Flashback bygger pepparkakshus!
2020-04-29, 13:13
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheChelsea
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/0nyOOJ/stjarnorna-som-ska-genomga-16-weeks-of-hell

"Nu kan vi berätta vilka som gör henne sällskap: Martina Haag, Anders Öfvergård, Özz Nûjen, Måns Möller och Martin Melin."

Har man lyckats gå barfota över minfält klarar man det mesta. Till skillnad från feta, vita
lata män.
Helt oberoende av Özz. Sitter folk verkligen & tittar på sånt här? Vem? Varför?
Citera
2020-04-29, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Folk är trötta.Kanske halvfulla.Barnen vill se skiten.Men,framför allt.Den kåta tonårsdottern vill se en riktig karl.Inte en svenna-banan,utan en riktig.En Özz.......
Citera
2020-04-29, 14:54
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Folk är trötta.Kanske halvfulla.Barnen vill se skiten.Men,framför allt.Den kåta tonårsdottern vill se en riktig karl.Inte en svenna-banan,utan en riktig.En Özz.......

Hahahah du måste skoja... Özz är både kort och hårig som en babian, knappast någon drömkarl.
Citera
2020-04-29, 19:46
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:

Ja djurrättsaktivister tittar nog med beundran på Özz Nujen.
Citera
2020-04-29, 22:57
Medlem
Citat:
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/0nyOOJ/stjarnorna-som-ska-genomga-16-weeks-of-hell

"Nu kan vi berätta vilka som gör henne sällskap: Martina Haag, Anders Öfvergård, Özz Nûjen, Måns Möller och Martin Melin."
Igen. Din agenda med din återkommande Özz Nujen-reklam? Försök att vittvätta Özz? Det lyckas inte. (Dessutom gammal artikel från 11 apr den 29 apr...)
Är det något Nujen är så är det inte någon stjärna - om vi nu inte snackar skattesmitar-stjärna etc., för det är ju ett välkänt faktum.

Måns Möller ser förresten alltmer ut att göra en retarderad karikatyr på sitt dylikt köpta förhållande till buksvågern Nujen, ler och långhalm vill ha sitt ursprungliga uttryck tillbaka...
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Har aldrig sett en tydligare B-lista med kändisar på väg ner. Ska de inte ta in Robinson-Robban också?

Martina Haag hahaha.

Måns Möller hahaha.

Martin Mellin hahaha.

Usch Nejen hahaha.
Löjeväckande c-uppställning. Hur jävla bakom flötet är inte gamle polispajsaren Martin Melin som låter sig förekomma i sammanhang med en brottsmisstänkt m.m. (ÖN), en kriminell (dömda MH) och en förståndssvag lallare (MåM)? Hur bra pröjs får Melin egentligen?...
Citat:
Ingen av de som händelsevis tittar (läs tvingas titta) tittar egentligen. Det som ligger bakom att medier låter en tvivelaktig figur som Özz Nujen förekomma i sina kanaler fortfarande 2020 handlar mest om att de är bakbundna av att fortsätta (pk-)praktisera de låga förväntningarnas rasism, det skulle liksom bli inte så lite trovärdighetsstruligt om de nu, helt plötsligt 2020, avböjde en medverkan av nationalisten Özz Nujen.
Citera
2020-04-30, 12:31
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Hahaha, ja kanske om tonårsdottern har en Gollum-fetisch.
Citera
2020-05-02, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carnefice
Igen. Din agenda med din återkommande Özz Nujen-reklam? Försök att vittvätta Özz? Det lyckas inte. (Dessutom gammal artikel från 11 apr den 29 apr...)

Klart att en "gammal" artikel inte duger åt dig. Du är ju sååå intresserad av vad Nujen gör
numera. Men såvitt jag kan se är det bara samma gamla tröttsamma mobbing.

Nu fanns det emellertid redan för en vecka sedan en liten artikel i AB där Özz fick uttala
sig om vad han uppskattade och inte. Tror inte du var med på listan !

Han gillar alltså kurdisk musik ! God ide och utsökt smak. Själv gillar man ju Dilba. Och
även hennes syster som sjöng och spelade med Etype gör ett antal år sedan.

Men du gillar väl ingenting utom att skriva anonyma hatfyllda inlägg. Skämmes !
Citera
2020-05-02, 10:30
Medlem
Citat:

En ynnest att kunna sitta ner och titta efter att ha vandrat över minfält skulle jag tro.
Citera
2020-05-02, 10:42
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
En ynnest att kunna sitta ner och titta efter att ha vandrat över minfält skulle jag tro.

Det är ett fritt val att sticka från sitt kära Kurdistan och sedan lägga resten av livet på att trycka ner kurdistansk nationalism i halsen på ett folk som bor 500 mil bort (svenskarna).

Korsa 15 gränser för att ta sig halvvägs över jorden där bidragen är som allra, allra bäst.
Citera
2020-05-02, 11:12
Medlem
Ur den där lilla notisen i Aftonbladet ytterligare :

Kultur/nöjes/medieperson jag gillar :

"Jag älskar Måns Mäller, Patrik Larsson och Bobbo Krull."

"Jag är väldigt intresserad av miljöfrågor och älskar att läsa om elbilar."

Något mera som önskas refererat ?
Citera
2020-05-02, 13:43
Medlem
Citat:
Ur den där lilla notisen i Aftonbladet ytterligare :

Kultur/nöjes/medieperson jag gillar :

"Jag älskar Måns Mäller, Patrik Larsson och Bobbo Krull."

"Jag är väldigt intresserad av miljöfrågor och älskar att läsa om elbilar."

Något mera som önskas refererat ?
Nej..Men en förklaring....
Citera
2020-05-02, 16:36
Medlem
Ska verkligen på riktigt terrorfinansierande özz va med på familje tv? Nu får det fan räcka. Alltså snacka om att inte integrera i samhället. Vafan ska jag behöva se en sånn jävla dåre på tv? ÖZZ NUJEN ÄR TRÅKIGAST AV ALLA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in