[quote=rEEg]
Citat:
Ursprungligen postat av perfekto
Läs pm igen så ser du ju hur du ska göra

Om du nu väljer att använda spolarvätska så hoppas jag för guds skull att du inte får några komplikationer Om det skulle vara nåt annat än bara etanol i.
Det verkar iallafall vara färgämnen+etanol i det med tanke på att det är blått.
Det kanske finns nån som har mer erfarenhet av spolarvätska än mig som kan klargöra om det är farligt eller inte att skjuta i sig?
Citat:
Ursprungligen postat av perfekto
har hittat etanaol i rengörningsmedel för mobbilen antar jag nå spolarvätska :P. ska man klippa ut en bit papper från plåstret och sedan lägga ner den tillsammans med spolarvätskan dvs etanolet för hur länge då?. och se häller jag bara i vatten och suger upp ?
Så här gör jag.
Ta vanlig dricksprit, ta bort skyddsplast från plåster, ha klistersidan upp i botten på en tät liten burk. Häll över sprit. Vänta ngt dygn, sen kan man börja använda genom att spraya i näsan eller snusa på en tuss.
Jag märkte av misstag att sprit som innehöll lite socker var bättre. Hade slut på vodka och tog pors-snapps. Blev bättre drag. Har gjort test nu efteråt och snapsen är bättre på att dra ur. Bäst är om det får dra i några dagar. Men man kan använda efter en dag. Häll gärna på sprit gång till för att dra ut det sista. Det blir en svag lösning men jag har en burk som jag lägger använda plåster i får ligga med sprit i ngn vecka till. Tar sedan den spriten och häller över ett nytt plåster.