Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-05-11, 09:54
Medlem
123....s avatar
Att Terroristsponsorn Özz är så frågande över svenskars syn över den katastrofala invandring som rådit då han anser att vi ska anamma ”Allt Åt Allt Och Alla” Samtidigt som han som landslös Kurd grinar över att de inte har något EGET Land är det ultimata dubbelbottnade hyckleriet och motsägelsefulla flosker som någonsin myntats.

Varför Ska Özz ”terrorsponsar’n” Nujen få gnälla och grina över rätten att ha ett ”Eget Land” när inte vi får det?
Spelar väl för fan ingen roll vart man bor och om man har ett ”Eget Land” eller inte om allt är åt alla!

”Jag är kurd ba, Jag ba MÅSTE ha ett eget land som heter ”Kurdland” eller ”Özzväckfrånstan” eller nått. vilka som bor där och vilka kulturer som brer ut sig spelar ingen roll, men eftersom jag är Kurd så vill jag ha ett Land som heter vad jag ÄR, annars blir jag ledsen och grinar.
Patetiskt! ....
Senast redigerad av 123.... 2018-05-11 kl. 10:20.
Citera
2018-05-11, 16:44
Medlem
jay.simpsons avatar
De få som uppskattar Özz krönika är kärringarna i #visu som själva skor sig på flyktingindustrin och undergräver systemet

https://mobile.twitter.com/vistarinteut/status/994493690168139777

Visst gav krönikan en klump i magen fast inte som skattefuskande, terrorfinansiären som utnyttjar svart arbetskraft tror. Texten visar tydligt vilket hat och förakt Özz har mot svenskar eller "svenskar" som han skriver. Om jag inte redan varit invandringskritisk har jag blivit det efter Özz alster.

Om Özz ens haft ett uns av "mod" har han ställt sig med ett bombälte i ett område med många svenskar, vi vet att han vill. Han är psykiskt sjuk, generationer av inavel tar ut sin rätt. Jag hoppas Säpo håller Özz med familj under span.

Oja Özz jag är bättre än du precis som alla andra i den här tråden Jag föraktar bara invandrare som du och inte invandrare generellt.
Senast redigerad av jay.simpson 2018-05-11 kl. 16:50.
Citera
2018-05-11, 20:32
Medlem
Örjan Lax hatar özz nujen
http://imgur.com/MM0TAA2
Citera
2018-05-11, 20:40
Medlem
BistroBellmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GastonLeMan
Va din vän med när dessa preparat inmundigades?
Vore kul på källa !?

Det var en antagelse baserad på deras beteende. Ingen av oss såg att dem var där innan min bekanta fick stryk.
Citera
2018-05-12, 09:36
Medlem
Sveriges fiende nr1. Han hatar dig svenne banan. När får du nog? Eller knyter du näven som vanligt i fickan och är tyst? Nån gång måste svenska folket resa sig. Han bajsar på sverige och svenskarna i sveriges största tidning. Vem fan är han?
Citera
2018-05-12, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyven
Vad tycker andra Kurder som bor i Sverige om Nujen? Är han deras hjälte? Föraktar andra Kurder Svenskar lika mycket som Nujen föraktar Svenskar?

Kurder överlag är ju extremt etnocentriska och chauvinistiska på ett väldigt öppet sätt som är närmast perverst. Judar exempelvis är ju också extremt etnocentriska, men de är samtidigt smarta och förstår att man inte kan skylta öppet med det på samma plumpa bergsturkiga vis som Özz Nûjen, eftersom de förstår att det sticker i ögonen på och retar upp de europeiska värdfolken. Det är dålig taktik helt enkelt. Özz är inte särskilt intelligent.

Det finns långt smartare kurder som bröderna Sanandaji (som enligt Wikipedia härstammar "från en av de mest inflytelserika landägarfamiljerna i 1700-talets feodala Persien") och Sakine Madon. Men den plumpa bergsturkiga sidan (som gillar att gå ner i brygga och yla hysteriskt om "svensk främlingsfientlighet") är väl mer flertalig och högljudd (och inkluderar förutom Özz och hans familj även namn som Kurdo Baksi, Nalin Pekgul, Seher Yilmaz, Zanyar Adami, Shan Atci, Soran Ismail, Mustafa Can, etc.). Noterbart är att även bimbo-kurder som Fadde Darwich ylat om rasism.

Sen finns det väl även en kurdfalang som är mer vänster eller liberal på mer anti-hederskulturbasis utan att vara direkt svenskfientliga (åtminstone inte öppet) (framförallt kvinnor som Gulan Avci, Sara Mohammad och Amineh Kakabaveh).
Citera
2018-05-17, 10:17
Medlem
Vet inte om detta är specifikt skvaller om Özz Nujen eller om det kanske hör hemma i MoJ.
Hursomhelst:
Idag fick jag i min hand en begagnad GP. Den var från i tisdags, 15 maj. På sid 35 fanns en sida för aktuell kultur i Göteborgsområdet. Längst upp gör GP med bild reklam för pjäsen Hemsöborna av Strindberg. Huvudrollsinnehavare är haverikurden Özz Nujen som alltså spelar Carlsson.

Jag undrar varför GP fortsätter att göra reklam för en pjäs som sablats ned av kritiker och publik? GP vet ju dessutom om att haverikurden genom sin familj betalat Akilov en stor summa svarta pengar.
Citera
2018-05-17, 10:49
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Vet inte om detta är specifikt skvaller om Özz Nujen eller om det kanske hör hemma i MoJ.
Hursomhelst:
Idag fick jag i min hand en begagnad GP. Den var från i tisdags, 15 maj. På sid 35 fanns en sida för aktuell kultur i Göteborgsområdet. Längst upp gör GP med bild reklam för pjäsen Hemsöborna av Strindberg. Huvudrollsinnehavare är haverikurden Özz Nujen som alltså spelar Carlsson.

Jag undrar varför GP fortsätter att göra reklam för en pjäs som sablats ned av kritiker och publik? GP vet ju dessutom om att haverikurden genom sin familj betalat Akilov en stor summa svarta pengar.

Rätta mig om jag har fel men det är väl inte GP själva som gör reklam utan teatern som köpt annonsplats i tidningen? Antagligen har de köpt ett helt paket med annonser redan tidigare och publicerar dem vartefter. Eller är det Göteborgs kommun som gör reklam för sitt kulturutbud? Samma sak då, annonserna är antagligen bokade sen länge.

Har mycket svårt att se att Özz hade fått rollen i Hemsöborna om det varit idag, nu när alla har facit i hand. Det var en satsning som inte gick bra helt enkelt. Özz blev ju till och med sågad i annars välvilliga gammelmedia för sin urusla prestation, och då inser man att det måste varit en fullständig katastrof på alla plan.
Citera
2018-05-17, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Rätta mig om jag har fel men det är väl inte GP själva som gör reklam utan teatern som köpt annonsplats i tidningen? Antagligen har de köpt ett helt paket med annonser redan tidigare och publicerar dem vartefter. Eller är det Göteborgs kommun som gör reklam för sitt kulturutbud? Samma sak då, annonserna är antagligen bokade sen länge.

Har mycket svårt att se att Özz hade fått rollen i Hemsöborna om det varit idag, nu när alla har facit i hand. Det var en satsning som inte gick bra helt enkelt. Özz blev ju till och med sågad i annars välvilliga gammelmedia för sin urusla prestation, och då inser man att det måste varit en fullständig katastrof på alla plan.

Jo, fast nu låg inte "annonsen" upplagd som just en annons, utan som en sorts 'header' överst på sidan och tillsammans med andra kulturaktiviteter i Göteborgstrakten. Dumt att jag inte fotade sidan. Får ringa till GP:s annons-/kulturavdelning och fråga.

Att pjäsen totalfailade är nog de flesta överens om och att Özz Nujens medverkan inte gjorde saken bättre. Du har helt rätt: Idag skulle rollen som Carlsson knappast getts till "yrvädret" Özz Nujen. Jag ser hellre att ÖN i en svångrem om halsen skall ha en kvarnsten än ett Höganäskrus. Med det vill jag absolut inte uppmana honom till att suicidera. Jag vill nämligen se ÖN ställd inför rätta. Gärna inför en folkdomstol, om inte rättsväsendet gör sitt jobb.
Citera
2018-05-17, 12:13
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Att pjäsen totalfailade är nog de flesta överens om och att Özz Nujens medverkan inte gjorde saken bättre. Du har helt rätt: Idag skulle rollen som Carlsson knappast getts till "yrvädret" Özz Nujen. Jag ser hellre att ÖN i en svångrem om halsen skall ha en kvarnsten än ett Höganäskrus. Med det vill jag absolut inte uppmana honom till att suicidera. Jag vill nämligen se ÖN ställd inför rätta. Gärna inför en folkdomstol, om inte rättsväsendet gör sitt jobb.

Hade pjäsen varit en succé hade han ju twittrat och skrutit om detta regelbundet på Twitter. Har dock inte sett något. Besöker inte sidan regelbundet i och för sig, så jag kan ha fel.

Men de som drev igenom att Özz skulle ha huvudrollen i pjäsen och tyckte det verkade vara en bra idé har nog fått sig en tankeställare. Tror inte Özz blir någon återkommande skådespelare hos stadsteatern. Känns inte riktigt som att "kurd-komiker som hånar svenskar" är direkt superinne just nu...
Citera
2018-05-17, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Hade pjäsen varit en succé hade han ju twittrat och skrutit om detta regelbundet på Twitter. Har dock inte sett något. Besöker inte sidan regelbundet i och för sig, så jag kan ha fel.

Men de som drev igenom att Özz skulle ha huvudrollen i pjäsen och tyckte det verkade vara en bra idé har nog fått sig en tankeställare. Tror inte Özz blir någon återkommande skådespelare hos stadsteatern. Känns inte riktigt som att "kurd-komiker som hånar svenskar" är direkt superinne just nu...

Nej, för att citera dig, så kan man nog säga, att haverikurdens karriär är över. Över. Över. Över.
Det innefattar naturligtvis alla stadsteatrar och folkteatrar i landet.
Liksom förhoppninggsvis alla direkta uppdrag för kommuner. Tidaholm visade vägen.

Nu gäller det att få Måns Möller till att vakna upp. Se till att han vänder terroristfinansiären Özz Nujen ryggen asap!
Citera
2018-05-17, 22:44
Medlem
när hans tomtebloss slocknat
helt om något år, när han blir
Helt utan jobb, det är då han kommer spela ut hela rasistkortet
Eftersom att alla Svensson är rasister så får han inga arbeten.

Att han är riktigt dålig på det han gör, samt är en terroristfinansiär
Skattesmitare och uppträde som
en sårad trotsig tonåring i intervjun med
Janne Josefsson kan vara anledningen kommer han aldrig att förstå.

Sen att han går och köper
ett sommarhus i Torekov,
bland svenska överklassen
berättar lite om hans fingertoppskänsla.
Det är bara han och pizzabagarn i hela Torekov som har mustasch
på ryggen.

Han kanske tror att han är välkommen , bara för att folk
är artiga.

😮
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in