Citat:
Ursprungligen postat av
ADHD-syndromet
Dina slutsatser är felaktiga lilla vesslan offret var inte dömd för något nämnvärt brott och om du vill jämföra Cannabis med herion så varsågod .
Det olustliga är att du svartmålar den döde medans kallar några mördare för " Bråkstakare"

Offret var dömd flera gånger för brott, allt ifrån stölder, snatterier, hot och andra småbrott. En vad man i polissvenska kallar för källarpundare. Det är fakta och inte svartmålning. Jag är en stark motståndare till det oerhört svenska och korkade fenomenet att man inte får säga något negativt om en död och då särskilt inte en mördad. En spade är dock en spade och en gris är en gris även om man sätter en frack på den!
Och för att du inte ska ges möjlighet till mer trams: Nej, jag tycker inte att det var rätt att han blev dödad. Däremot är jag också realist och inser att det inte var vem som helst som blev dödad utan det var en olycklig kombination av aggressiva typer där offret drog det kortaste strået. Det hade lika gärna kunnat vara tvärtom.
Dessutom undrar jag vad du har för belägg för att påstå att det var flera mördare, såvitt utrett är det väl bara en som hållit i mordvapnet?