Citat:
Ursprungligen postat av
knubbisarne
Gör dig själv en tjänst o låt bli fentanylet! Håller man på med det tillräckligt länge så dör man tillslut. Körde mycket på fenta nässpräyerna när dom va populära för ett gäng år sen o kan idag inte fatta att jag va så dum. Varje gång man tar fentanyl riskerar man att dö. Plåster är ännu farligare då dom är svåra att dosera. Snälla låt bli! Köp sub, oxy eller tram istället. Sub är nog det bästa, schysst rus om man inte tagit opiater på ett tag o finns ingen risk att dö. Billigt oxå. Oavsett vad som händer i mitt liv tänker jag aldrig röra fentanyl och heroin igen. Jobb, bostad, relationer, pengar osv kan man få tillbaka om man knarkar bort det men livet får man aldrig tillbaka om man dör av en överdos. Jag håller mig till sub eller tram om jag blir sugen. Det räcker. Tänker dock försöka lägga av med det oxå. Låt förfan bli fentanylet!!!
Jag gjorde det för tänkte på min polare som rökte hela tiden och var väldigt noga med att klippa dom i rätt storlek och han hade tolerans även om det kvittar på fentanyl då den lilla tolerans man byggt inte skyddar ett skit pga styrkan. Fast han tog som vanligt mätte tror det var 8mm X 8mm för alla sa klipp 1X1cm så ville han känna sig lite trygg och klippte .inre så tänkte han då dör jag inte .en så en dag rökte han 1 ruta som vanligt fast ur en sån glas boll och då får man ju i sig allt och fick överdos och dog. Så jag sket i det. Räckte med dom 200st acrylfentanyl tabletter jag köpte och tog bara hala åt gången men jag däckade varje gång ändå och så drog polare hela piller men jag gick för ville inte vakna upp så är min polare helt kall och blå. Minns satt 1 vecka lite mer och drog hela tiden en halva och så fort jag vaknade direkt krossa och snorta men då ville jag inte känna något. Absolut inget för mådde så dåligt och jag har aldrig haft någon prata med om mig och mina känslor och det gjorde vi aldrig hemma som små heller så var helt förvirrad känslomässigt och visste inte vad jag kände knappt. Så jag vet nu att det blev värre och värre för drogerna som funkade i början slutade ju funka som man ville. Käkade benzo i 20år och den avisen var värre än alla avisar jag haft. Hade hellre tagit 4st heroin avisar efter varandra än den avisen på benzo efter 20år och blev ju proffs på att fixa så åt bara dom starkaste flubromazolam sista 7åren och visste exakt hur jag kunde få över tusentals utan tull tog dom så tjänade pengar som fan med samtidigt för kunde fixa vad som helst.
Nu kom jag av mig men jag ska inte beställa fentanyl jag känner det hade kostat mig livet.
Tack för du skrev som du gjorde för ibland behöver folk höra det som vill bedöva sina känslor. Jag brukar göra det samma om jag ser nån leta eller har fixat nått sjukt och dessutom tänker blanda med benzo.
Tack