Citat:
Ursprungligen postat av
Nordanvindarna
Det är väldigt få privatpersoner som betalar för att se den där sverigehatande tråkmånsen. De flesta biljetter köps av företag som ska visa lite "värdegrund" samt aktivistiska tjänstekvinnor på kommuner som sedan skickar en motvillig personal som ska plågas av skiten. Jag har en stor bekantskapskrets, med folk i alla åldrar och politiska åsikter, och jag känner ingen, verkligen ingen, som någon enda gång pratat om att de skulle vilja gå och se en show med Özz Nujen, eller att de varit och sett honom.
Skulle han inte vara gammelmedias och våra värdelösa journalisters favorit så skulle han vara borta om ett halvår.
Jag är enig med dig i din bedömning av Nujens värde som artist, och hans personlighet, dessvärre menar jag att du har fel här.
Bara i min bekantskapskrets, där jag rensat bort människor med allt för mycket värdegrundstrams, så finns det flera (samtliga tjejer) som går och ser på "komiker" som Nujen, Schyffert och hans kärring, med stor behållning, uppenbarligen. Tjejer från mindre eller mellanstora städer, med gymnasieutbildning främst, men också några med meningslösa högskoleutbildningar och tjänster inom vård, omsorg, kommun eller landsting i övrigt. Han är populär bland främst tjejer och kvinnor som vill vara utåtriktade, multikultivurmande och som saknar all form av förmåga att ta till sig humor med något större intellektuellt värde.
Samma typ av tjejer som dejtar araber och liknande.