2012-12-14, 21:14
Medlem
perfektos avatar
har hittat etanaol i rengörningsmedel för mobbilen antar jag nå spolarvätska :P. ska man klippa ut en bit papper från plåstret och sedan lägga ner den tillsammans med spolarvätskan dvs etanolet för hur länge då?. och se häller jag bara i vatten och suger upp ?
Citera
2012-12-14, 21:27
Medlem
rEEgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perfekto
har hittat etanaol i rengörningsmedel för mobbilen antar jag nå spolarvätska :P. ska man klippa ut en bit papper från plåstret och sedan lägga ner den tillsammans med spolarvätskan dvs etanolet för hur länge då?. och se häller jag bara i vatten och suger upp ?

Jag hade hellre tagit nåt som du är Säker på att du kan lösa det med istället för rengöringsvätska för mobilen om det inte står exakt vad det är i "spolarvätskan".

Låter faktiskt inte så överdrivet hälsosamt faktiskt
Citera
2012-12-14, 21:54
Medlem
perfektos avatar
[quote=rEEg]Jag hade hellre tagit nåt som du är Säker på att du kan lösa det med istället för rengöringsvätska för mobilen om det inte står exakt vad det är i "spolarvätskan".

Låter faktiskt inte så överdrivet hälsosamt faktiskt [/QUOT

det står ju spolarvätska och sen är det typ ljusblå västka står även att det är etanol i. exakt är det hur man ska gå till väga för att lyckas med att klara av att skjuta IV?. fan va jag vill ha plåstren med gelen i
Citera
2012-12-14, 22:00
Medlem
rEEgs avatar
[quote=perfekto]
Citat:
Ursprungligen postat av rEEg
Jag hade hellre tagit nåt som du är Säker på att du kan lösa det med istället för rengöringsvätska för mobilen om det inte står exakt vad det är i "spolarvätskan".

Låter faktiskt inte så överdrivet hälsosamt faktiskt [/QUOT

det står ju spolarvätska och sen är det typ ljusblå västka står även att det är etanol i. exakt är det hur man ska gå till väga för att lyckas med att klara av att skjuta IV?. fan va jag vill ha plåstren med gelen i

Läs pm igen så ser du ju hur du ska göra
Om du nu väljer att använda spolarvätska så hoppas jag för guds skull att du inte får några komplikationer Om det skulle vara nåt annat än bara etanol i.
Det verkar iallafall vara färgämnen+etanol i det med tanke på att det är blått.

Det kanske finns nån som har mer erfarenhet av spolarvätska än mig som kan klargöra om det är farligt eller inte att skjuta i sig?
Citera
2012-12-19, 21:42
Medlem
perfektos avatar
[quote=rEEg]
Citat:

Om du nu väljer att använda spolarvätska så hoppas jag för guds skull att du inte får några komplikationer Om det skulle vara nåt annat än bara etanol i.

Det kanske finns nån som har mer erfarenhet av spolarvätska än mig som kan klargöra om det är farligt eller inte att skjuta i sig?

haha, hade tagit imovane då jag skrev detta ser tillbaka nu och skratta. det värsta är att jag testade att lösa upp det med citron alså fyfan sprutade bara i nån droppe och det sved så jag sket i det :P, blir att vänta på askorbinsyrat
Citera
2012-12-23, 22:54
Medlem
auriels avatar
[quote=rEEg]
Citat:

Citat:

Så här gör jag.

Ta vanlig dricksprit, ta bort skyddsplast från plåster, ha klistersidan upp i botten på en tät liten burk. Häll över sprit. Vänta ngt dygn, sen kan man börja använda genom att spraya i näsan eller snusa på en tuss.
Jag märkte av misstag att sprit som innehöll lite socker var bättre. Hade slut på vodka och tog pors-snapps. Blev bättre drag. Har gjort test nu efteråt och snapsen är bättre på att dra ur. Bäst är om det får dra i några dagar. Men man kan använda efter en dag. Häll gärna på sprit gång till för att dra ut det sista. Det blir en svag lösning men jag har en burk som jag lägger använda plåster i får ligga med sprit i ngn vecka till. Tar sedan den spriten och häller över ett nytt plåster.
Citera
2012-12-24, 07:23
Medlem
rEEgs avatar
[quote=auriel]
Citat:
Ursprungligen postat av rEEg

Så här gör jag.

