Flashback bygger pepparkakshus!
2019-08-17, 13:29
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Det är konstigt att kommuner osv. bjuder in såna som Özz Nujen för en föreläsning, vad ska vara hans expertis egentligen?

Han har ingen expertis över huvud taget. Expert på att hata Sverige och det svenska folket möjligen.

Han blir bokad för att det ofta sitter henvänsterfolk och aktivister i de positioner som bokar sådana här event. De vill "stå upp för rasismen". Det är också sådana personer som bulkköper biljetter till hans värdelösa shower och tvingar iväg alla anställda för att fejkskratta och plåga sig igenom eländet.

Tydligen står Emmaboda kommun även upp för svartarbete, skattefusk, svartbygge och terroristfinansiering genom att de bokar Özz. De lär knappast vara omedvetna om vad han har i bagaget.
Citera
2019-08-17, 15:33
Medlem
Studsbolls avatar
Man får erkänna att ämnet för föreläsningen som Den Håriga Kurden ska ha i Emmaboda är trovärdig: "Mångfald eller enfald". Få personer har så ingående personlig erfarenhet av enfald som Den Håriga Kurden. Biten med mångfald är mer tveksam eftersom han bevisligen hatar Sverige och Svenskarna. De borde bokat svågern istället då han enligt Özz är den som vet något.
Citera
2019-08-18, 09:18
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Konstigt, jag har inget konto på Twitter och jag ser massor av arga och upprörda svenskar.

Testa den här länken:

https://mobile.twitter.com/emmabodakommun/status/1161536945195012096
Tack, nu fungerade det och alla som kommenterar är närmast enhälliga.
Citera
2019-08-18, 10:15
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Tack, nu fungerade det och alla som kommenterar är närmast enhälliga.

Snart 300 arga kommentarer och bara 13 "gilla"

Det går bra nu Özz

Men fortsätt hålla masken och låtsas som allt är som vanligt Özz, alltid lurar du någon. Emmaboda kommun till exempel.

Edit: Kikade igenom kommentarerna lite mer noggrant nu. Det finns hittills inte en enda positiv kommentar

Men viktigare: Inte en enda kommentar uttrycker något HOT. Så om Emmaboda kommun raderar den här tweeten på måndag och hänvisar till hot så är det en LÖGN!

Citat:
Ursprungligen postat av jojje777
här kan ni lämna synpunkter till kommunen

https://www.emmaboda.se/kommun--politik/politik-och-demokrati/delta-och-paverka/synpunkter-klagomal-och-felanmalan.html

Bra där! In och anmäl gott folk. Men håll en sansad god ton annars motverkar det bara sitt syfte.
Senast redigerad av Nordanvindarna 2019-08-18 kl. 10:41.
Citera
2019-08-18, 10:28
Medlem

https://www.emmaboda.se/kommun--politik/politik-och-demokrati/delta-och-paverka/synpunkter-klagomal-och-felanmalan.html
Citera
2019-08-20, 11:03
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Det är konstigt att kommuner osv. bjuder in såna som Özz Nujen för en föreläsning, vad ska vara hans expertis egentligen?

Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Man får erkänna att ämnet för föreläsningen som Den Håriga Kurden ska ha i Emmaboda är trovärdig: "Mångfald eller enfald". Få personer har så ingående personlig erfarenhet av enfald som Den Håriga Kurden. Biten med mångfald är mer tveksam eftersom han bevisligen hatar Sverige och Svenskarna. De borde bokat svågern istället då han enligt Özz är den som vet något.

Citat:
Ursprungligen postat av jojje777

Nyheter Dag skriver om Özz och hans framträdande i Emmaboda:

https://nyheteridag.se/ozz-nujens-klipp-35-000-kronor-for-en-timmes-forelasning-hos-sundsvalls-kommun/

35 000:- av skattebetalarnas pengar får alltså terroristfinansiären Özz för en timmes föreläsning om "mångfald".

Hoppas det känns bra för er som kliver upp till jobbet tidigt på morgnarna att era skattepengar går ner i Özz Nujens fickor. Hur länge behöver ni själva jobba för att tjäna 35 000:- ?

Fundera på det.
Citera
2019-08-20, 12:05
Medlem
Frammes avatar
Den här klanen borde ju granskas ända ut i fingerspetsarna, men tyvärr så har ju Sverige inget fungerande rättssystem längre. Fråga advokaten och svågern, dom vet.
Citera
2019-08-20, 12:34
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Den här klanen borde ju granskas ända ut i fingerspetsarna, men tyvärr så har ju Sverige inget fungerande rättssystem längre. Fråga advokaten och svågern, dom vet.

Politiker, journalister och myndighetsaktivister lägger locket på. Räkna inte med någonting ifrån det hållet. De har investerat alltför mycket pengar, anseende och goodwill i Özz för att kasta honom under bussen.

Det enda som hjälper är att det svenska folket fortsätter att erodera hans förtroende. Som droppen urholkar stenen. Att posta sitt missnöje när någon bokar honom. Som i Emmaboda nu, bra jobbat svenska folk! Att Emmabodas tweet har 269 arga (men mestadels sakliga) kommentarer, men bara 14 "gilla" säger ganska mycket.

