Resultat: ?
Sverigedemokraterna
70,41%
571 röster
Svenskarnas Parti
29,59%
240 röster
2012-10-20, 19:51
Medlem
Carlos88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Sådan jävla löjlig pseudodebatt ni håller på med att man blir alldeles matt.
"Öhh, en kannibalneger från Kongo kan bli svensk, men han kan aldrig bli etnisk svensk, för det har Jimmie Åkesson sagt".

Vem fan bryr sig? Sverige ska bebos av vita svenskar som delar samma genetik, blodslinjer och historia som vi, precis som det alltid har gjort. Vi ska varken ha neger-svenskar, arab-svenskar eller kines-svenskar i det här landet, diskussionen blir således fullkomligt ointressant.
Tycker ni att mångkultur och "assimilerade negrer" är så jävla kul så kan ni väl flytta till en förort i Brasilien eller USA ett par månader och komma tillbaka sedan.

Jag kan inte för mitt liv förstå varför det är så vansinnigt viktigt att inkludera främmande folkslag från andra sidan jorden i vår svenskhet. Vad är vitsen liksom? Vad för gott kan någonsin komma ut av det?

Det där problemet löser sig själv. Det är miljontals gånger svårare för en läppneger att bli svensk än för en norrman / finne. Jag tror din bild av dessa konsekvenser genom SDs politik kommer ifrån att du visionerar det som att kraven är låga (Jan Björklund-låga). SD vill ju sätta riktiga krav. Det duger inte att du kan konsversera på svenska. Du måste assimilera dig själv så väl att så gott som alla svenskar inte ens tänker på att du har annat ursprung när du träffar dem. Är Erik Almqvist inte svensk enligt dig? Han är halv-finne.
Citera
2012-10-20, 20:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vonmanstein
Hur ser SvP på rashybrider?
Ja, de är ju inte att betrakta som etniska svenskar, den saken står ju klart. De är ju just rasbastarder eller hybrider. Alltså en korsning mellan olika raser. SvP ser dem väl som mulatter, mestiser eller vad det nu kan tänkas vara.

Citat:
Ursprungligen postat av Ustyugov2
Positivt. De ämnar blanda ut svenskar med ostasiater för att öka svenskarnas IQ. Det står klart och tydligt i partiprogrammet.
Ett bra tips är att försöka undvika ironi i trådar som dessa, det går inte alltid hem.

Citat:
Ursprungligen postat av Carlos88
Det där problemet löser sig själv. Det är miljontals gånger svårare för en läppneger att bli svensk än för en norrman / finne.
Problemet är ju att det redan finns hundratusentals läppnegrer här, och hundratusentals araber och massvis med kurder, assyrier, zigenare och annat drägg. Dessa måste kastas ut, oavsett hur "inhumant" man tycker att detta är.

Citat:
SD vill ju sätta riktiga krav. Det duger inte att du kan konsversera på svenska. Du måste assimilera dig själv så väl att så gott som alla svenskar inte ens tänker på att du har annat ursprung när du träffar dem.
Istället borde man sätta etniska krav. Assimilering av vissa främmande folkgrupper gör mycket större skada än ingen assimilering alls. Även i övrigt har du förstås fel, om du träffat Nyamko Sabuni på stan, då noterar du inte hennes ursprung menar du? Skitsnack.

Citat:
Är Erik Almqvist inte svensk enligt dig? Han är halv-finne.
Ja det är han. Alla vita européer kan relativt snabbt tas in i den svenska gemenskapen utan några större konflikter. Vi i SvP vill heller inte kasta ut vita européer och motsätter oss heller inte principiellt en invandring av sådana.
Senast redigerad av Straybullet 2012-10-20 kl. 20:25.
Citera
2012-10-20, 20:25
Medlem
kakburks avatar
Citat:
Du måste assimilera dig själv så väl att så gott som alla svenskar inte ens tänker på att du har annat ursprung när du träffar dem.
Det där tycker du bara tills en Kongoneger som heter Göran knullar upp din dotter och föder dig negroida barnbarn.
Citera
2012-10-20, 20:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
Jag tycker du kränker Japaner när du skriver med litet j! Anser du att Svenskarna är så mycket bättre?

Behöver jag ens svara på detta?

Jag väntar fortfarande på SvP-folket angående om "vad är etnisk japan".

/ Winston D Thackeray
Citera
2012-10-20, 20:52
Medlem
Carlos88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Problemet är ju att det redan finns hundratusentals läppnegrer här, och hundratusentals araber och massvis med kurder, assyrier, zigenare och annat drägg. Dessa måste kastas ut, oavsett hur "inhumant" man tycker att detta är.
Om dom uppfattas som kurder, assyrier resp. zigienare så är de inte svenska per definition och skulle åka ut med SDs politik. Återigen: det är extremt uppenbart vilken inre vision du målar upp av invandrare som får stanna med SDs politik men får lämna med SvPs. Och du har helt fel i den visionen för den är alldeles för generös.

