Flashback bygger pepparkakshus!
2022-02-09, 22:55
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigbratt
Men feg = kurd.
Att säga att kurder generellt är fega är fel. De är tuffa mot IS dårarna bla. Men den mannen är skräp.
Citera
2022-02-09, 23:25
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigbratt
Men feg = kurd.

Han är ingen typisk kurd, jag tror inte ens kurder gillar honom.
Citera
2022-02-10, 09:30
Medlem
Zinovjevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Han är ingen typisk kurd, jag tror inte ens kurder gillar honom.
Exakt. Kurderna har kvinnoarméer som slåss mot IS (som han sponsrar), samtidigt som den där bergsapan sitter i trygga Sverige och hatar svenskar och pratar om "miiiitt fooooolk!!!"
Citera
2022-02-19, 22:20
Medlem
Uluchsheniyes avatar
Såg just en trailer på TV4 om att karln ska få en och en halv timme i rampljuset med sin föreställning på måndag.

Hur kan han inte vara canclad och utvisad till någon frysbox efter sitt stöd till terroristen?
Citera
2022-02-20, 08:24
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uluchsheniye
Såg just en trailer på TV4 om att karln ska få en och en halv timme i rampljuset med sin föreställning på måndag.

Hur kan han inte vara canclad och utvisad till någon frysbox efter sitt stöd till terroristen?

Det finns gott om vänsterblivna journalister som gillar håriga våldskurder. Deras nya show har fått lika bra betyg som den förra. Vilken äkta journalist gillar inte en halvnaken kurd?

http://xn--zz-eka.nu/ozz/sveriges-historia-den-nakna-sanningen/
Citera
2022-02-20, 09:11
Medlem
Özz på TV4?
Tur att man inte har den kanalen.
Oerhört pinsam man som kallar sig komiker
utan att ha dragit ett enda skämt.
Kurdvurmare som inte drar sig för att stödja
PKK, en terrororganisation...
Citera
2022-02-20, 11:01
Medlem
heriks avatar
Özz kommer till Kopparberg på onsdag 23/2 för att uppträda på John Scotts ! En massiv kritikerstorm har poppat upp på arrangörens hemsida ! Det verkar gå trögt med biljettförsäljningen ! I kommun röstar över 31 % på SD ! Jag tror John Scotts kommer arrangörer förlora gäster !
Citera
2022-02-20, 12:20
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herik
Özz kommer till Kopparberg på onsdag 23/2 för att uppträda på John Scotts ! En massiv kritikerstorm har poppat upp på arrangörens hemsida ! Det verkar gå trögt med biljettförsäljningen ! I kommun röstar över 31 % på SD ! Jag tror John Scotts kommer arrangörer förlora gäster !

Det är nog mest företag och offentliga aktörer som betalar för sådant. ÖN behöver inte vara populär eller rolig för att bli försörjd.
Citera
2022-02-20, 12:43
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uluchsheniye

I korthet:

För det första har gammelmedia investerat så oerhört mycket förtroendekapital och prestige i Özz att de aldrig kommer att släppa honom. Aldrig. Det skulle visa att de haft fel, och det kan ju som bekant gammelmedia aldrig under några som helst omständigheter erkänna. Se bara hur skattefinansierade SVT helt utan orsak producerade en tre timmar lång känslosam dokumentär i två delar(!) om Soran Ismail i syfte att få tillbaka honom i rampljuset. Att det misslyckades gav ändå ett visst hopp, men de lär försöka lansera honom igen i framtiden.

För det andra... ja vi har ju sett i tråden om Özz/Akilov att klanen Nujen åtnjuter något slags märkligt skydd mot svenska lagar och regler. Det går alltså inte ens att komma åt honom på myndighetsnivå. Solklara lagöverträdelser avskrivs med en axelryckning av samtliga svenska myndigheter. Saker som omedelbart skulle gett dryga böter eller värre om det rört sig om en vanlig svensk. Givetvis är gammelmedia införstådda med detta.

För det tredje... att ha varit delaktig i att orsaka ett terrordåd är inte nödvändigtvis dåligt i gammelmedias ögon. Journalister älskar våld och brutalitet. Media älskar mord, kidnappningar, våld och död. Det är ju deras livsluft, det ger dem mer att skriva om. Det finns ingen journalist som vill ha ett harmoniskt samhälle där alla lever i fred och samförstånd. Då har de ju inget att skriva om och då upphör deras existensberättigande. Nej, en lastbil som kör längs Drottninggatan och manglar ner oskyldiga inklusive barn är inget en journalist gråter över. Tvärtom, de älskar det, de jublar och firar. Mer att skriva om.

