Flashback bygger pepparkakshus!
2019-12-22, 21:34
Medlem
FarbrorAdolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarkMark
Vad tror ni om kurders framtid i Sverigeoch då specifik Nujens?

Tror inte det händer ett dugg med nujen han är sveriges lilla favvo-kurd och är givetvis utsatt för rasistiska nättroll.

Han drar helt enkelt fram rasistkortet som alla blattar gör när dom blir synade i sömmarna.

Efteråt får han sitta i soffan hos malou och lipa lite så är allt glömt och förlåtet.
Citera
2019-12-22, 21:41
Medlem
FarbrorAdolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Att han dök upp i dokumentären om Hasse och Tage är för mig en gåta.Han vet inget kan inget och har inte perspektivet och bara ord bajsar det korrekta det politiskt kommunist korrekta.

Vad är vitsen att ha med en inavlad kurd som kommenterar det mest svenska som finns?
Så jävla dåligt.
Citera
2019-12-22, 23:30
Medlem
Hur mkt sponsrade han akilov med för terrordådet?
Citera
2019-12-23, 00:48
Medlem
FarbrorAdolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jacobliebermann

Det får vi aldrig veta det blir locket på.
Hur skulle det se ut om det kommer fram att allas våran favvo-kurd pröjsat en terrorist.

Det blir ett ramaskri utan dess like och det går inte för sig. Bättre att tysta ned alltihop.
Senast redigerad av FarbrorAdolf 2019-12-23 kl. 00:49. Anledning: Felstavat
Citera
2019-12-26, 16:35
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:

85 000:- kom in från klanen Nujens konton till terroristen Akilov. Detta är siffror som är belagde men naturligtvis kan det röra sig om mycket mer som inte överförts vis bank utan som han fått direkt i näven.

Hursomhelst är det osannolikt att mördaren och terroristen Akilov hade haft ekonomisk möjlighet att uppehålla sig i Sverige fram till tiden för terrordådet på Drottninggatan om han inte fått dessa svarta pengar av klanen Nujen.

Özz och hans klan är således medskyldiga till terrordådet och har blod på sina händer.

De är dock skyddade av gammelmedia och myndigheter och har aldrig behövt stå till svars för detta.
Citera
2019-12-26, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Att han dök upp i dokumentären om Hasse och Tage är för mig en gåta.Han vet inget kan inget och har inte perspektivet och bara ord bajsar det korrekta det politiskt kommunist korrekta.
Nej,men,vad säger du..?..
Hasse,Tage & Özz tillhör ju svensk humorelit historia.
(Obs,jag ljög)
Citera
2020-01-03, 01:14
Medlem
Özz är slut. Sponsrade akilov hört folk skrika akilov på gatan efter han. Vi glömmer aldrig. Han och soran är döda.
Citera
2020-01-03, 08:10
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
85 000:- kom in från klanen Nujens konton till terroristen Akilov. Detta är siffror som är belagde men naturligtvis kan det röra sig om mycket mer som inte överförts vis bank utan som han fått direkt i näven.

Hursomhelst är det osannolikt att mördaren och terroristen Akilov hade haft ekonomisk möjlighet att uppehålla sig i Sverige fram till tiden för terrordådet på Drottninggatan om han inte fått dessa svarta pengar av klanen Nujen.

Özz och hans klan är således medskyldiga till terrordådet och har blod på sina händer.

De är dock skyddade av gammelmedia och myndigheter och har aldrig behövt stå till svars för detta.
Jag gillar def. Inte Kurden, men.... De 85 du pratar om får det att låta som det är vinst.
Möjligen 8.500kr som är vinst. Jag vill bara påpeka att det finns något som heter omkostnader
Citera
2020-01-04, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Jag gillar def. Inte Kurden, men.... De 85 du pratar om får det att låta som det är vinst.
Möjligen 8.500kr som är vinst. Jag vill bara påpeka att det finns något som heter omkostnader

Va??? Det är det i det här sammanhanget inget som talar för en reguljär affärshändelse. Är du helt bakom flötet? "Omkostnader"......

Faktum är: (finns i FUP) är att att från Debbie Nujens och hennes mans Rickard Damms konto har en utbetalning skett på runt 85 KSEK till Akilov. Detta är obestridligt. Och bevisat. Denna utbetalning har skett till en uzbekisk illegal invandrare utan uppehållstillstånd. Som senare körde ihjäl några människor på Drottninggatan i Stockholm.

Denne Akilov sitter inne på livstid.

Det finns mycket mer i den här härvan......Özz
Citera
2020-01-04, 14:34
Medlem
...kör han inte ngn ny show på stan ? Är det ngr som går och tittar och buar ut honom likt dem vänsterblivna så fort ngn SD:are håller torgmöte ? Att Özz inte har flyttat ifrån Sverige är för mig en gåta - han kanske funderar på det , ngn som vet och känner kräket ?
Citera
2020-01-04, 20:17
Medlem
Hört özz skickat brev till akilov undra vad det står i dom breven
Citera
2020-01-04, 21:25
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Hört özz skickat brev till akilov undra vad det står i dom breven

Kanske att han är arg på att handukskrokarna i de 8(!) badrum som byggdes kolsvart i Gotlands Residensen hängde upp och ned ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in