Citat:
Ursprungligen postat av Fieldleaf
Hej igen
Är det någon här som hört nå seriöst om keten senaste tiden? Har köpt av honom förutom men min senaste order har det blivit nå jävulskt strul. Fick delar av beställningen efter dryga 2 månader. Okay, visste att han hade lång leveranstid sedan innan. Men saken är den att efter många ursäkter och ytterligare 7 månader senare så har jag inte fått mina resterande saker än..... Så totalt har det gått 9 månader....
Har lyckats fått ett svar varje månad och då har det varit någon ursäkt om hur datorn fått virus och min order försvann, eller att det varit så kallt så att kemikalierna frusit osv osv.
Igår skickade jag ett mail till honom där jag visade ganska tydligt min irritation (Dock ej otrevlig men påpekade om 9 månaders leveranstid är rimligt) och även varför han inte svarat på mitt mail jag skickade för några veckor sedan.
Imorse fick jag ett svar. Eller svar var det inte, utan en bild på 2 leveranskvitton på 2 privatpersoner här i Sverige med adresser och hela köret. Ingen text eller något som förklarade detta (förutom möjligen en öl i bakgrunden på bilden?).
Men tycker det är ett förjävligt beteende med handsklandet av hans kunders uppgifter. Var några här som klagade på palms kemihandel då han nämnt namnen på några. Men här fick jag kompletta adressuppgifter och allt.
Mailade tillbaka och frågade vad jag skulle få ut av bilden och om han brukar ge ut sina kunders uppgifter bara sådär. Får se vad svaret blir. Men är det någon här som fått sina paket senaste tiden eller fått nå vettiga svar? har inte haft problem med honom tidigare förutom långa leveranstider på någon månad. Men inte 9 månader och dessa övriga problem.
// Fieldleaf
Mailade Keten ett par månader tillbaks, fick svar nu.
Are you intrested our reagents still?
With Best Regards
Lukasz Mikus
"KETEN" Instytut Syntezy Chemicznej
"KETEN" Institute of Chemical Synthesis
NIP 899-254-52-20
www.keten.com.pl
www.keten.org.pl
GSM: +48 609 20 42 42
Fax: +48 71 787 37 58
"Are you intrested our reagents still" låter inte helt rätt men är mer nyfiken på numrena. Prova o ring.
Förövrigt har jag hittar en mycket bättre säljare som faktiskt kan bygga meningar !