Citat:
Ursprungligen postat av
Zot^
För att få ut mest av de vanliga fentanylplåstrena (dem utan gel) så behöver man enbart sätta på sig en på axeln. Det är det sättet dem ska användas på och det är det absolut effektivaste så länge man orkar vänta ca 12 timmar innan man får någon effekt värd att nämna.
Att skära sönder plåstrena och snusa dem / ha dem under tungan fungerar men ni slösar bort massa av fentanylet genom att göra så.
Det bästa sättet att använda dem är att plåstra dem på axeln i ca 3 dygn, sen när man är nykter och besviken så tar man bara bort plåstret och äter upp det och blir således hög igen i någon timme. Sedan är det förbrukat.
Så har jag alltid använt fentanyl och om jag nu någonsin bestämmer mig för att göra det igen så är det på det sätter jag kommer göra det. Fast jag har fått nog av opiater vid det här laget.
Bra skrivet, så kan man också göra

Jag däcka rätt hårt igår efter lite bens på dagen och tugga fentanyl mot kvällen. Enda jag minns var att jag gick ut och rökte lite weed sen vakna jag med kläderna fortfarande på. Försöker hålla mig borta från opiater också eftersom man har varit en grov torsk inom det några år.. Så nu tar jag bara nån gång då och då så att jag inte fastnar igen .