Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-09-17, 00:36
  #1861
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Det Özz och Sveriges journalistkår har gemensamt är ett glödande hat mot Sverige och dess ursprungsbefolkning, därför hyllas och exponeras Özz i gammelmedia gång på gång trots skattefusk, svartbyggen och terroristfinansiering.

Det finns knappast någon genomtänkt plan bakom detta, utan det handlar om känslomässiga reaktioner.

Vanligt folk som drabbats av invandringsproblem ogillar Özz eftersom han symboliserar den flinande kriminelle invandraren. De som hyllar Özz gör det för att markera att de inte är rädda - de har pengar nog att köpa sig fria från mångkulturen. De säger att de tjänar såpass bra att kostnaden för dem att bo skyddat motsvarar Netflix och pizza på en knegarlön.
Citera
2020-09-17, 10:46
  #1862
Medlem
CombatCows avatar
Skall hålla föredrag hos Unionen Live ang. klimatet.
__________________
Senast redigerad av CombatCow 2020-09-17 kl. 10:48.
Citera
2020-09-17, 22:10
  #1863
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Nujen-klanen anlitar svart arbetskraft från fattiga länder för sin renovering på Gotland - men Özz Nujen kräver att andra ska teckna kollektivavtal.

https://twitter.com/ozznujen/status/1305771377631408128

Det är verkligen sinnesjukt. Han propagerar för facket, "föreläser" för kommuner om byggnadsetik och gör privat precis allt tvärtom. Jag vet inte vad som är mest vedervärdigt, dom som anlitar honom, eller han själv som verkar helt befriad från etik och moral. Inte bara befriad han verkar ha en pervers njutning av att göra precis det han predikar för andra att inte göra.
Citera
2020-09-24, 09:38
  #1864
Medlem
Harry_s avatar
kan inte han säga att dom ska skicka honom stället

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...nde-av-sverige
Citera
2020-09-24, 13:32
  #1865
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffeeman
Det är verkligen sinnesjukt. Han propagerar för facket, "föreläser" för kommuner om byggnadsetik och gör privat precis allt tvärtom. Jag vet inte vad som är mest vedervärdigt, dom som anlitar honom, eller han själv som verkar helt befriad från etik och moral. Inte bara befriad han verkar ha en pervers njutning av att göra precis det han predikar för andra att inte göra.


De som anlitar honom utan tvekan anser jag, i alla fall om det handlar om skattefinansierad verksamhet. En arrangör borde klara av att göra en bakgrundskontroll. Jag tror ingen annan som har figurerat i "Uppdrag granskning" för tvivelaktiga affärer har kommit så pass lindrigt undan som Nujen. Man får faktiskt lov att beundra honom hur grova skandaler bara rinner av honom. Hade han varit verksam i USA hade det inte varit omöjligt att han åkt på ett långt fängelsestraff för finansiering av en terrorist.
Citera
2020-09-26, 21:44
  #1866
Medlem
Vi som inte gillar Özz (vi är många) kommer inte att sluta kritisera och irritera honom. Men inte för att han är en invandrad, inkvoterad kurdisk nationalist utan för att han är en svagbegåvad, impulsstyrd smilfink med brun näsa och stora fötter (slicka uppåt och sparka nedåt).
__________________
Senast redigerad av Sigbratt 2020-09-26 kl. 21:50.
Citera
2020-11-07, 18:55
  #1867
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Herr Özz Nüjen synes har såväl Mede klassen med sig (de köper de högt prissatta biljetterna till hans föreställningar till sista sittplats) såväl som den illiberala Vänsterkultureliten. De försvarar honom med näbbstövlar och klor (inte rengöringsmedlet) emot "rassar" och emot "den främlingsfientliga högern") trots att hr Özz är en mycket lättviktig underhållare.

Ikväll lördag, så råkade vi låta SVT TV1:s Go'kväll stå på efter kl. 18.00-nyheterna. Vi ser aldrig på Go'kväll men nu såg vi att hela Go'kväll handlar om hr Özz. Hela programmet. Det är Özzquiz, med folkliga frågor om honom. Han sitter i soffan och berättar om hur bra Sverige var då när han kom till Sverige. Özz gillar det mångkulturella Sverige. Vem gör inte det. Bara vi blir av med rassarna.

Trevlige & vältalige Özz är perfekt att sälja in Mångkulturen med och att basha värdekonservativa med.

Vår Kristallnattkula spår: Vår (S)AP & (Mp)-regering, med stöd av (C) och (L) lär lura på dela ut en medalj för goda kulturgärningar till Özz, vad det lider. Kom ihåg, att ni läste det allra först här.
Citera
2020-11-16, 19:59
  #1868
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Özz Nujen skrattar åt de nya publikgränserna på 8 personer.

