2019-09-18, 18:20
Medlem
happyjoys avatar
Den lilla spända jävla bergsturken klev precis av planet från Östersund till Arlanda. Han går som en nyfödd gorilla. Jag hann dessvärre inte tackla fanskapet.
Citera
2019-09-18, 20:54
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zurfarn
Från konsumenterna av deras alster. Det är ju alltid så.

Du kan ju inte vara så världsfrånvänd så att du tror att de kommer från aktieägarna?

Nej, det tror jag inte om dig Clay. Du är ju en seriös skribent.

Man får väl bara att undvika att göra affärer med de företagen eller avstå från att titta på TV4. Det är ju ändå skillnad på skattefinansiering och reklamdito.
Citera
2019-09-18, 21:36
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Man får väl bara att undvika att göra affärer med de företagen eller avstå från att titta på TV4. Det är ju ändå skillnad på skattefinansiering och reklamdito.

TV4 är väl pressat ekonomiskt och köper väl in så billiga kändisar som möjligt. Förmodar att Özz Nujen inte kunnat begära så höga arvoden som han fick av SVT när han tillhörde deras gullegossar och deltog i program som "Stjärnorna på slottet" ("Stjärnorna"!!!).
Visserligen har han fått ut svinaktigt höga arvoden för framträdanden i vissa landsortskommuner men TV4 är nog mera professionella affärsmässigt.

Bara han inte dyker upp mera frekvent i media och kommer tillbaka med sitt hyckleri och sverigeförtal.
Citera
2019-10-05, 18:37
Medlem
Nu är han på gång igen, bara att bojkotta skiten. Det är en föreställning tillsammans med Måns Möller, som heter " Världens historia ". Uppmana all ni känner att bojkotta skiten !
Citera
2019-10-07, 17:36
Medlem
StigAllans avatar
Nu när det gäller för kurderna att stå på egna ben mot turkarna så behövs du där nere Özzet!

Men det krävs ju lite stake för att våga sig på något sådant, det har väl du inte visat något av egentligen men jag kan ha fel.
Troligast blir det som vanligt så du fortsätter att spotta på det svenska folket istället!
Senast redigerad av StigAllan 2019-10-07 kl. 17:40.
Citera
2019-10-09, 09:43
Medlem
FarbrorAdolfs avatar
Nu går skam på torra land. Den äckliga lilla kurden ska va med i Filip och Fredrik "alla mot alla". Mycket synd det som va ett sånt trevligt program.

Janne Josefsson är också med kanske får dom möta varandra? Den matchen vore iof kul att se.

För övrigt tål jag inte att se den fule apejäveln.
Sitter med sitt äckliga flin och spyr ur sig sin skit. Allt och alla är rasister.
Citera
2019-10-09, 10:14
Avstängd
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodologen
Nu är han på gång igen, bara att bojkotta skiten. Det är en föreställning tillsammans med Måns Möller, som heter " Världens historia ". Uppmana all ni känner att bojkotta skiten !

Den var riktigt bra! Dansnumret var bäst, vem hade anat att Özz var en sån djävel på att dansa.
Citera
2019-10-09, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Den var riktigt bra! Dansnumret var bäst, vem hade anat att Özz var en sån djävel på att dansa.
Förrädare.
Citera
2019-10-09, 14:15
Avstängd
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodologen
Förrädare.

🖕😂
Citera
2019-10-09, 14:19
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAdolf
Nu går skam på torra land. Den äckliga lilla kurden ska va med i Filip och Fredrik "alla mot alla". Mycket synd det som va ett sånt trevligt program.

Janne Josefsson är också med kanske får dom möta varandra? Den matchen vore iof kul att se.

För övrigt tål jag inte att se den fule apejäveln.
Sitter med sitt äckliga flin och spyr ur sig sin skit. Allt och alla är rasister.

Ja, det är för jävligt att aset är med där. Samtidigt är ju folkförrädarna F&F programledare. Janne Josefssons är tyvärr utslagen, förlorade stort i alla sju (?) matcherna. Hans lag var hela behållningen! Totalyra och sa konstiga saker mest hela tiden
Citera
2019-10-09, 22:17
Medlem
Jag tyckte verkligen att Alla mot Alla var ett bra program, ända till terroristfinansiären dök upp och sabbade allt.
Citera
2019-10-10, 12:26
Medlem
Overminds avatar
Ja du Özzen. Och jag kommer aldrig glömma att du finansierat ett Islamistiskt terrordåd här i Sverige!

https://www.expressen.se/kultur/ide/...er-i-kurderna/

"De amerikanska styrkorna har övergett kurderna i norra Syrien. Özz Nûjen påminner om det europeiska hyckleriet och hur kurderna slogs mot IS."
Senast redigerad av Overmind 2019-10-10 kl. 12:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in