Ta vanlig dricksprit, ta bort skyddsplast från plåster, ha klistersidan upp i botten på en tät liten burk. Häll över sprit. Vänta ngt dygn, sen kan man börja använda genom att spraya i näsan eller snusa på en tuss.
Jag märkte av misstag att sprit som innehöll lite socker var bättre. Hade slut på vodka och tog pors-snapps. Blev bättre drag. Har gjort test nu efteråt och snapsen är bättre på att dra ur. Bäst är om det får dra i några dagar. Men man kan använda efter en dag. Häll gärna på sprit gång till för att dra ut det sista. Det blir en svag lösning men jag har en burk som jag lägger använda plåster i får ligga med sprit i ngn vecka till. Tar sedan den spriten och häller över ett nytt plåster.

Tack för tipset. Såg att du skrivit det i en annan tråd också och blev intresserad av att testa hur det funkar också istället för att skjuta
Citera
2012-12-25, 11:39
Medlem
perfektos avatar
någon här som kan svara på min fråga?. jag har fentanylplåster ratiopharm eller nåt i styrka 50 .
och jag har askorbinsyra när jag tagit bort dessa två plastskydden på plåstret kan man lägga den klibbiga sidan neråt på skeden då tsm med askorbinsyra och vatten?. hur länge låter jag detta bli hett och rör om några gånger osv? och hur vet jag hur mycket askorbinsyra det krävs?. sen är min fråga några har sagt till mig att jag måste ta isär själva plåstret efter jag tagit isär plastskydden med jag menar jag har testat flera gånger men är det ens möjligt?. och är det ett måste?.. räcker det inte med att man har det klibbiga sidan uppåt och att vattnet alltid ligger över det eller ska jag ha det klibbiga under?. självklart kommer jag bara börja testa med 1cm's plåster på längd och bredd
Citera
2012-12-30, 13:05
Medlem
grappens avatar
En polare har tagit sub under nån vecka, sammanlagt 24mg, sista 4mg tog han för 35 timmar sen. När bör det vara lugnt för honom att köra på lite fentanyl-nässpray?
Citera
2012-12-30, 13:26
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
någon här som kan svara på min fråga?. jag har fentanylplåster ratiopharm eller nåt i styrka 50 .
och jag har askorbinsyra när jag tagit bort dessa två plastskydden på plåstret kan man lägga den klibbiga sidan neråt på skeden då tsm med askorbinsyra och vatten?. hur länge låter jag detta bli hett och rör om några gånger osv? och hur vet jag hur mycket askorbinsyra det krävs?. sen är min fråga några har sagt till mig att jag måste ta isär själva plåstret efter jag tagit isär plastskydden med jag menar jag har testat flera gånger men är det ens möjligt?. och är det ett måste?.. räcker det inte med att man har det klibbiga sidan uppåt och att vattnet alltid ligger över det eller ska jag ha det klibbiga under?. självklart kommer jag bara börja testa med 1cm's plåster på längd och bredd
Jag brukar alltid doppa plåstret i askorbinsyra och lägga den klibbiga sidan uppåt i ett decilitermått av metall. Sen har jag mycket vatten i typ 15ml och kokar ner den på en platta, sen kan man fylla på med lite vatten och koka ner det till 1-2ml. Har funkat varje gång men spara varje plåster så kokar du igen på massa använda plåster.
Citera
2012-12-30, 13:33
Medlem
tradolanarens avatar
De behövs en Faq håller med så folk vet va dom sysslar med men på samma gång vill inte jag iallafall på något sätt upmanna någon att hålla på med detta de räcker gott och väl med sub,tram de klassiska räcker gott och väl om inte så har de gått över styr med Opiaterna/Opioderna
Citera
2013-01-04, 20:59
Medlem
Citat:
1 cm är alldeles för mycket. Om du ens röker 1 cm från det plåstret slår du pannan i bordet. Jag hade aldrig vågat det. Injicera inte fentanyl, eller börja åtminstone inte med att göra det utan att vara väl förtrogen med det, det är alldeles för starkt för att kunna höfta till lite med hur mycket man ska ha. Plåstren från Ratiopharm går jättebra att röka, och du kan kontrollera dosen i realtid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in