Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-08-06, 20:30
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
ALLA kurder är gay
bara dom onormala är hetero

tror knappast att han skulle säga nått negativt
därför håller han nog k*ften

Men är inte Kurder muslimer? Vad säger koranen om homo? Har Mohammed kanske skrivit in någon vers som säger att det är ok med ett homoligg om man får lust? Har Özz någon pojkvän?
Citera
2020-08-06, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyven
Men är inte Kurder muslimer? Vad säger koranen om homo? Har Mohammed kanske skrivit in någon vers som säger att det är ok med ett homoligg om man får lust? Har Özz någon pojkvän?

Pojkvän? Njaee....men så vitt vi vet så har han väl aldrig uppvisat nån flickvän, so...
Citera
2020-08-07, 13:40
Medlem
Hade det inte varit rimligt att förvänta sig att Özz skulle jubla över Darins mod? Men inte ett ljud...
Citera
2020-08-07, 15:45
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerAlbinErlander
Hade det inte varit rimligt att förvänta sig att Özz skulle jubla över Darins mod? Men inte ett ljud...

då får han PKK på sig som han och hans farsa stödjer och skickar pengar till
Citera
2020-08-07, 17:22
Medlem
Ö N har faktiskt varit gift en kort period.
Citera
2020-08-26, 10:02
Medlem
Snart synlig på en större kanal i den nya serien där han kommer att bli smalare och
snyggare än någonsin. Skulle börja sändas i september om jag förstod trailern rätt.
Äntligen !

Den stora hälsoresan heter programmet f ö. Bättre än den stora älgvandringen i
en annan kanal.
Senast redigerad av TheChelsea 2020-08-26 kl. 10:53.
Citera
2020-09-05, 06:07
Medlem
moralhoras avatar
Hurra, karlfan turnerar igen!

https://billetto.se/e/stand-up-med-ozz-nujen-i-goteborg-biljetter-474752?fbclid=IwAR1AVIktaJn3dHOiA-_a0ZYxEu9M8ZSASjh1vOTl LjMkFEAKCOsp4zhWdno

Jag skulle gå dit, men...
Citera
2020-09-05, 09:47
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheChelsea
Snart synlig på en större kanal i den nya serien där han kommer att bli smalare och
snyggare än någonsin. Skulle börja sändas i september om jag förstod trailern rätt.
Äntligen !

Den stora hälsoresan heter programmet f ö. Bättre än den stora älgvandringen i
en annan kanal.

Såg att aset passerade i reklamen för någon annat sådant där sitta och försöka vara rolig - program.
Citera
2020-09-16, 21:33
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Såg att aset passerade i reklamen för någon annat sådant där sitta och försöka vara rolig - program.

Jag tycker det är mycket märkligt, att man ger den här lismande snorkråkan, fortsatt spelrum på bästa sändningstid. Inte nog med det, jag uppfattar det som att han fått ännu mer medialt utrymme än tidigare.

Har han någon hållhake på någon viktig etablissemangsperson, eller vadfan är grejen?
Citera
2020-09-16, 22:05
Medlem
Nujen-klanen anlitar svart arbetskraft från fattiga länder för sin renovering på Gotland - men Özz Nujen kräver att andra ska teckna kollektivavtal.
Citat:
@YonnaWaltersson
När Toy’s R Us kom till Sverige möttes de av en imponerande uppvisning av svensk facklig styrka. Nu är Amazon på väg hit. Blir Sverige det land som lyckas knäcka Amazonkoden och får företaget att teckna kollektivavtal?
----
@ozznujen
Det får vi verkligen hoppas och tro på. Viktigt att facken i #Sverige visar sin styrka och betydelse för arbetare och deras rättigheter och intressen.
https://twitter.com/ozznujen/status/1305771377631408128
Citera
2020-09-16, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Nujen-klanen anlitar svart arbetskraft från fattiga länder för sin renovering på Gotland - men Özz Nujen kräver att andra ska teckna kollektivavtal.

https://twitter.com/ozznujen/status/1305771377631408128

Superhycklaren Özz.

Eller tycker han att vi ska "tala med svågern"?
Citera
2020-09-16, 22:33
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LGD
Jag tycker det är mycket märkligt, att man ger den här lismande snorkråkan, fortsatt spelrum på bästa sändningstid. Inte nog med det, jag uppfattar det som att han fått ännu mer medialt utrymme än tidigare.

Har han någon hållhake på någon viktig etablissemangsperson, eller vadfan är grejen?

Det är gammelmedias och våra värdelösa journalisters sätt att ge fingret till Sveriges ursprungsbefolkning.

"Titta här dumsvenskar, Özz kommer skrattande undan med saker ni skulle få dryga böter, kanske till och med fängelse för. Och vi journalister tycker detta är bra. Här ser ni det nya Sverige rasistjävlar, hur känns det ha ha ha!"

Det Özz och Sveriges journalistkår har gemensamt är ett glödande hat mot Sverige och dess ursprungsbefolkning, därför hyllas och exponeras Özz i gammelmedia gång på gång trots skattefusk, svartbyggen och terroristfinansiering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in