Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-29, 15:09
  #697
Medlem
ChemicalGirls avatar
Visst motsvarar 100mikrogram/h plåster fentanyl som räcker i tre dagar 100x24x3=7200 mikrogram. Det är alltså ca 7mg fentanyl på en plåster? Det står på fass iaf.
Fentanyl plåstrerna är riktigt roliga att koka med fentanylsidan mor skeden med lite askorbinsyra och sedan skjuta. Funkar bra, dock varit med överdos när vi gjorde det. Men om man är försiktig så.
Sen går det att suga på plåstrerna, men också farligt då folk kan somna med dem i käften....
Citat:
Ursprungligen postat av sweeeety
Bara för att det inte säljs lika öppet längre betyder inte att det har försvunnit lol..

Och på dig låter det som världen är helt tom på spray Foreeever
Det spalar ju ingen roll om det är en fentanyl spray, dvs fentanyl löst i vatten, eller vanligt pulver/plåster fentanyl. Bara lite olika former av det.
Citera
2018-08-14, 04:15
  #698
Medlem
Tjena !

jag har länge velat testa Fentanyl men inte kunnat få tag på, nu har jag äntligen fått tag på ett Durogestic 100 mcg/h plåster. Nu till min fråga, jag är van opiatanvändare (Oxy, metadon, sub etc) ja allt förutom Heroin och just Fentanyl. Hört folk säga att man måste röka för att känna något alls? OM jag bara sätter fast plåstret för det är ju ett 100 plåster så det starkaste vad jag vet? Nå känner jag något eller måste det rökas? Sub plåster kan jag ha 20mcg på mig 3 st utan att nådda men då vill jag bara blir friskt. Tacksam för svar.
Citera
2018-08-14, 21:50
  #699
Medlem
bzls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djuret1
Tjena !

jag har länge velat testa Fentanyl men inte kunnat få tag på, nu har jag äntligen fått tag på ett Durogestic 100 mcg/h plåster. Nu till min fråga, jag är van opiatanvändare (Oxy, metadon, sub etc) ja allt förutom Heroin och just Fentanyl. Hört folk säga att man måste röka för att känna något alls? OM jag bara sätter fast plåstret för det är ju ett 100 plåster så det starkaste vad jag vet? Nå känner jag något eller måste det rökas? Sub plåster kan jag ha 20mcg på mig 3 st utan att nådda men då vill jag bara blir friskt. Tacksam för svar.

Klipp en liten bit börja med en 1x1cm o lägg med klistret mot folien och rök den, gärna ett rör som är lite "tratt-format" då det är lätt att missa ångan från plåstret och det vill du ju inte. Och testa dig fram du märker rätt omgående vilken effekt det ger. Du kan absolut inte jämföra med Buprenorfinplåster.

Om du skulle sätta på dig plåstret som man "ska" göra så lär du inte få nån kick alls sålänge du inte är väldigt opiatnaiv. För vana användare är det röka alt lägga det på/under tungan som gäller för att du ska känna av det.

Ta det försiktigt och börja ta lite och arbeta dig upp om så behövs för att det är riktigt starka grejer du leker med. Blanda inte med benso eller lyrica. Avråder även dem mest avancerade brukarna för att blanda benso och fentanyl för det slår på så in i helvete fort så du kommer inte hinna reagera om du tar för mycket och det är jävligt lätt gjort med just fentanyl.

Knarka försiktigt.
~
Citera
2018-08-15, 04:48
  #700
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bzl
Klipp en liten bit börja med en 1x1cm o lägg med klistret mot folien och rök den, gärna ett rör som är lite "tratt-format" då det är lätt att missa ångan från plåstret och det vill du ju inte. Och testa dig fram du märker rätt omgående vilken effekt det ger. Du kan absolut inte jämföra med Buprenorfinplåster.

Om du skulle sätta på dig plåstret som man "ska" göra så lär du inte få nån kick alls sålänge du inte är väldigt opiatnaiv. För vana användare är det röka alt lägga det på/under tungan som gäller för att du ska känna av det.

Ta det försiktigt och börja ta lite och arbeta dig upp om så behövs för att det är riktigt starka grejer du leker med. Blanda inte med benso eller lyrica. Avråder även dem mest avancerade brukarna för att blanda benso och fentanyl för det slår på så in i helvete fort så du kommer inte hinna reagera om du tar för mycket och det är jävligt lätt gjort med just fentanyl.

