Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2016-06-08, 18:39
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CAKARIM
Han sa själv på en av sina show angående när Sverige sålde minor till Irak om ni ger skit kommer ni också få skit.

Vi fick Özz Nujen.
Citera
2016-06-08, 19:37
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Vi fick Özz Nujen.

Precisa, det värsta som kunde hända hände
Citera
2016-06-08, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CAKARIM
Önskar desamma. En så stor och öppen rasisit som Özz nujen går obemärkt bland svenskar har jag inte förstått. Han skriver öppet i stil med nästan, jag skiter i svenskars mun och hundra tusen svenskar appålderar özz på hans feja och säger, bra Özz bra skit mer i vår mun snälla.

En tvättäkta kurd som fifflar med moms och fiffel är så älskvärd bland svenskar får mig må illa.

Han sa själv på en av sina show angående när Sverige sålde minor till Irak om ni ger skit kommer ni också få skit. Men den gemene svensken är som den är, förstår absolut ingenting och fortsätter sponsra hans flyktingboende som han köpt på Gotland.

Varje gång jag går in på skavaller och ser någon om denna dvärg,då hoppas jag att få läsa att han dött.

Han pissar på Sverige och svensken. Och Svenska står där som den jävla fåne man är.
Citera
2016-06-08, 21:53
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Varje gång jag går in på skavaller och ser någon om denna dvärg,då hoppas jag att få läsa att han dött.

Han pissar på Sverige och svensken. Och Svenska står där som den jävla fåne man är.

Han livnär ju sig på sitt Sverigepissande. Svensk PK-Medias utbud av sådant är stort.

Ibland hoppar han fram och predikar om hur mycket han älskar detta land. Han menar väl då när Sverige fyllts av Kurder.
Citera
2016-06-09, 10:59
Medlem
Världens fulaste människoapa, slutprodukt av århundraden av kurdiskt inavel.
Citera
2016-06-09, 13:01
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadsOn
Instämmer. Om inte fulaste, så helt klart en av de fulaste. Grejen är att det faktiskt finns kurder som ser bra ut (skojar inte), men av någon anledning finns det ovanligt många kurder som är ovanligt fula. Özz är nog inte ens i värsta laget här bland kurdligan. Inavel har nog en hel del med saken att göra, och de kurder som ser bra ut (inte för att de är många så sett, men de finns faktiskt), lär nog inte vara så hårt inavlade som de fula kurderna.

Ta bara Shan Atci som exempel, inte för att han är supersnygg eller så, men han ser mer ut som Ricky Martin hållet, och jämför du Atci med Özz, ja då är Atci rena skönheten.
Citera
2016-06-09, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadsOn

Är det såna som skämtsamt kallas för bergsturkar?
Citera
2016-06-09, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyven
Han livnär ju sig på sitt Sverigepissande. Svensk PK-Medias utbud av sådant är stort.

Ibland hoppar han fram och predikar om hur mycket han älskar detta land. Han menar väl då när Sverige fyllts av Kurder.

Så sant så. Han älskar inget eller ingen. Bara sig själv.
Är han f.ö över 150cm?
Citera
2016-06-09, 17:16
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Instämmer. Om inte fulaste, så helt klart en av de fulaste. Grejen är att det faktiskt finns kurder som ser bra ut (skojar inte), men av någon anledning finns det ovanligt många kurder som är ovanligt fula. Özz är nog inte ens i värsta laget här bland kurdligan. Inavel har nog en hel del med saken att göra, och de kurder som ser bra ut (inte för att de är många så sett, men de finns faktiskt), lär nog inte vara så hårt inavlade som de fula kurderna.

Ta bara Shan Atci som exempel, inte för att han är supersnygg eller så, men han ser mer ut som Ricky Martin hållet, och jämför du Atci med Özz, ja då är Atci rena skönheten.
Ligger mycket i det du säger, sjukt mycket fula kurder, eller så är det att både män och kvinnor har mustascher
Citera
2016-06-09, 19:42
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Ja det har han. Han är Kurdisk nationalist som är "beredd att dö för ett fritt kurdistan"
Samtidigt är alla svenskar rasister enligt honom....

https://petterssonsblogg.se/2014/05/23/ozz-nujen-ar-nationalist/

Jojo, snacka går ju. Det är ju bara att åka ner och kriga isf. Fast det är väl skönare att sitta i Stockholm och spy på Sverige.

Citat:
Ursprungligen postat av Figzy
Jag ska försöka att inte gå off topic här,
men det vore intressant att veta hur Özz ställer sig ideologiskt inom den kurdiska politiken.

Det är knappast någon hemlighet att kurderna är uppdelade i flera politiska inriktingar,
fördelat på minst 5 st. kända etablerade partier som jag känner till.

Han är så klart extremvänster. Alla icke-vita utanför Sverige är födda vänster och mångkulturkramare, det sitter i generna. Och är man av någon anledning inte är det så är man en rasförrädare och husblatte. Är det inte så det brukar låta?
Senast redigerad av Aigis 2016-06-09 kl. 19:45.
Citera
2016-06-09, 22:31
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard

Klart det finns kurder som ska se bra ut när man är runt 40 mijoner? Annars vore det en katastrof men en sak är också sant, kurder är bland det fulaste folkslaget som finns.

Shan Atci är en bra människa,det ser vi på klasskillnaden mellan dom.

MEn om vi avgränsar oss till bara Sverige, här bor det ca 200- 300 tusen kurder. Hur många kan man räkna till som ser "bra ut"?

Handen på hjärtat nu, ser han inte ut som en erfaren terrorist här?

https://www.instagram.com/p/BGRS2QOL8eF/?taken-by=ozznujen&hl=sv

http://www.karar.com/gundem-haberleri/diyarbakir-surda-32-pkkli-terorist-teslim-oldu-78050#
Citera
2016-06-09, 22:38
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Ligger mycket i det du säger, sjukt mycket fula kurder, eller så är det att både män och kvinnor har mustascher

Det här är terroristledaren Öcalans systerdotter, avgör om det är en han eller hon? Hursomhelst, ser du någon skönhet i odjuret? Özz Nujen är från samma stad. DVS dom är besläktade med varandra. Fulheten har smittat ner hela den jävla staden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in