Haha varje år vid den här årstiden kommer dem fram. Folk som enbart vill lära sig göra stora bomber med miniraketer och så vidare.
Varför skulle man få det? miniraketer är ju lagligt. Så länge det är för´packat rätt och så så är det nog lugnt. Men jag tror nog du behöver betala extra för farligt ämne eller nåt.
Varför skulle man få det? miniraketer är ju lagligt. Så länge det är för´packat rätt och så så är det nog lugnt. Men jag tror nog du behöver betala extra för farligt ämne eller nåt.
Någon som har bra förslag på hårda kulor/bollar/klot att rulla egna skal runt? De bör vara omkring 55 och 65mm i diam och tåliga nog att rulla hårt mot ett bord eller liknande.
Någon som har bra förslag på hårda kulor/bollar/klot att rulla egna skal runt? De bör vara omkring 55 och 65mm i diam och tåliga nog att rulla hårt mot ett bord eller liknande.
Hejsan gott folk, jag söker sidor, med kanske instruktioner, bilder och filmer som anknyter till installation vid sprängning som specialeffekter vid filminspelningar osv. På Smålandskrutbruk finns lite sådant material, men skulle vilja veta någon mer.
Någon som sitter på lite material? Posta gärna!