Sluta aldrig att kommentera hans inlägg och artiklar när det ges möjlighet. Alltid påminna om terroristfinansieringen, svartarbetet och hyckleriet. Ett enkelt "Akilov?" eller "Drottninggatan?" räcker långt. Det måste på sikt bli obekvämt att synas och förknippas med Özz.

Det kommer att ta tid, men det är det enda sättet. Som sagt, media och myndigheter har svikit oss.

Hans karriär har, trots att han håller masken, fått sig en bra törn av avslöjandena. De flesta bolag han och klanen är insyltade i har gått sämre sedan avslöjandet.

Att han tar 35 000:- av skattebetalarna pengar för en timmes föreläsning i en kommun som tidigare aviserat att de har grava ekonomiska bekymmer borde göra Emmabodas befolkning rasande.
Senast redigerad av Nordanvindarna 2019-08-20 kl. 12:58.
Citera
2019-08-20, 12:55
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Politiker, journalister och myndighetsaktivister lägger locket på. Räkna inte med någonting ifrån det hållet. De har investerar alltför mycket pengar, anseende och goodwill i Özz för att kasta honom under bussen.

Det enda som hjälper är att det svenska folket fortsätter att erodera hans förtroende. Som droppen urholkar stenen. Att posta sitt missnöje när någon bokar honom. Som i Emmaboda nu, bra jobbat svenska folk! Att Emmabodas tweet har 269 arga (men mestadels sakliga) kommentarer, men bara 14 "gilla" säger ganska mycket.

Sluta aldrig att kommentera hans inlägg och artiklar när det ges möjlighet. Alltid påminna om terroristfinansieringen, svartarbetet och hyckleriet. Ett enkelt "Akilov?" eller "Drottninggatan?" räcker långt. Det måste på sikt bli obekvämt att synas och förknippas med Özz.

Det kommer att ta tid, men det är det enda sättet. Som sagt, media och myndigheter har svikit oss.

Hans karriär har, trots att han håller masken, fått sig en bra törn av avslöjandena. De flesta bolag han och klanen är insyltade i har gått sämre sedan avslöjandet.

Att han tar 35 000:- av skattebetalarna pengar för en timmes föreläsning i en kommun som tidigare aviserat att de har grava ekonomiska bekymmer borde göra Emmabodas befolkning rasande.
Så här känner och tänker många. Fungerar inte rättsväsendet så får man köra annan taktik.
Citera
2019-08-20, 15:03
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Så här känner och tänker många. Fungerar inte rättsväsendet så får man köra annan taktik.

Det fungerar.

Gå in och titta på Özz twitter t ex. När han postar inlägg så får han sällan mer än ett par futtiga "likes". Ofta inga alls. Ett ytterst litet antal kommentarer och de flesta av dem är negativa och frågar om Akilov och svartarbete. Inte ens hans kollegor gillar hans inlägg.

Jag har inte twitter själv men min fru har. Hennes totalt superokända konto får fler "likes" per inlägg än vad Özz får.

Så hela hans kändisskap är en stor charad idag. Han lever på skattefinansierade föreläsningar och på att henvänster-aktivister mängdköper biljetter till hans värdelösa shower ditt de skickar anställda och personal som led i "värdegrundsarbete" eller liknande. Han lever på gamla meriter.

Seriöst, hur många känner någon som betalat ur egen ficka för att gå och se en show med Özz Nujen den senaste tiden? Jag har en tämligen stor bekantskapskrets men jag känner ingen och skulle bli ytterst förvånad om jag fick höra någon som gjort detta.

Han är på väg ut. Det tar frustrerande lång tid, men på väg ut är han.
Citera
2019-08-20, 15:13
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
Det fungerar.

Gå in och titta på Özz twitter t ex. När han postar inlägg så får han sällan mer än ett par futtiga "likes". Ofta inga alls. Ett ytterst litet antal kommentarer och de flesta av dem är negativa och frågar om Akilov och svartarbete. Inte ens hans kollegor gillar hans inlägg.

Jag har inte twitter själv men min fru har. Hennes totalt superokända konto får fler "likes" per inlägg än vad Özz får.

Så hela hans kändisskap är en stor charad idag. Han lever på skattefinansierade föreläsningar och på att henvänster-aktivister mängdköper biljetter till hans värdelösa shower ditt de skickar anställda och personal som led i "värdegrundsarbete" eller liknande. Han lever på gamla meriter.

Seriöst, hur många känner någon som betalat ur egen ficka för att gå och se en show med Özz Nujen den senaste tiden? Jag har en tämligen stor bekantskapskrets men jag känner ingen och skulle bli ytterst förvånad om jag fick höra någon som gjort detta.

Jag hoppas verkligen du har rätt, men det är jävligt konstigt att han inte redan är ute, han hade ju förfan kopplingar till sveriges någonsin värsta terrorist.
Citera
2019-08-20, 15:26
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Det fungerar.

Absolut är han på fallrepet. Det är vi många som är glada och tacksamma för. Jag personligen känner mej oerhört kränkt av denna bergskurden. Så himla självnöjd. Men jag tröstar mej med att inget varar för evigt. Det känns väldigt bra att läsa vad allmänheten anser om den här klanen. Hur ofta läser man att folk gillar och försvarar? I princip aldrig. Konstigt, eller hur?
Senast redigerad av Framme 2019-08-20 kl. 15:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in