2009-05-18, 17:32
Medlem
downloaders avatar
För den som tänker på att köpa något liknande:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270380047870&ssPageNam e=ADME:X:RTQ:US:1123

7 dar från betalning så kom den idag fram.
Citera
2009-05-18, 23:59
Medlem
downloaders avatar
Någon som vet vart jag kan köpa denna?

http://www.myresearch.lt/production/Firestarter/firestarter.phtml
Citera
2009-05-19, 23:05
Medlem
Tur-Buddas avatar
Finns det något man bör passa på att köpa i Berlin, som man får lagligt får ta med sig i resväskan på flyget?
(förutom etanol)
Citera
2009-05-20, 23:32
Medlem
Tur-Buddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tur-Budda
Finns det något man bör passa på att köpa i Berlin, som man får lagligt får ta med sig i resväskan på flyget?
(förutom etanol)
*bumb*
Flyger i morgon...
Citera
2009-05-20, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tur-Budda
*bumb*
Flyger i morgon...
beror ju helt på vad du är intresserad av? Kanske en flaska absint och några pipebombs? Annars är det väl lika svårt att få tag på pyroteknik-relaterade grejjer som det är i sverige?
Citera
2009-05-20, 23:47
Medlem
Tur-Buddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shmuunk
beror ju helt på vad du är intresserad av? Kanske en flaska absint och några pipebombs? Annars är det väl lika svårt att få tag på pyroteknik-relaterade grejjer som det är i sverige?
Jag är öppen för alla förslag, från pang till vad som helst som inte går att köpa i sverige som man borde passa på om man kanske skulle behöva det i framtiden.
Citera
2009-05-26, 21:28
Medlem
Aldebarans avatar
Båtrök

Hur stor variation av färger på rök brukar vanliga båtaffärer ha?
Citera
2009-05-26, 22:21
Moderator
WirelessGkit2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aldebaran
Hur stor variation av färger på rök brukar vanliga båtaffärer ha?
1, orange
Citera
2009-05-29, 12:38
Medlem
very dangerouss avatar
Siter just nu och väger i mellan var jag ska lägga min bestälning från, keten eller Czort shop. Men så upptäckte jag presis att keten har fått in ett destelationskit. Detta är ju altså rätt lokande att köpa. Men jag är lite osäker på om det verkligen är lagligt i sverige. Så vad tror ni?

Länk http://www.keten.com.pl/equipment

Sen har jag en fråga till. Jag hade också tänkt att stubi skulle ingå i min beställningen. Men så har jag för mig att någon på flashback kritiserade Czort shops stubin.
så jag frågar altså om ni som har tesdat denna stubin har någonting att invända mot den.
Citera
2009-05-29, 13:50
Moderator
WirelessGkit2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av very dangerous
Siter just nu och väger i mellan var jag ska lägga min bestälning från, keten eller Czort shop. Men så upptäckte jag presis att keten har fått in ett destelationskit. Detta är ju altså rätt lokande att köpa. Men jag är lite osäker på om det verkligen är lagligt i sverige. Så vad tror ni?

Länk http://www.keten.com.pl/equipment

Denna fråga tycker jag att du kan ställa i hembrännarforumet. Jag vill minnas att det numera är tillåtet att inneha (viss) destillationsutrustning, men jag är lite osäker. Givetvis får man inte destillera sprit med dem, men vatten skall gå bra. Hembrännarna bör ha koll på lagen angående detta.
Citera
2009-05-29, 14:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WirelessGkit2
Denna fråga tycker jag att du kan ställa i hembrännarforumet. Jag vill minnas att det numera är tillåtet att inneha (viss) destillationsutrustning, men jag är lite osäker. Givetvis får man inte destillera sprit med dem, men vatten skall gå bra. Hembrännarna bör ha koll på lagen angående detta.

Troligen får man inneha en destillationsutrustning. Faktum är att mycket som folk tror är förbjudet i Sverige är lagligt. Man får t ex ha en kanon, om den inte går att ladda med skarp ammunition, man får odla vallmo, om man inte skördar, man får också inneha ganska många kemikalier som ibland är förbjudna eller strängare reglerade utomlands.
Citera
2009-06-02, 11:37
Medlem
organiskt färgpulver

var kan jag hitta organiskt färgpulver till "rökbomber"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in