Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Dom allra flesta svenskar är ganska nöjda med utvecklingen i Sverige idag. Dom har jobb, familj, en trevlig bostad och trivs troligen ganska bra i sitt liv just nu. Dom är inte intresserade av att joina er SvP:are i en vit arisk revolution.
Haha, bröd och skådespel precis som de gamla romarna resonerade - på samma sätt resonerar makten idag. Jag vet att de flesta har jobb, famil, trevlig bostad och Lets Dance på tv:n, jag hade kanske bara hoppats att man hade insikten och förståndet att förstå att det finns högre och viktigare värden än så - långsiktiga värden.
Jag hade hoppats att särskilt här på Flashback där kunskapen om dessa ämnen åtminstone borde vara stor så såg det lite annorlunda ut och fegheten och konformismen var lite mindre utbredd.
Svenskens passivitet, oförmåga att förstå och handlingsförlamning kommer i slutändan att bli hans undergång. Och det är väl också just det som är det problematiska - svensken är knappt intresserad av någonting alls.
Är
du en prinsessa Kvillebacken1, är du nöjd med "ditt liv" trots allt som du ser runt om dig och trots att du vet vad framtiden för med sig? Är du nöjd med att ditt folk förvandlas till en maktlös minoritet och på sikt förintas helt för att
du har jobb eller Lets Dance på televisionen?
Citat:
Verkligheten är eran största fiende, och eftersom kompasserna inte pekar åt ert håll får ni fortsätta med er bombastiska retorik om folkmord på svenskar, massvåldtäkter på svenska kvinnor, och allt annat ni tjatar om på kommentatorsfältet på diverse forum.
Massvåldtäkter på svenska kvinnor och ett förintande eller förgörande av vår folk menar du? Ja, det är kanske mycket riktigt "bombastiskt" men det förändrar ju inte att vi har rätt i själva sakfrågan. Som den demografiska situationen ser ut nu så hotas ju på sikt svenskarnas fortsatta existens - oavsett vad man tycker om det. På bara några decennier har antalet främlingar gått från någon futtig procent till cirka en femtedel av populationen. Det går inte att komma ifrån om man väl har satt sig in i frågan.
Det "kompasserna pekar mot" just nu är svenskens och hela den vita rasens undergång och hädanfärd från den här jorden. Då gäller det helt enkelt att vända kompasserna - inte att vara någon liten prinsessa som sitter vid sidlinjen och högt deklarerar "att det är omöjligt".
William Pierce odödliga ord förklarar det hela ganska bra hur det ligger till och vad som måste göras.
Citat:
Ursprungligen postat av William Pierce
People who will not fight eventually will be eaten by people who will fight. A community whose members are so self-centered that they will work only for their own personal benefit and not for the common good eventually will be destroyed by its enemies.
Har jag fel någonstans i mitt resonemang tycker du?