Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-11-17, 22:53
Medlem
Lost.Villains avatar
Med tanke på hans agerande så ser jag det som roligt om han tvingas sälja huset och kanske flytta till en lägenhet i Husby. Många fränder där.
Citera
2020-11-17, 22:54
Medlem
Som Rolling Stones sjöng: Let it bleed!!!

Hur många fattigpensionärer har inte det svårt idag? Han kan väl skaffa sig ett vanligt jobb, hemtjänsten eller äldreomsorgen. Dessa kulturarbetare....
Citera
2020-11-17, 23:02
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Han kan väl fråga sin svåger om hjälp!
Citera
2020-11-17, 23:03
Medlem
Hur fan kan folk betala för att se skiten? Obegripligt! Hoppas hans företag böder till slutet.
Citera
2020-11-17, 23:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lost.Villain
Med tanke på hans agerande så ser jag det som roligt om han tvingas sälja huset och kanske flytta till en lägenhet i Husby. Många fränder där.

Anser du att Özz beteende är densamma som en hycklares?
Citera
2020-11-17, 23:21
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Det är lustigt hur snabbt det svänger för Özz.

Senast igår så skrattade han gott i en annan artikel i SVT och skrävlade om att "jag har så jag klarar mig".

https://www.svt.se/kultur/caroline-af-ugglas-jag-kan-knappast-bli-mer-knackt

Längst ner i artikeln uttalar sig Özz. Igår var det "jag har så jag klarar mig".

Idag en dag senare grinar han om att hans företag blöder.

Vädrar han bidragspengar? Har svartbygget på Gotland grävt lite för stora hål i plånboken?

Citat:
Ursprungligen postat av Hurrunge
Hur fan kan folk betala för att se skiten? Obegripligt! Hoppas hans företag böder till slutet.

Det är väldigt få privatpersoner som betalar för att se den där sverigehatande tråkmånsen. De flesta biljetter köps av företag som ska visa lite "värdegrund" samt aktivistiska tjänstekvinnor på kommuner som sedan skickar en motvillig personal som ska plågas av skiten. Jag har en stor bekantskapskrets, med folk i alla åldrar och politiska åsikter, och jag känner ingen, verkligen ingen, som någon enda gång pratat om att de skulle vilja gå och se en show med Özz Nujen, eller att de varit och sett honom.

Skulle han inte vara gammelmedias och våra värdelösa journalisters favorit så skulle han vara borta om ett halvår.
Citera
2020-11-17, 23:27
Medlem
Voloteas avatar
Özz är ju inget annat än en jävla clown. rätt åt honom
Citera
2020-11-17, 23:30
Medlem
HarryManbacks avatar
Han är ju inte ens rolig...

Nåväl, har inte lagt en tanke på hans företag. Många företag går under, hans kanske blir ett i mängden.

Han får väl börja om eller söka ett kneg, som oss andra.
Citera
2020-11-17, 23:44
Medlem
Alvids avatar
Att denna inavlade bergsturk har mage att gnälla! Ett vidrigt blattekräk som gjort sig en förmögenhet på att hata Sverige och svenskar, men våra pengar duger åt parasiten.
Citera
2020-11-18, 00:28
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Det är väldigt få privatpersoner som betalar för att se den där sverigehatande tråkmånsen. De flesta biljetter köps av företag som ska visa lite "värdegrund" samt aktivistiska tjänstekvinnor på kommuner som sedan skickar en motvillig personal som ska plågas av skiten. Jag har en stor bekantskapskrets, med folk i alla åldrar och politiska åsikter, och jag känner ingen, verkligen ingen, som någon enda gång pratat om att de skulle vilja gå och se en show med Özz Nujen, eller att de varit och sett honom.

Skulle han inte vara gammelmedias och våra värdelösa journalisters favorit så skulle han vara borta om ett halvår.

Jag är enig med dig i din bedömning av Nujens värde som artist, och hans personlighet, dessvärre menar jag att du har fel här.

Bara i min bekantskapskrets, där jag rensat bort människor med allt för mycket värdegrundstrams, så finns det flera (samtliga tjejer) som går och ser på "komiker" som Nujen, Schyffert och hans kärring, med stor behållning, uppenbarligen. Tjejer från mindre eller mellanstora städer, med gymnasieutbildning främst, men också några med meningslösa högskoleutbildningar och tjänster inom vård, omsorg, kommun eller landsting i övrigt. Han är populär bland främst tjejer och kvinnor som vill vara utåtriktade, multikultivurmande och som saknar all form av förmåga att ta till sig humor med något större intellektuellt värde.

Samma typ av tjejer som dejtar araber och liknande.
Citera
2020-11-18, 00:29
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle
Efter hur Özz Nujen betedde sig i intervjun med Janne Josefsson så har jag noll sympati med den människan.
Intervjun där många - inklusive Janne J - i förväg hade bestämt sig att Özz "finansierat terrorattentat"? Märk också att Janne slutade/fick sparken från Uppdrag granskning efter denna "intervju". Hans förträffliga journalistik var nog inte så förträfflig trots allt. Möjligen var han på fallrepet redan efter han tog ställning för konspirationsteoretikerna som försökte kuppa in sig på Bokmässan något år innan och Özz-grejen var bara ett tramsreportage från hans sida, för att ha något att göra innan han gick vidare till nästa jobb.

Özz svåger betalade terroristen för svartjobb tre år innan vansinnesfärden med lastbilen. Hur är då Özz skyldig? Svågern är ingift i familjen och vad denne sysslar med hade nog Özz dålig koll på.
Citera
2020-11-18, 00:33
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna

Du kanske bor i en liten och lantlig stad? Özz är populär hos innerstadsbor i storstäder. Han är förvisso inte rolig överhuvudtaget men han drar publik, det finns en anledning till att han fortfarande är relevant. Ja, han pushas fram av massmedia men inte hade massmedia pushat honom om han inte haft en publik som de kunde få clicks och spridning genom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in