Citat:
Istället borde man sätta etniska krav. Assimilering av vissa främmande folkgrupper gör mycket större skada än ingen assimilering alls. Även i övrigt har du förstås fel, om du träffat Nyamko Sabuni på stan, då noterar du inte hennes ursprung menar du? Skitsnack.

Sabuni är inget bra exempel. Först och främst diskvalificerar hennes namn henne som svensk. Sedan så är hon inte helt svensk till betéendet (halvvägs där kanske). Sen så ja; det är svårt att ignorera hur mörk hon är, men jag har träffat enstaka tjejer som är lika mörka och faktiskt framstått som helt svenska. De är riktigt ovanliga dock.

Citat:
Ja det är han. Alla vita européer kan relativt snabbt tas in i den svenska gemenskapen utan några större konflikter. Vi i SvP vill heller inte kasta ut vita européer och motsätter oss heller inte principiellt en invandring av sådana.

Så det handlar i slutändan inte så mycket om etnicitet, utan mer om kulturell anpassningsbarhet, annars hade ni inte varit pragmatiska på denna punkt utan haft 100% enbart etniska "fullblodssvenskar".

Citat:
Ursprungligen postat av kakburk
Det där tycker du bara tills en Kongoneger som heter Göran knullar upp din dotter och föder dig negroida barnbarn.

Jo tjena. Har du ens läst vad jag skrivit angående kraven?
Citera
2012-10-20, 21:04
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Wise-Gentleman
Behöver jag ens svara på detta?

Jag väntar fortfarande på SvP-folket angående om "vad är etnisk japan".

/ Winston D Thackeray

Ja. Om jag istället vänder på frågan; tycker du att Japanerna är så mycket sämre än Svenskarna och är det SDs officiella ställning? Hur ställer du dig annars till ditt uttalande att Svenskar ska stavas med stort s men inte tillämpar det för Japaner?
Citera
2012-10-20, 21:17
Medlem
kakburks avatar
Citat:
Jo tjena. Har du ens läst vad jag skrivit angående kraven?
Det är alltid någon som slipper igenom kraven och då sitter du där och gullar med två negroider som heter Romeo och Shanya.
(Innerst inne kommer du att hata dem och spottar i deras finduspuré samtidigt som du förbannar den öppna svenskheten)

Ah,vad fan. Jag bara skojar. Tror du hatar negrer lika mycket som vad jag gör.
Senast redigerad av kakburk 2012-10-20 kl. 21:19.
Citera
2012-10-20, 22:00
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Det är alltid någon som slipper igenom kraven och då sitter du där och gullar med två negroider som heter Romeo och Shanya.
(Innerst inne kommer du att hata dem och spottar i deras finduspuré samtidigt som du förbannar den öppna svenskheten)

Jag tror inte SD eller deras sympatisörer har något vidare emot negrer såvida de inte är muslimer.
Citera
2012-10-20, 22:04
Medlem
Carlos88s avatar
Citat:

Jag har inget emot negrer för att de är negrer. Däremot ska det väl påpekas att antalet negrer jag stört mig på genom antalet negrer jag träffat totalt är väldigt mycket större än antalet svenskar jag stört mig på genom antalet svenskar jag träffat totalt.

Men jag har både träffat och känner jättemånga trevliga negrer.
Citera
2012-10-20, 23:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
Ja. Om jag istället vänder på frågan; tycker du att Japanerna är så mycket sämre än Svenskarna och är det SDs officiella ställning? Hur ställer du dig annars till ditt uttalande att Svenskar ska stavas med stort s men inte tillämpar det för Japaner?

Svenska rasen > japanska rasen.

Detta uttryck bör nog förklara dina grundläggande frågor.

/ Winston D Thackeray
Citera
2012-10-20, 23:09
Medlem
mahasukas avatar
Detta kanske redan besvarats och kanske är lite ot men i alla fall, hur ser SvP på utomeuropeiska adoptivbarn? Är de välkomna i SvPs Sverige?
Citera
2012-10-20, 23:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mahasuka
Detta kanske redan besvarats och kanske är lite ot men i alla fall, hur ser SvP på utomeuropeiska adoptivbarn? Är de välkomna i SvPs Sverige?

Nej. Det gör ett "hot" mot den Svenska rasen.
Vilket "hot" det är? Tja, En adopterad neger får barn med en vit = Latino.

Vi normala kämpar efter människans rättigheter, fred, demokrati, rikedom. SvP kämpar för att bevara ett pigment, diktatur, krig och fattigdom......

/ Winston D Thackeray
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in