Knarka försiktigt.
~

Tack för snabbt gensvar! Ja har ju kört subplåster dom starkaste norspan 20mcg dom
hade jag 8 st på mig till slut svimmar jag hahahaha,,, Men vill fan inte hålla på kladda och röka fenta 100mcg känns det INGET? helt sjuk isf.. hur staaaaaaarkt plåster som helst.
Citera
2018-08-15, 12:00
  #701
Medlem
bzls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djuret1
Tack för snabbt gensvar! Ja har ju kört subplåster dom starkaste norspan 20mcg dom
hade jag 8 st på mig till slut svimmar jag hahahaha,,, Men vill fan inte hålla på kladda och röka fenta 100mcg känns det INGET? helt sjuk isf.. hur staaaaaaarkt plåster som helst.

Jag vet ju inte vilken slags tollerans du har men det är mer regel än undantag att man endast blir frisk av att ha det på sig, vill du inte kladda o röka så klipp en liten bit o stoppa i munnen. Hur enkelt som helst.

Mvh.
Citera
2018-08-17, 03:30
  #702
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bzl
Jag vet ju inte vilken slags tollerans du har men det är mer regel än undantag att man endast blir frisk av att ha det på sig, vill du inte kladda o röka så klipp en liten bit o stoppa i munnen. Hur enkelt som helst.

Mvh.


Ganska hög skulle jag säga, testat alla opiater förutom H. Gamla vanliga historian, Weed smoker sedan många år. Kör Cross solig dag en bil kör på mig, bryter några ben jag får utskrviet allt ifrån kodein till Palladon (hydromorfon). Sedan när smärtan va slut hejdå med Oxy, Dolcontin som var vnaligast då.
Så vill gärna bli mer än "frisk", har inte fastnat så hårt än.. I love weed men Opiater då å då dödar. Tack för tipset. Av ett 100 plåster hur mkt är en liten bit och lägga i munnen? Är det så starkt att 1x1 cm gör em dag eller några timmar?`Lovar skriva när jag testat väntar bara på att bruden ska på tjejresan
Citera
2018-08-17, 13:10
  #703
Medlem
bzls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djuret1
Ganska hög skulle jag säga, testat alla opiater förutom H. Gamla vanliga historian, Weed smoker sedan många år. Kör Cross solig dag en bil kör på mig, bryter några ben jag får utskrviet allt ifrån kodein till Palladon (hydromorfon). Sedan när smärtan va slut hejdå med Oxy, Dolcontin som var vnaligast då.
Så vill gärna bli mer än "frisk", har inte fastnat så hårt än.. I love weed men Opiater då å då dödar. Tack för tipset. Av ett 100 plåster hur mkt är en liten bit och lägga i munnen? Är det så starkt att 1x1 cm gör em dag eller några timmar?`Lovar skriva när jag testat väntar bara på att bruden ska på tjejresan

1x1 är en uppskaddad startdos vilket bör räcka en 6 timmar iaf om du tar det oralt.
Är du inte fysisktberoende så starta med 1x1cm, känner du att det är för lite så ökar du storleken bara.
Citera
2018-09-13, 23:19
  #704
Medlem
BadBreaths avatar
Tagit 4st 5mg Oxynorm under dagen. Hjälpt föga.
Är det grönt att sätta på sig ett Fentanylplåster 12mikrogram/timme nu?

Mvh BB
Citera
2018-09-26, 09:20
  #705
Avstängd
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadBreath
Tagit 4st 5mg Oxynorm under dagen. Hjälpt föga.
Är det grönt att sätta på sig ett Fentanylplåster 12mikrogram/timme nu?

Mvh BB

Jävligt sent svar, men det beror ju på din opiattolerans
Citera
2018-10-31, 04:09
  #706
Medlem
MonaLisaProjektets avatar
Tjena! Har 3 plåster på 11mg. Hur mycket ska jag ta för att få ett rus men inte ligga däckad? MVH
Citera
2018-10-31, 08:50
  #707
Medlem
MonaLisaProjektets avatar
Tacksam för snabba svar. Vill ju inte kola vippen eller inte känns nåt alls
Citera
2018-10-31, 19:31
  #708
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonaLisaProjektet
Tacksam för snabba svar. Vill ju inte kola vippen eller inte känns nåt alls


varför sätter du dom på kroppen? dra av dig dom medans det är något kvar i dom, sen röker du dom på folie. bättre rus och i stort sett omöjligt att överdosera om du inte blandar med något annat.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback