Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-03-30, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akvarius
Det få känner till om Özz var att han under stora delar av sin skoltid flyttade runt mellan olika skolor och då passade på att bejaka sin feminina sida mer. Inte allt för sällan gick han klädd i tjejkläder och var allmänt fjollig. Huruvida han tog den i 2an eller ej kan jag dock tyvärr inte svara på.

Här kommer lite videomaterial från tidigt 90-tal, filmat på en skola under en diskussion om främlingsfientlighet, där Özz ej kan hålla sig från att ge sig in i debatten fullt utstyrd i kvinnlig mundering.

Özz kommer in 7.27 i klippet

http://www.youtube.com/watch?v=ZNcKJBR9I24&context=C302b995ADOEgsToPDskJz gkTqaU-0nOxoV7MAD_xd

Det var ganska oväntat, sjukt likt Özz i sättet, men är det verkligen han?
Citera
2012-04-16, 02:25
Medlem
MartinStLouiss avatar
Blev lite sugen på att se Dålig Stämning efter att man har läst hur bra recensioner showen har fått. http://www.lifeline.se/2012/03/mer-dalig-stamning-i-goteborg-med-ozz-nujen-2/
Citera
2012-09-19, 21:57
Medlem
White.Sauces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoorroo4
Det var ganska oväntat, sjukt likt Özz i sättet, men är det verkligen han?

Nej det är inte Özz. Tyvärr gick i den skolan under tiden som reptaget gjordes.
Citera
2012-09-24, 03:12
Medlem
Özz e ju vithatare,bla! Otacksam,otrevlig-ja som i stort sätt halva befolkningen. Gör som med Billy Butt,ignorera å tala inte om dom, så tynar dom sakta bort.....
Citera
2012-11-10, 12:43
Medlem
krisa-steels avatar
jag tror att SD har Özz Nuijen att tacka för säkert 4-5% av sina röster. ju mer Özz säger, ju fler blir SD
Citera
2012-11-10, 23:23
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Depor
Läste också det. Det lär bli najs. Här finns alla turné-datum utlagda: turne datum

Det håller jag med om. Han håller fortfarande även efter många år som stand-up komiker.

Har sett honom på Tivoli på södermalm för ett antal år sedan, så jävla usel att man skäms.
Jag är kurd och har stor kuk var hans stora "rolighet".
Citera
2012-11-11, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Har sett honom på Tivoli på södermalm för ett antal år sedan, så jävla usel att man skäms.

Jag instämmer naturligtvis. Jag har aldrig någonsin hört honom säga något roligt och jag har heller aldrig hört någon annan som tycker han är bra, säga varför han är bra. Han är ett typexempel på inkvoterad blatte: "vi kan inte bara ha svenska komiker ju, finns det verkligen inte någon rolig blatte? Hallå? Okej, vi tar han där borta, han kan väl skämta om sitt hår eller nåt".
Citera
2012-11-11, 17:08
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Det här verkar vara ett populärt kurdskämt? Råkar själv känna en kurd som skämtar om hur stor kuk han har.

Özz Nujen är hur som helst otroligt ful. Verkligen en sådan där kurdisk untermensch.

http://www.umea.se/images/18.7f5c558c12d7705b3c880001971/Ozz_Nujen_500.jpg

Man blir på Zyklon B humör så fort man ser hans kurdiska ansikte.
Citera
2012-11-11, 19:12
Medlem
Vedklyvens avatar
Özz Nujen blev ju mycket uppmärksammad i PK-Media när föreställningen "Dålig Stämning" introducerades.

Sedan tycker jag att det inte hörts mycket av varken Özz eller "Dålig Stämning".

Blev det en Flopp?
Citera
2012-11-12, 01:18
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Har aldrig sett honom LIVE men han måste ju gå hem i och med att han drar publik.
Citera
2012-11-12, 03:19
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krisa-steel
jag tror att SD har Özz Nuijen att tacka för säkert 4-5% av sina röster. ju mer Özz säger, ju fler blir SD

Är det därför publiken jublar varje gång han säger att rasism och trångsynthet är dåligt?

Eller är det därför fler personer har sett Nujen live än antalet personer som röstat på SD?
Citera
2012-11-14, 09:56
Medlem
Fred-Asps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Är det därför publiken jublar varje gång han säger att rasism och trångsynthet är dåligt?

Eller är det därför fler personer har sett Nujen live än antalet personer som röstat på SD?
Fast nu kan man ju se hans rutiner på internet också .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in