Citat:
Mitt "trams" som du kallar det är du uppenbarligen helt och fullständigt oförmögen att bemöta. Sannolikt beror det på att du innerst inne vet att jag har rätt och att du har fel. Jag vill för övrigt inte "påverka massinvandringen", det är inte mitt syfte eller varför jag engagerar mig politiskt.
Ursprungligen postat av McIlroy
Personligen så hoppas jag att inte en endaste person läser ditt trams här på FB, då det är ett hot mot det enda parti som har en chans att påverka massinvandringen.
Jag vill göra Sverige svenskt igen, stänga gränserna, kasta ut de som redan är här, avsätta förrädarna som möjliggjort detta och ta tillbaka hela det här jävla landet. Förstår du?
Citat:
Fast det är inte aktuellt, eftersom vi eller jag ser SD som något av en kontrollerad opposition som tom saknar viljan att förändra. (Jag gick ju igenom detta i mitt tidigare inlägg, eller hur?)
Ni kan lägga grunden via kommun- och landstingsval och istället uppmana folk att rösta på SD i det kommande valen.
Jag ser ingen anledning att uppmana riktiga nationalister och Sverigevänner att rösta på SD - helt enkelt eftersom jag inte tror på partiet och deras intentioner.
Citat:
Ja, och det är du naturligtvis fri att göra. Och jag står fast vid att en röst på SD är en röst på fortsatt invandring och på ett icke-vitt och icke-svenskt Sverige. Så var står vi då någonstans?
Jag står fast i att en röst på SVP är en röst på Reinfeldt och hans massinvandring.
Citat:
Det du inte fattar är ju att SD kommer att växa ändå pga gamla Moderat och Såsse-röster. Sannolikt kommer man landa på kring 10% i nästa val. Så just den biten behöver du nog inte oroa dig särskilt mycket för.
Skulle SVP förbereda för nästkommande val så är det redan försent om Reinfeldt får ytterligare en period på sig att göra sina vänner till majoritet i det här landet, det kanske du förstår? SD kan bromsa utvecklingen och sen kan ni börja ta väljare.
Därför är det av yttersta vikt att vi mer intelligenta, pålästa och radikala svenskar och väljare börjar gå över till mer radikala och nationalistiska alternativ för att på så sätt flytta fram våra positioner. Även SD tjänar ju på att SvP ökar eftersom SD då kommer att ses som mer moderata och sossiga i jämförelse.
Alla tjänar på att SvP ökar - ja förutom främlingarna och förrädarna högt uppe i sina elfenbenstorn förstås. Men dem har vi ju heller inget intresse av att blidka.
Citat:
Ja, visst är de det. Dagens moderater är kraftigt inspirerade av kulturmarxismen. Även om de är "liberala" i sin ekonomiska politik så är det samma genustjafs, samma rasrelativism, samma urholkande av kärnvärdena och samma hat för det klassiskt svenska och samtidigt då naturligtvis vurmande för det främmande.
Förresten, är moderaterna ett kulturmarxistiskt parti? Det är ju ändå moderaterna som är världsmästare på multikultur och invandring. Se vad fienden kommer ifrån istället för att snöa in dig på höger- resp vänsterpolitik.