Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2019-08-16, 22:05
Medlem
Özz jobbar knappast gratis så känn er blåsta ni skattebetalare som sponsrar gycklaren:
Citat:
Kostnadsfri föreläsning med Özz Nûjen
Ny resurs i Emmaboda bjuder in till en kostnadsfri föreläsning med Özz Nûjen onsdagen den 4 september klockan 15.00-16.00 i Emmaboda Folkets Hus
Kommunen anser alltså att det är ok att använda skattepengar till en skattesmitare och anlitare av svart arbetskraft som föreläsare...

kommunens webbsida
Tweet
Citera
2019-08-16, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enne
Özz jobbar knappast gratis så känn er blåsta ni skattebetalare som sponsrar gycklaren:

Kommunen anser alltså att det är ok att använda skattepengar till en skattesmitare och anlitare av svart arbetskraft som föreläsare...

kommunens webbsida
Tweet
Bara att hoppas på, att Emmabodas invånare bojkottar spektaklet.
Citera
2019-08-16, 22:41
Medlem
Honklers avatar
Skriver han som alltså finansierade avkörningen av Ukrainskans ben fortfarande i ETC?
Citera
2019-08-17, 00:39
Medlem
zurfarns avatar
Det går ju alldeles utmärkt att maila till denna adress och beställa en biljett till det stora evenemanget:

Ann-kristin.lundmark@emmaboda.se
Citera
2019-08-17, 01:13
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:

kommunens webbsida
Tweet

Gick in på deras Twitter och kikade.

Jisses vilken njutning det var att läsa kommentarerna! Svenska folket är verkligen på hugget. Fanns verkligen inte EN ENDA positiv kommentar. I vanliga fall har inte Emmaboda kommun en enda kommentar på sina tweets, men här exploderade det plötsligt

Passa på att gå in och läs gott folk, för när ansvarig personal från Emmaboda kommun kommer tillbaka så lär de först bajsa på sig av chock sedan lär det städas rejält.

Det här bevisar också det jag och många andra sagt om Özz: Han lever på att kommuner och andra som ska signalera "rätt värdegrund" hyr in honom (eller köper biljetter till hans värdelösa "shower") och låter skattebetalarna stå för gaget. Ingen vettig människa betalar ju för att se den här pajasen längre.
Citera
2019-08-17, 07:30
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Gick in på deras Twitter och kikade.

Jisses vilken njutning det var att läsa kommentarerna! Svenska folket är verkligen på hugget. Fanns verkligen inte EN ENDA positiv kommentar. I vanliga fall har inte Emmaboda kommun en enda kommentar på sina tweets, men här exploderade det plötsligt

Passa på att gå in och läs gott folk, för när ansvarig personal från Emmaboda kommun kommer tillbaka så lär de först bajsa på sig av chock sedan lär det städas rejält.

Det här bevisar också det jag och många andra sagt om Özz: Han lever på att kommuner och andra som ska signalera "rätt värdegrund" hyr in honom (eller köper biljetter till hans värdelösa "shower") och låter skattebetalarna stå för gaget. Ingen vettig människa betalar ju för att se den här pajasen längre.
Måste man ha konto för att se kommentarer? Jag ser inga alls.
Citera
2019-08-17, 08:23
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodologen
Bara att hoppas på, att Emmabodas invånare bojkottar spektaklet.

Det vore bättre om de gick dit och buade. Den hårige kurden får ju betalt av dem oavsett om någon kommer eller inte. Märkligt hur det kan vara tillåtet att slösa bort skattebetalarnas pengar på en skattesmitande och sverigehatande kurd.
Citera
2019-08-17, 09:06
Medlem
Han var nyligen i Bollnäs och talade inför 450 skolanställda
Citera
2019-08-17, 09:58
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Måste man ha konto för att se kommentarer? Jag ser inga alls.

Konstigt, jag har inget konto på Twitter och jag ser massor av arga och upprörda svenskar.

Testa den här länken:

https://mobile.twitter.com/emmabodakommun/status/1161536945195012096
Citera
2019-08-17, 10:04
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palettblad
Han var nyligen i Bollnäs och talade inför 450 skolanställda

Det är det han lever på nu. Offentligt anställda aktivister som bokar honom för våra skattepengar eller köper biljetter till hans värdelösa "shower" och skickar dit sin personal som tvingas sitta och fejkskratta.

Tror at de som betalat ur egen plånbok för att se karln sedan han avslöjades som terroristfinansiär är ganska lätträknade.
Citera
2019-08-17, 13:13
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Konstigt, jag har inget konto på Twitter och jag ser massor av arga och upprörda svenskar.

Testa den här länken:

https://mobile.twitter.com/emmabodakommun/status/1161536945195012096

Antalet arga kommentarer bara ökar.

In och läs och kommentera innan Tweeten raderas!
Citera
2019-08-17, 13:15
Medlem
MartinStLouiss avatar
Citat:

kommunens webbsida
Tweet

Det är konstigt att kommuner osv. bjuder in såna som Özz Nujen för en föreläsning, vad ska vara hans expertis egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in