2010-02-01, 01:38
Medlem
burfogels avatar
Citat:
Özz Nûjens skattesmäll – en miljon kronor
Inte så kul för succékomikerns plånbok.

Komikern Özz Nûjen upptaxeras med en miljon kronor och ska dessutom betala högsta möjliga straffskatt, enligt ett beslut från Skatteverket. Bakgrunden är delförsäljning av en lägenhet.

På grund av "hög arbetsbelastning" ska Nûjen även under mer än ett år ha missat att folkbokföra sig på adressen där han uppgivit att han bodde.

http://nyheter24.se/noje/kandisar/28...sta-straffskat

Citera
2011-01-27, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Butters
Han och frugan anmäler om bodelning enligt annons i dagens SvD.

Vem var hans fru? Hon var huvudet högre än honom?
Citera
2011-02-01, 20:46
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av njelger
uurk jag lyckades se det där. Va pinsam han är...

En tvättäkta zigenare som nästlat sig in i det mediala etablissemanget. Fördelen är att fotfolket lär sig hur denna orientaliska sort ser ut och maskerar sig.
Citera
2011-02-01, 21:02
Medlem
Avva66s avatar
Jag såg eländet nyss i programmet nyhetsbyrån på svt,
han var pinsam att se.
Citera
2011-02-01, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Jag såg eländet nyss i programmet nyhetsbyrån på svt,
han var pinsam att se.

Där har vi en kille som aldrig skulle kommit fram om han var svenne och hette Pär...
Hela hans dragningskraft från media är bara beroende på hans kurdbakgrund.
Kurder har ju en otrolig förmåga att synas och höras.
Reser alltid i invandrarnas Business-class.
Citera
2011-10-28, 02:35
Medlem
olof86s avatar
Özz har tydligen varit nere i Frankrike och spelat in film. Kolla denna trailer: http://www.youtube.com/watch?v=-2L8m3Agtvg

Mer nytt om Özz så ska han turnera landet runt nästa år också.
Citera
2011-10-28, 02:54
Medlem
BountyKillers avatar
Såg det på Adam Live och litet klipp ur en av filmerna, och fan jag vart förvånad, alltid gillat honom som komiker, men av det lilla man fick se så såg det bra ut i filmen också. Och han pratade riktigt bra franska också, verkade det som iaf. Själv kan jag inte ett ord franska.. baguette, paraply, thats about it.. bonjour.. oui.. jaja.
Citera
2011-10-28, 16:28
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Vad mycket onödigt hat det finns i den här tråden....Özz är ju störtskön och rapp i repliken. Verkar vara en trevlig person som kan tala för sig.
Citera
2011-12-17, 05:14
Medlem
Det få känner till om Özz var att han under stora delar av sin skoltid flyttade runt mellan olika skolor och då passade på att bejaka sin feminina sida mer. Inte allt för sällan gick han klädd i tjejkläder och var allmänt fjollig. Huruvida han tog den i 2an eller ej kan jag dock tyvärr inte svara på.

Här kommer lite videomaterial från tidigt 90-tal, filmat på en skola under en diskussion om främlingsfientlighet, där Özz ej kan hålla sig från att ge sig in i debatten fullt utstyrd i kvinnlig mundering.

Özz kommer in 7.27 i klippet

http://www.youtube.com/watch?v=ZNcKJ...-0nOxoV7MAD_xd
Citera
2012-01-02, 01:55
Medlem
Depors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olof86
Özz har tydligen varit nere i Frankrike och spelat in film. Kolla denna trailer: http://www.youtube.com/watch?v=-2L8m3Agtvg

Mer nytt om Özz så ska han turnera landet runt nästa år också.

Läste också det. Det lär bli najs. Här finns alla turné-datum utlagda: turne datum

Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Vad mycket onödigt hat det finns i den här tråden....Özz är ju störtskön och rapp i repliken. Verkar vara en trevlig person som kan tala för sig.

Det håller jag med om. Han håller fortfarande även efter många år som stand-up komiker.
Citera
2012-03-29, 20:56
Medlem
Mikeyjamess avatar
I Robins berättade han att när han som barn och hans familj flydde från hemlandet och de skulle över gränsen så kunde han inte vara tyst så han gjorde oväsen vilket resulterade i att en familj bakom honom blev skjutna till döds av gränspolisen.

I Malou häromdagen berättade han samma story men stannade vid att han gjorde oväsen och "inget hände".

Vilken version gäller?
Citera
2012-03-30, 20:16
Medlem
Vedklyvens avatar
Özz Nujen drar alltid sitt lidandes historia när han är i TV/Radio. Vilken version som är riktig vet möjligen bara han själv.

Nujen poängterar alltid att han är en riktig Svensk. En riktig Svensk är som han. Han hatar gammelsvenskar. Dom är Nazister.

Nujen hatar Kungen. Han utnyttjar varje tillfälle han får i Media till att förtala och håna Kungen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in