Citat:
Ursprungligen postat av Alternify
hur ser det ut utanför macforum nordstan nu?
Jag är inte där än, men tydligen sa svartbil att han/hon skulle vara där 05.00 ungefär idag så!
Får även rätta mig själv, var tydligen 1-2 veckors leveran på nya iPad när man beställde från Apple Store! Konstigt tycker jag!