"Jag har så jag klarar mig"

Längst ner i artikeln:

https://www.svt.se/kultur/caroline-a...bli-mer-knackt

Av någon anledning tyckte skattefinansierade SVT att Özz Nujen var en bra representant att föra talan för de svenskar som drabbas av de nya restriktionerna.
Citera
2020-11-16, 21:07
  #1869
Medlem
Misters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Özz Nujen skrattar åt de nya publikgränserna på 8 personer.

"Jag har så jag klarar mig"

Längst ner i artikeln:

https://www.svt.se/kultur/caroline-a...bli-mer-knackt

Av någon anledning tyckte skattefinansierade SVT att Özz Nujen var en bra representant att föra talan för de svenskar som drabbas av de nya restriktionerna.

"Då kan jag lika gärna stå hemma framför mina föräldrar, säger komikern Özz Nujen och skrattar."

Det kan han inte alls. Hans föräldrar är ju skilda och bor långt från varandra
Citera
2020-11-17, 14:05
  #1870
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Igår skrattade terroristfinansiären Özz Nujen åt de nya restriktionerna och hävdade belåtet att "jag har så jag klarar mig". Se mitt inlägg här ovanför.

Idag är det annat ljud i skällan: https://www.svt.se/kultur/ozz-nujen-...arestriktioner

Idag gråter Özz i skattefinansierade SVT och hävdar att "mitt företag blöder".

"Vi har blivit tvungna att ställa in allting just nu, säger Nûjen och tillägger att man har levt i hopp och förtvivlan under hela våren och hösten."

Ja, kanske har det också lite med att göra att allt färre svenskar vill gå och titta på en svenskhatande, hycklande terroristfinansiär. Nu tryter antagligen pengarna för aktivister inom kommuner och annan offentlig verksamhet som köpte in biljetter till Özz värdelösa shower för att tvinga iväg en motvillig personal på "temadagar mot rasism" och annat.

Jag tolkar artikeln i skattefinansierade SVT som att Özz fiskar efter mer bidragspengar från oss skattebetalare.

Har budgeten till svartbygget på Gotland börjat tryta?
Citera
2020-11-17, 14:42
  #1871
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Igår skrattade terroristfinansiären Özz Nujen åt de nya restriktionerna och hävdade belåtet att "jag har så jag klarar mig". Se mitt inlägg här ovanför.

Idag är det annat ljud i skällan: https://www.svt.se/kultur/ozz-nujen-...arestriktioner

Idag gråter Özz i skattefinansierade SVT och hävdar att "mitt företag blöder".

"Vi har blivit tvungna att ställa in allting just nu, säger Nûjen och tillägger att man har levt i hopp och förtvivlan under hela våren och hösten."

Ja, kanske har det också lite med att göra att allt färre svenskar vill gå och titta på en svenskhatande, hycklande terroristfinansiär. Nu tryter antagligen pengarna för aktivister inom kommuner och annan offentlig verksamhet som köpte in biljetter till Özz värdelösa shower för att tvinga iväg en motvillig personal på "temadagar mot rasism" och annat.

Jag tolkar artikeln i skattefinansierade SVT som att Özz fiskar efter mer bidragspengar från oss skattebetalare.

Har budgeten till svartbygget på Gotland börjat tryta?

Han har 10.3 miljoner i eget kapital i sitt bolag.
Om man tar därifrån så är han inte illa ute...
Han kan ta Jonas Gardell i sin hand så kan bägge
gråta ut i en duo. SVT skulle kunnat göra en koll.

https://www.allabolag.se/5566773825/...dia-aktiebolag
Citera
2020-11-17, 16:32
  #1872
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japanskrapan
Han har 10.3 miljoner i eget kapital i sitt bolag.
Om man tar därifrån så är han inte illa ute...
Han kan ta Jonas Gardell i sin hand så kan bägge
gråta ut i en duo. SVT skulle kunnat göra en koll.

https://www.allabolag.se/5566773825/...dia-aktiebolag

Han lär ha betydligt mer än så med tanke på alla svarta pengar han dragit in under åren, särskilt innan han avslöjades som terroristfinansiär. Eftersom han betalat renoveringen på Gotland med i huvudsak svarta pengar så lär det vara svarta inkomster som tillkommit honom från början.

Han är garanterat typen som har guldtackor och skokartonger fyllda med sedlar undangömda.

Det är därför det sticker extra i ögonen när han sitter och tigger och snyftar i skattefinansierade SVT.

Det var ju en del stora artister som betalade tillbaka de corona-bidrag de fick med motiveringen att det fanns mindre artister som behövde pengarna bättre. Var Özz en av dom? Jag är synnerligen tveksam, men har jag fel erkänner jag det. Tror att han girigt behöll allt själv och nu snyftar han om mer.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback