2022-03-13, 20:51
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Kriget i Ukraina är rent förfärligt, det tror jag de flesta kan vara överens om.
Men det hindrar inte Özz Nujen att göra en stand up inför publik, med spårvagnar i bakgrunden, och där han återigen häcklar svensken, alltså den samma "svensken" som bildar publik och skrattar åt hans skämtanden om att flyktingarna från Ukraina inte kommer att drabbas av de problem som 2015 års flyktingar råkade ut för eftersom Ukrainaflyktingarna "ser ju ut som oss".

Özz Nujens lismande nuna syns överallt i tv på bästa sändningstid. Det är väldigt olustigt hur han förlöjligar svenskar och svenskar sitter där och skrattar med honom - åt hans förtäckta hat mot svenskar. Jag känner givetvis förakt för dessa svenskar också. Özz har för all framtid, inte rätt att moralisera om någonting överhuvudtaget, med tanke på hans svartbygge på Gotland som han betalade Rakhmat Akilov 80 000:- i svarta pengar för.
Han är en skattefuskande, hycklande, svenskhatande terrorfinansiär, han ska egentligen bara hålla käften.
Men att det fortfarande finns svenskar som frivilligt går och ser på hans stand-upskit, visar på total avsaknad av principer hos oss tyvärr. Alternativt är dessa svenskar inte upplysta om debaclet. För vilken muslim skulle till exempel gå och kolla på ett vernissage av Lars Vilks? Hade de funnits en tillstymmelse till tribalistiskt tänk hos svensken, så hade han inte ens varit känd. Vid närmare eftertanke - han hade inte varit här överhuvudtaget.
Senast redigerad av PeterJihadi 2022-03-13 kl. 20:56.
Citera
2022-03-14, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Özz Nujens lismande nuna syns överallt i tv på bästa sändningstid. Det är väldigt olustigt hur han förlöjligar svenskar och svenskar sitter där och skrattar med honom - åt hans förtäckta hat mot svenskar. Jag känner givetvis förakt för dessa svenskar också. Özz har för all framtid, inte rätt att moralisera om någonting överhuvudtaget, med tanke på hans svartbygge på Gotland som han betalade Rakhmat Akilov 80 000:- i svarta pengar för.
Han är en skattefuskande, hycklande, svenskhatande terrorfinansiär, han ska egentligen bara hålla käften.
Men att det fortfarande finns svenskar som frivilligt går och ser på hans stand-upskit, visar på total avsaknad av principer hos oss tyvärr. Alternativt är dessa svenskar inte upplysta om debaclet. För vilken muslim skulle till exempel gå och kolla på ett vernissage av Lars Vilks? Hade de funnits en tillstymmelse till tribalistiskt tänk hos svensken, så hade han inte ens varit känd. Vid närmare eftertanke - han hade inte varit här överhuvudtaget.
Tack för att du tog dig tid att skriva inlägget!
Det sammanfattar väldigt väl både tillståndet hos Özz Nujen och Den Applåderande Svennen. Det är ju grava fel på båda två.

Ang det jag fetat:
Jag gissar att bland det allra första som Nujens lärde sig när de kom till Sverige, det var att här råder yttrandefrihet. (Det där med Sveriges generösa och många gånger okontrollerade bidragsutbetalningssystem, det kände de naturligtvis till långt innan de lämnade bergen i Turkiet).
Den yttrandefriheten roffade Özz Nujen raskt till sig och det stod inte länge på förrän han från scen börjat häckla svennen. Han tog på sig rollen att agera skrattspegel och från scen och inför en lättroad publik, berätta för dem att det mest utmärkande draget för svennen, det är hans enorma och svårtyglade drift att vilja skattefuska.

Till dessa hans "shower" (läs: förnedringssejourer där svennen glatt flinande låter sig bli pissad i munnen av en psykopat på scen), skickar bl a fackförbundet Kommunal sina medlemmar. Biljetterna är alltså betalda mha av de medlemsavgifter som förbundet tagit ut av medlemmarna(!)

Jag blir illamående.
Citera
2022-03-14, 22:22
Han e kurd. Och kom inte till Sverige fòr att bli svensk.
Han kom hit för att vara kurd
Citera
2022-03-16, 23:32
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Tack för att du tog dig tid att skriva inlägget!
Det sammanfattar väldigt väl både tillståndet hos Özz Nujen och Den Applåderande Svennen. Det är ju grava fel på båda två.

Ang det jag fetat:
Jag gissar att bland det allra första som Nujens lärde sig när de kom till Sverige, det var att här råder yttrandefrihet. (Det där med Sveriges generösa och många gånger okontrollerade bidragsutbetalningssystem, det kände de naturligtvis till långt innan de lämnade bergen i Turkiet).
Den yttrandefriheten roffade Özz Nujen raskt till sig och det stod inte länge på förrän han från scen börjat häckla svennen.
Han tog på sig rollen att agera skrattspegel och från scen och inför en lättroad publik, berätta för dem att det mest utmärkande draget för svennen, det är hans enorma och svårtyglade drift att vilja skattefuska.

Det är ju väldigt lustigt att han orerar om just skattefusk. Vilket är otroligt vanligt bland svartskallar att just göra. Jag har själv varit tillsammans med en svartskalle - och hon skattefuska också.
Nåja, det finns det många som gör, både svartskallar och svennar.
Men då ska man fan inte hyckla om det.
Och till råga på allt, så betalade han en terrorist som mördade Ebba Åkerlund den sjunde april 2017, 80 000:- i svarta pengar för hans svartbygge på Gotland.
Han gjorde det i Allahs namn, glöm aldrig det!
Citera
2022-03-17, 06:37
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Det är ju väldigt lustigt att han orerar om just skattefusk. Vilket är otroligt vanligt bland svartskallar att just göra. Jag har själv varit tillsammans med en svartskalle - och hon skattefuska också.
Och till råga på allt, så betalade han en terrorist som mördade Ebba Åkerlund den sjunde april 2017, 80 000:- i svarta pengar för hans svartbygge på Gotland.
Allah, är det han med kepsen?
Citera
2022-03-17, 08:59
Medlem
Citat:
Ja, detta med att Özz Nujen får betalt av t ex Kommunals medlemmar när dessa bänkar sig för att få höra honom häckla svenska skattefuskare är så vidrigt att jag blir närmast mållös!

Det här är skvallertråden om Özz Nujen.
Tråden om Özz Nujens [indirekta?] samröre med massmördaren Rakhmat Akilov ligger tyvärr inte under ABoK, utan har även den hamnat under 'Kändisskvaller'. Därför blir han och hans familjs mångåriga och skiftande brottslighet till stor del oupptäckt för svennen.

Här nedan en länk till en artikel från 2010 från Nyheter24
Att msm valde att inte göra braskande löpsedlar av det materialet, visar att msm istället för att hänga ut brottslingen Özz Nujen, man väljer att skydda honom.

https://nyheter24.se/noje/kandisar/2...sta-straffskat
Citera
2022-03-17, 09:03
Medlem
Linda.Hermosas avatar
Citat:
Det här är skvallertråden om Özz Nujen.
Tråden om Özz Nujens [indirekta?] samröre med massmördaren Rakhmat Akilov ligger tyvärr inte under ABoK, utan har även den hamnat under 'Kändisskvaller'. Därför blir han och hans familjs mångåriga och skiftande brottslighet till stor del oupptäckt för svennen.
Jag har två kanske lite dumma frågor.

1. Varför sitter han Özz inte i fängelse?
2. Varför ligger inte tråden under aktuella brott?

/Linda.
Citera
2022-03-17, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linda.Hermosa
Jag har två kanske lite dumma frågor.

1. Varför sitter han Özz inte i fängelse?
2. Varför ligger inte tråden under aktuella brott?

/Linda.
Inga frågor är dumma, det vet du väl?
Jag är inte säker på att jag är rätt person att försöka svara på dina två, ytterst befogade, frågor, men slänger i alla fall ur mig nånting. I tur och ordning:

(1) För att media, alltså den som beskrivs som 'main stream', har bestämt sig för att göra Özz Nujen till en kurdisk svensk som bör hyllas, skyddas och kramas. Msm har fullständigt struntat i de två viktigaste och grundläggande funktionerna för journalistiken, nämligen att granska och att rapportera.

Fast nog borde väl det svenska rättsväsendet kunna se till att han och hans familj blir lagförda för de brott och överträdelser de genom åren har gjort sig skyldiga till? -så tänker kanske någon ända tills denne inser att det svenska rättsystemet inte är rättvist. Det är korrupt men eftersom det blir kraftig offt att diskutera ämnet så lämnar jag det.

(2) Här blir det lite marigt att svara. Försöker jag svara dig så går jag offt. Svarar jag dig inte så är jag oartig, oförskämd och sån vill jag inte bli uppfattad. Ett litet försök:
Om du med "tråden" syftar på den om Nujen-Akilov, så är det många som undrat över det. Kanske är det för moderatorerna/admin alldeles för lite brottsligt att ekonomiskt stödja en efterlyst person, en person som drygt ett år efter det ekonomiska stödet från Özz Nujens familj, blir den värste massmördaren i modern tid?
Jag vet inte.
Citera
2022-04-04, 14:13
Medlem
"kommer däremot förvånansvärt lindrigt undan."

https://www.svd.se/a/7dA3pw/asa-erla...skuggsamhallet

Kan bero på sorgen efter Sven Melanders död.
Citera
2022-04-06, 22:28
Medlem
StigAllans avatar
Inspirerad av Sabunis uttalande om att smita från Sverige vid krigssituation kom osökt tanken på kurden som sitter i Sverige och kurdar upp sig.
Skulle gärna vilja veta vad Özzet svarar på en fråga om att fly landet eller försvara detsamma.
Han har tydligen gjort lumpen så då blir svaret extra intressant.

Vad står stanna kvar i odds för en som redan flytt en gång?
Citera
2022-05-14, 12:51
Medlem
Varför blir han inte åtalad för hans affärer på Gotland där han betalar för svart arbetskraft och skattefifflar, och varför inte åtalad för att finansiera terrorist attacker i Sverige? Han borde bli dömd till fängelse, tillgångar konfiskerade, medborgarskap fråntaget och utvisad.
Citera
2022-05-14, 13:00
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lenny788
Varför blir han inte åtalad för hans affärer på Gotland där han betalar för svart arbetskraft och skattefifflar, och varför inte åtalad för att finansiera terrorist attacker i Sverige? Han borde bli dömd till fängelse, tillgångar konfiskerade, medborgarskap fråntaget och utvisad.

Han kanske vi måste utvisa nu om Turkiet skall godkänna en svensk NATO ansökan. 😀
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in