Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2019-11-24, 19:06
Medlem
kalkryggars avatar
Nu får du nog vara lite mer korrekt i ditt påstående. Han försvarar inte, han gör bara en dålig jämförelse. Här utvecklar han det han menar vilket jag förstod med en gång:

Citat:
Det är inte ”lika dåligt” som det andra.
Det ena är dumt och systemfel som nu rättas till.
Det andra med Nya Karolinska är så sjukt mycket sämre och helt skandalöst dåligt skött där miljarder fuskats undan och ingen moderat politiker pratar om det eller fått stå till svars.

Och detta har han ju faktiskt rätt i.
Citera
2019-11-24, 19:14
Medlem
NilssonApans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Han är bara korkad.
Ja bara korkad verkar stämma. Märkligt dock att han får skämta vidare efter sina terroristkontakter förenade med svartjobb.
Citera
2019-11-24, 19:28
Medlem
StarkMarks avatar
Om Sverige hade varit normalt hade kurden repatrierats för länge sedan. Föreställ dig att du ser hur kurdiska kvinnor krigar för ditt land medans du som kurdisk man sitter i din lägenhet i Sthlm och fiser. Babbarna är riktiga fegisar. De lämnade sitt land och sitt folk för att komma till oss och här sitter de och tar våra pengar och till och med stödjer terrorister utan att det blir några större reaktioner på det.
Citera
2019-11-24, 20:19
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarkMark
Om Sverige hade varit normalt hade kurden repatrierats för länge sedan. Föreställ dig att du ser hur kurdiska kvinnor krigar för ditt land medans du som kurdisk man sitter i din lägenhet i Sthlm och fiser. Babbarna är riktiga fegisar. De lämnade sitt land och sitt folk för att komma till oss och här sitter de och tar våra pengar och till och med stödjer terrorister utan att det blir några större reaktioner på det.

Precis, trots hög svansföring så är de det fegaste avskrapet på jorden. Det ska bli ett nöja ett skicka ut dem.

Özz är uppenbarligen tondöv. Kul för honom när han strippats på alla ekonomiska resurser och sitter som fårherde uppe i bergen igen. Han och klanen har definitivt gjort sig förtjänta av repatriering på första flyget.
Citera
2019-11-24, 20:56
Medlem
Ett klart fall av "whataboutism".... men duuu då?!
Citera
2019-11-24, 21:06
Medlem
Vedklyvens avatar
StatsTV, SVT vågar driva med Özz Nujen. I programmet "Svenska Nyheter" Avsnitt 10. Ett framsteg!

https://www.svtplay.se/svenska-nyheter
Ca 20 min in i programmet.
Citera
2019-11-24, 21:23
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Man skulle ju också kunna jämföra nya Karolinska och 2:a världskriget. Och se där då blev inte nya Karolinska så farligt.

Eller så kan man jämföra Özz Nujens terrorfinansiering mot att gå mot röd gubbe och då kan man ju lätt konstatera att Özz brott är väldigt allvarligt.

Det blir alltså larvigt att jämföra två helt olika saker och påstå att om man inte klagar på den ena så får man inte klaga på den andra.
Citera
2019-11-25, 00:58
Medlem
Det finns en tråd här som avslöjar alla olagliga saker Nujen-klanen har gjort, det borde ni ju ha koll på, eller? Det brinner under deras fötter just nu.

Den ligger under "Skvaller".
Citera
2019-11-25, 01:00
Medlem
Just nu, jag menar just nu, är det det inte kul att vara Özz eller Månz.

Men det ska dom ha. Hycklare som dom är.
Citera
2019-11-25, 01:04
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannishBoy
Just nu, jag menar just nu, är det det inte kul att vara Özz eller Månz.

Men det ska dom ha. Hycklare som dom är.

Månz? Özz och klan har satt sig rejält i skiten och slipper de undan kommer många myndigheter och tjänstemän få det väldigt svettigt.
Citera
2019-11-25, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Månz? Özz och klan har satt sig rejält i skiten och slipper de undan kommer många myndigheter och tjänstemän få det väldigt svettigt.

Hans polare Måns Möller, menade jag.
Citera
2019-11-25, 01:24
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannishBoy
Hans polare Måns Möller, menade jag.

Hur är han påverkad bortsett från att han gör en show med Özz? Lite som Betnér och Soran? Betnér fick ju en del efter sig men det beror väl mest på att han själv är så satans otrevlig och oförskämd men låtsas att det är "skämt". Månz förefaller inte alls vara lika störd i huvudet som Betnér.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in