2013-08-04, 22:26
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Hur lätt är det att ODa på fentanylplåster? Borde det fungera att röka sig till friheten?

Friheten = bort från alla problem? "OD:s på fentanylplåster finns"; men inget jag tror på.

Jag är själv inte så van vid fentanyl; så någon bra nybörjardos ger jag inte.

Hoppas någon annan FB:are med koll på läget kan svara?
Senast redigerad av Bertil85 2013-08-04 kl. 22:32.
Citera
2013-08-04, 22:49
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Friheten = bort från alla problem? "OD:s på fentanylplåster finns"; men inget jag tror på.

Jag är själv inte så van vid fentanyl; så någon bra nybörjardos ger jag inte.

Hoppas någon annan FB:are med koll på läget kan svara?

Svar på vadå? En nybörjardos?
Citera
2013-08-05, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av This_is_me_
Svar på vadå? En nybörjardos?

En garanteras överdos, tänkte 4-5 100mcg plåster och sedan röka så många jag hinner. Bör det räcka? Är rätt tung....
Citera
2013-08-05, 08:58
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
En garanteras överdos, tänkte 4-5 100mcg plåster och sedan röka så många jag hinner. Bör det räcka? Är rätt tung....

Lägg plåstren i munnen istället. På så vis har du ju plåstren "i dig" även när du tuppar av.
Citera
2013-08-05, 11:32
Bannlyst
Hur är det lättaste sättet att få tag på fentanyl?

Ser det dyka upp då och då, men lika snabbt som det dyker upp försvinner det.
Citera
2013-08-05, 11:55
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chapter-II

Det är inte det lättaste enligt mig.

Och att få det utskrivet är heller inte enkelt.
Citera
2013-08-05, 13:46
Medlem
DreamRs avatar
Citat:
Hur lätt är det att ODa på fentanylplåster? Borde det fungera att röka sig till friheten?

Vill du avsluta ditt liv med Fentanyl så bör du nog stoppa in ett 100ug-plåster i käften och suga/tugga på, sedan försöka lösa upp ett till 100ug och köra IV när det börjar slå på!

Dock är det en otroligt korkad idé, om du misslyckas så finns risken att du blir ett kolli och att livet bara blir värre!

Även jag har självmordstankar ganska regelbundet, men du måste förstå att Självmord är en permanent "lösning" på ett TILLFÄLLIGT problem! Livet blir bättre, har du ändå tänkt avsluta det så sälj allt du äger och flytta till ett land med billigt Heroin och punda ner dig och lev livet några månader... Sen kan du fundera på om du verkligen vill avsluta ditt liv!

Jag råder dig att avstå!

Skicka PM om du vill snacka!
Citera
2013-08-05, 13:52
Medlem
DreamRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chapter-II

Vill du vara riktigt omoralisk så kan du väl leta upp Cancerpatienter och försöka köpa loss av dom (dock är det även bland dom väldigt ovanligt, det ges oftast ut i slutskedet)

Utöver det så får du väl fråga runt, fråga polare/kranar som du vet är lite driftiga och lätt kan fixa fram diverse preparat!

För mig personligen så var det en kran som kom till mig och frågade om jag ville köpa, det var början på flera års helvete! men men..

Andra gången så var det via Flashback som jag fick tag på en kran, dock varade det bara i någon månad då hans kran tog en överdos på plåstrena!

Tredje gången jag fick tag på det så gjorde jag precis som jag skrev ovan, frågade en ganska driftig kran med många kontakter.. Trodde aldrig han skulle kunna fixa.. Jag sa att det gick att tjäna ganska bra med cash på plåster, dagen efter ringde han upp och hade styrt upp det!

Förvänta dig dock inga långvariga kontakter med Fentanylkranar, dom brukar oftast vara antingen väldigt giriga (på orter där Fentanylmissbruket är väldigt utbrett och det går att tjäna pengar) och därför aktivt leta efter andra som betalar mer.. Eller så pundar dom oftast på plåstrena själva och då brukar man inte bli långvarig (Att röka Fent i sig är väl OK om man är försiktig, men när man dealar dessa så brukar det snabbt spåra ur, därför så många kolar!)

Lycka till!
Citera
2013-08-10, 22:33
Medlem
Bertil85s avatar
Omlindad av mjuk varm...
Kan en lördagskväll bli bättre?
Citera
2013-08-18, 19:49
Medlem
Hur är det att få tag på fentanyl i eran stad? Lätt/svårt?
Hur får du tag på det kran/polare/bekant?
Vad ligger priset på i din stad i mg?
Citera
2013-08-18, 19:52
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ictorys
Hur är det att få tag på fentanyl i eran stad? Lätt/svårt?
Hur får du tag på det kran/polare/bekant?
Vad ligger priset på i din stad i mg?

Äger ingen stad; men snart så...

Varför avslöja hur man får tag på det.

Du får ingen inreal-kontakt av mig i alla fall...

Av samma kille som säljer ditt heroin kanske?
Citera
2013-08-21, 23:37
Medlem
Visst dosering har nämnts tidigare lite men jag är intresserad av mängden för två distinkt olika rus.

Fråga till er som har erfarenhet av att ha tagit fentanyl vid ingen tolerans eller med väldigt låg tolerans.

Vad är dosen man får ett moodlift av men ändå funkar socialt och får energi att göra massa saker? Alltså vad är dosen för "det praktiska ruset" för dig som är (eller när du var) lågtolerant?

Vad är dosen för det mer kraftiga ruset med noddande etc för dig när du hade låg (eller ingen) tolerans?

Edit- Skriv hur du administrerade det också så jag kan räkna ut ekvivalent dos för olika andra administrationsalternativ.
Senast redigerad av flowhunter 2013-08-21 kl. 23:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in