Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-11-17, 20:09
  #1873
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Han lär ha betydligt mer än så med tanke på alla svarta pengar han dragit in under åren, särskilt innan han avslöjades som terroristfinansiär. Eftersom han betalat renoveringen på Gotland med i huvudsak svarta pengar så lär det vara svarta inkomster som tillkommit honom från början.

Han är garanterat typen som har guldtackor och skokartonger fyllda med sedlar undangömda.

År 2016 genomfördes utbyte till nya sedlar. Jag tror inte att han kunnat samla på sig svarta kontanter i någon större omfattning efter det (kortbetalningar tog över). Däremot kan det misstänkas att han förfogande över miljoner i gamla sedlar som började bränna i fickan lagom till att stora belopp krävdes till de omfattande byggnationerna i Tingstäde, detta borde utredas av skatteverket och polisen men veterligen har de inte lyft ett finger iärendet.
Citera
2020-11-17, 22:37
  #1874
Avstängd
Özz Nujen går ut i media och menar att hans företag blöder. Vad är era tankar om det?

https://www.svt.se/kultur/ozz-nujen-...arestriktioner

Efter gårdagens besked om att maxantalet för deltagare vid allmänna sammankomster nu sänks till åtta personer, finner nu sig många i den redan hårt ansträngda kulturbranschen ännu mer pressade.

Personligen så blöder mitt företag, säger Özz Nûjen i Morgonstudion.


Vad är era tankar?
Citera
2020-11-17, 22:41
  #1875
Medlem
Deagle66s avatar
Han får väl klaga hos Hisbolla eller Hamas.
Denna idiot ska inte ha en krona....
Citera
2020-11-17, 22:41
  #1876
Medlem
rallykalles avatar
Efter hur Özz Nujen betedde sig i intervjun med Janne Josefsson så har jag noll sympati med den människan.
Citera
2020-11-17, 22:41
  #1877
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lauritsen
https://www.svt.se/kultur/ozz-nujen-...arestriktioner

Efter gårdagens besked om att maxantalet för deltagare vid allmänna sammankomster nu sänks till åtta personer, finner nu sig många i den redan hårt ansträngda kulturbranschen ännu mer pressade.

Personligen så blöder mitt företag, säger Özz Nûjen i Morgonstudion.


Vad är era tankar?
Jag tycker det är synd att det bara är hans företag som blöder.
Citera
2020-11-17, 22:41
  #1878
Avstängd
Maahess avatar
Summa tillgångar i bolaget: 9 766 765 kronor
Antal anställda: 1 person

Mina tankar är att den där överskattade lågbegåvade pajasen kan dra åt helvete!
Citera
2020-11-17, 22:43
  #1879
Medlem
dengamleDs avatar
Hoppas hoppas han svälter ihjäl.
Citera
2020-11-17, 22:43
  #1880
Medlem
Özz försöker hålla sig relevant lol, Özz eller vad säger du ÖZZ??
Citera
2020-11-17, 22:44
  #1881
Medlem
Hade blivit än gladare om det var han som blödde men ja, om hans företag blöder gläds jag likväl.
Citera
2020-11-17, 22:46
  #1882
Medlem
Petermadsens avatar
Härligt! Glädjande nyheter. Hoppas Betnér också har det lite knivigt
Citera
2020-11-17, 22:48
  #1883
Medlem
Dofternas avatar
Tråkigt. Blir bättre tider snart Özz!
Citera
2020-11-17, 22:50
  #1884
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle
Efter hur Özz Nujen betedde sig i intervjun med Janne Josefsson så har jag noll sympati med den människan.


Instämmer fullt ut. Han verkar vara en väldigt osympatisk och falsk människa. Hur han kom undan vidare frågor efter den där intervjun är ett under, men han vet hur han ska spela sina kort i det svenska pk-klimatet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback