2013-12-21, 02:25
Bannlyst
bump
Citera
2013-12-21, 17:17
Avslutad
Det står ju i inlägget ovan hur du får ut max av ett 25 µg-plåster...
Citera
2014-01-09, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siickboy
Tycker man får gå och äta dom där bitarna på plåsterna varannan timme! Det är inte alls kul så rekommenderar isf någon annan opiat om man nu ska använda dessa! Kom över ett gäng 50isar och det va inget trevligt nu så nu ska dom skeppas bort! Gillar inte riktigt opiater överlag men dessa hann man knappt stoppa i munnen för det var över!

jag upplevde samma sak när ja hade bitarna i käften, ruset varade väldigt kort nån timme max! jag var inte alls nöjd så nästa gång jag får tag i fenta ska jag skjuta de eller röka iaf
Citera
2014-01-13, 12:04
Medlem
Hej!

Hur kan jag köpa fentanyl eller durogesic?

Vad kostar det?

Tacksam för svar
Citera
2014-01-13, 13:32
Medlem
This_is_me_s avatar
Jag vet inte om detta tagits upp i tråden men en upprepning skadar inte.

För att injicera Fentanyl som utvinns från ett plåster kan man göra på flera sätt, jag tänkte att jag skall berätta om ett av sätten man kan ta till för att utvinna fentanylet ur plåstret och sedan injicera.

Först och främst klipper man till en bit av plåstret som önskas att invinna fentanylet ur. Sedan tar man en sked och jag kan rekommendera att bända skeden så att skedkoppen ligger i 90 graders vinkel.

Lägg sedan plåsterbiten i skeden och spruta sedan från en pump på med vatten. Det är att föredra att spruta på mer vatten än vad som senare kommer att injiceras. En milliliter extra kan du utan problem ta.

Sedan tar du en liten mängd askorbinsyra och tillsätter med vattnet och plåsterbiten. Sedan eldar du under skeden och "rör om" lite med pumpen i skeden. Du skall inte elda så att vattnet börjar koka men strax innan kokpunkten är inga problem. Upprepa detta under 10-15 minuter för att sedan tillsätta ett filter och dra upp din lösning.

Nu är du klar och kan injicera ditt fentanyl.

Detta är en metod som kan tas till om man inte orkar vänta på att lösa upp plåstret i en kopp under ett dygn eller längre. Detta gör att du kan injicera fentanylet omedelbart.
Citera
2014-02-02, 21:19
Medlem
lääz_kellys avatar
Vart i munnen tycker ni det är bäst att ha "Matrifens" plåster på? Snusa under läppen eller ha under tungan?
Citera
2014-02-14, 18:34
Medlem
Hej

Jag undrar hur starkt acetyl-fentanyl är?
Jag har 500mg rent av denna snart. Nästa vecka.
Jag har en mega känslig våg men kan man röka 1mg eller 2?? Någon med erfarenhet då den fetaste rc sidan öppnat igen och ska även ta in flera fentanyler vilken en av dom används i matrifen.

Tacksam för svar.
Citera
2014-02-19, 20:51
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lääz_kelly
Vart i munnen tycker ni det är bäst att ha "Matrifens" plåster på? Snusa under läppen eller ha under tungan?

Undrar detsamma faktiskt för att en vän har sådana och jag funderar på att köpa några plåster.
Citera
2014-02-22, 13:42
Medlem
who-s avatar
Jag ska hämta 3 Matrifen fentaplåster strax. Blir det bäst att tugga dem?

Trevlig helg flashbackare!
Citera
2014-02-22, 21:14
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lääz_kelly

Matrifen fungerade fint när jag testade ha under tungan ikväll. Mår finfint nu. Har dock inte hunnit testa med att snusa dom ännu. Blir att testa imorgon.
Citera
2014-02-22, 22:46
Medlem
Zot^s avatar
För att få ut mest av de vanliga fentanylplåstrena (dem utan gel) så behöver man enbart sätta på sig en på axeln. Det är det sättet dem ska användas på och det är det absolut effektivaste så länge man orkar vänta ca 12 timmar innan man får någon effekt värd att nämna.

Att skära sönder plåstrena och snusa dem / ha dem under tungan fungerar men ni slösar bort massa av fentanylet genom att göra så.

Det bästa sättet att använda dem är att plåstra dem på axeln i ca 3 dygn, sen när man är nykter och besviken så tar man bara bort plåstret och äter upp det och blir således hög igen i någon timme. Sedan är det förbrukat.

Så har jag alltid använt fentanyl och om jag nu någonsin bestämmer mig för att göra det igen så är det på det sätter jag kommer göra det. Fast jag har fått nog av opiater vid det här laget.
Citera
2014-02-23, 12:37
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
För att få ut mest av de vanliga fentanylplåstrena (dem utan gel) så behöver man enbart sätta på sig en på axeln. Det är det sättet dem ska användas på och det är det absolut effektivaste så länge man orkar vänta ca 12 timmar innan man får någon effekt värd att nämna.

Att skära sönder plåstrena och snusa dem / ha dem under tungan fungerar men ni slösar bort massa av fentanylet genom att göra så.

Det bästa sättet att använda dem är att plåstra dem på axeln i ca 3 dygn, sen när man är nykter och besviken så tar man bara bort plåstret och äter upp det och blir således hög igen i någon timme. Sedan är det förbrukat.

Så har jag alltid använt fentanyl och om jag nu någonsin bestämmer mig för att göra det igen så är det på det sätter jag kommer göra det. Fast jag har fått nog av opiater vid det här laget.

Bra skrivet, så kan man också göra Jag däcka rätt hårt igår efter lite bens på dagen och tugga fentanyl mot kvällen. Enda jag minns var att jag gick ut och rökte lite weed sen vakna jag med kläderna fortfarande på. Försöker hålla mig borta från opiater också eftersom man har varit en grov torsk inom det några år.. Så nu tar jag bara nån gång då och då så att jag inte fastnar igen .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in