska kemi får du det för endast 80kr/kg tror jag, frakten kan du använda rabbatter mot, och du kan köpa ett av deras nya pyrokits, då blir det gratis frakt.
Sedan vad gällande apotek, så har jag aldrig hittat ett endaste telefonummer till dem, någon som vet hur man får det? Det finns ej i telefonkatalog och inte på hemsidor.

hittar inget pyrokit
Citera
2006-03-22, 19:50
Medlem
Obersturmfuhrers avatar
Zu erst...

Färghandlar har svavel, eller kan beställa in. Jag köper 750g för 43:-.
Svenska kemi är dyra 500g för 82:- (har jag för mig)

Det finns en skylt med apotekets nummer utanför alla deras "butiker" om inte annat finns det på hemsidan.

Prenummerera på SK's pyrobrev så kommer lite erbjudanden hem i brevlådan med olika pyrokit.
Citera
2006-03-25, 02:46
Medlem
Ghb

Vart får man tag på kemikalierna som behövs för tillverkning av ghb.gamma-butyrolakton, sodium hydroxide NaOH?
Citera
2006-03-25, 10:24
Medlem
Jomazis avatar
Den förstnämnda är en känd narkotikaprekursor och därmed inget som en privatperson kan få tag i lagligt. I ren form.
Citera
2006-03-25, 13:20
Medlem
Frågar igen - Vet någon var man kan få tag på Nikt?

Edit: Jomazi, finns det inte ämnen i gamla klotterborttagningsburkar som katalyseras till ghb i magsäcken?
Citera
2006-03-25, 13:35
Medlem
onemanarmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pihlquist
Frågar igen - Vet någon var man kan få tag på Nikt?

Edit: Jomazi, finns det inte ämnen i gamla klotterborttagningsburkar som katalyseras till ghb i magsäcken?

Jo visst finns det det, GBL, går att dricka som det är. Men tror att man har tagit bort det nu va? Man kan iofs hitta gammla burkar lite här och var.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in