Bara några fingervisningar om varför Özz aldrig kommer att försvinna från etern.

Det finns bara en lösning för den enskilde: Sluta konsumera gammelmedia.
Citera
2022-02-20, 12:53
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herik

Kollade både deras Facebook och Instagram och såg bokningen men kunde inte hitta någon massiv kritikerstorm. Obs! Jag tror absolut inte att du ljuger, däremot verkar de ha rensat och/eller stängt av kommentarerna.

De har vad jag kan se bokat två standup-shower. Den ena är Özz och den andra är Magnus Betnér. Jisses...

Det sitter med andra ord ett blåhårigt hen med näsring på John Scotts och bokar artister.
Citera
2022-02-20, 13:20
Medlem
heriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Kollade både deras Facebook och Instagram och såg bokningen men kunde inte hitta någon massiv kritikerstorm. Obs! Jag tror absolut inte att du ljuger, däremot verkar de ha rensat och/eller stängt av kommentarerna.

De har vad jag kan se bokat två standup-shower. Den ena är Özz och den andra är Magnus Betnér. Jisses...

Det sitter med andra ord ett blåhårigt hen med näsring på John Scotts och bokar artister.
Titta på arrangörens Skene Comedy sida på Facebook!
Citera
2022-03-03, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
I korthet:

För det första har gammelmedia investerat så oerhört mycket förtroendekapital och prestige i Özz att de aldrig kommer att släppa honom. Aldrig. Det skulle visa att de haft fel, och det kan ju som bekant gammelmedia aldrig under några som helst omständigheter erkänna. Se bara hur skattefinansierade SVT helt utan orsak producerade en tre timmar lång känslosam dokumentär i två delar(!) om Soran Ismail i syfte att få tillbaka honom i rampljuset. Att det misslyckades gav ändå ett visst hopp, men de lär försöka lansera honom igen i framtiden.

För det andra... ja vi har ju sett i tråden om Özz/Akilov att klanen Nujen åtnjuter något slags märkligt skydd mot svenska lagar och regler. Det går alltså inte ens att komma åt honom på myndighetsnivå. Solklara lagöverträdelser avskrivs med en axelryckning av samtliga svenska myndigheter. Saker som omedelbart skulle gett dryga böter eller värre om det rört sig om en vanlig svensk. Givetvis är gammelmedia införstådda med detta.

För det tredje... att ha varit delaktig i att orsaka ett terrordåd är inte nödvändigtvis dåligt i gammelmedias ögon. Journalister älskar våld och brutalitet. Media älskar mord, kidnappningar, våld och död. Det är ju deras livsluft, det ger dem mer att skriva om. Det finns ingen journalist som vill ha ett harmoniskt samhälle där alla lever i fred och samförstånd. Då har de ju inget att skriva om och då upphör deras existensberättigande. Nej, en lastbil som kör längs Drottninggatan och manglar ner oskyldiga inklusive barn är inget en journalist gråter över. Tvärtom, de älskar det, de jublar och firar. Mer att skriva om.

Bara några fingervisningar om varför Özz aldrig kommer att försvinna från etern.

Det finns bara en lösning för den enskilde: Sluta konsumera gammelmedia.
Ett mycket välskrivet inlägg, tack för det!

Ang det jag fetat:
Att Özz Nujen -med hela klanfamiljen!- åtnjuter nån sorts juridisk immunitet är rent förfärligt! Det indikerar ett samhälle i förfall.

Msm har ju verkligen ansträngt sig till det yttersta för att skydda Özz Nujen och hans familj och därigenom slipper t ex tjänstemän och politiker på Gotland att stå till svars för den korruption de uppvisat/uppvisar när det det gäller de omfattande svartbyggen som bl a massmördaren Rakhmat Akilov var en del av.

Kriget i Ukraina är rent förfärligt, det tror jag de flesta kan vara överens om.
Men det hindrar inte Özz Nujen att göra en stand up inför publik, med spårvagnar i bakgrunden, och där han återigen häcklar svensken, alltså den samma "svensken" som bildar publik och skrattar åt hans skämtanden om att flyktingarna från Ukraina inte kommer att drabbas av de problem som 2015 års flyktingar råkade ut för eftersom Ukrainaflyktingarna "ser ju ut som oss".

Jag fick en push-notis i min mobil om ett YT-klipp, ca 2 min långt, där det ovanstående utspelar sig.
Det hade lagts upp för tre dagar sedan och hade totalt 73 visningar.
Är det nån som kan hitta klippet och lägga upp YT-länk till Özz Nujens ohöljda parasiterande på kriget i Ukraina? Jag hittar det inte nu när jag sökte, men jag är usel på research.

Är det nån som vet var denna "show" spelas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in