Citat:
Ursprungligen postat av McIlroy
Röstar du på SVP så är det samma sak som att rösta på Kalle Anka.
Hur skiljer det sig från att rösta på något annat litet och/eller nystartat parti?
Med det resonemanget så ska man ju alltid rösta på de redan etablerade partierna - oavsett hur tokiga och sinnessjuka de är. Tankesättet är ju så icke-revolutionärt och barockt att jag inte vet om jag ska skratta eller gråta.
Citat:
Det är en röst som inte kommer synas överhuvudtaget och någon hjälp mot massinvandringen får vi inte. Och en bortkastad röst gynnar alltid multikulturpartiet moderaterna.
Som jag skrev i mitt inlägg. Det är nu vi bygger grunden för framtidens svenska och vita Sverige. Det är nu vi bygger grunden till ett riktigt nationalistiskt parti och en nationalistisk folkrörelse. Och det är intressanta.
Huruvida sossarna eller Moderaterna får styra de nästkommande fyra åren är så ointressant att jag inte ens orkar tänka på det.
Citat:
Sen att du tror att en röst på SVP markerar avstånd mot invandringen på den politiska arenan är ju rent löjeväckande. Det ser du ju redan vad som händer så fort riksdagspartiet SD öppnar käften, det tystas ner eller vänds emot dom. Och SVP är ett sånt marginellt parti att ingen ens bekymrar sig om att nämna det.
Den stora skillnaden är att SvP är kompromisslösa och radikala nationalister som vill förändra samhället från grunden samtidigt som SD bara vill putsa lite på den sönderfallande fasaden och täta sprickorna som finns.
Ditt problem är också att du tänker för kortsiktigt, SvP är mycket riktigt ett marginaliserat parti, det tror jag alla kan vara överens om. Men det är ju också därför det är av yttersta vikt att vi bygger upp organisationen långsiktigt. Och det är också det vi försöker göra.
Det intressanta för mig och det enda som betyder någonting är att svenskarna finns kvar även i framtiden, har sitt eget land, självbestämmande och får leva och utvecklas i trygghet och harmoni utan konkurrens och risk för undanträngning av främmande etniska grupper.
Jag vill ha ett svenskt Sverige helt enkelt och oavsett hur jag vänder och vrider på det och hurmycket jag analyserar dessa frågor så kommer jag alltid fram till samma svar:
För att uppnå detta så behövs ett radikalt nationalistiskt styre, det finns inga alternativ. Det finns ingen annan ideologi/världsåskådning som kan skapa den förändring som är nödvändig.
Som jag skrev tidigare så önskar jag verkligen att SD förespråkade de lösningar som är nödvändiga, och insåg den verkliga problematiken och vad som behöver göras. Jag önskar det så innerligt jättemycket, och jag röstade tom på dem 2010 i något slags fåfängt hopp om att de återigen skulle börja bedriva en sund nationalistisk politik. Men nu gör de ju inte det, istället har de anammat kulturmarxisternas världsbild. Det är tragiskt, men så är det.
Den dagen SD:s partiledare reser sig upp och högt deklarerar: Sverige åt svenskarna och svenskarna åt Sverige - de vita svenskarna. Då ska jag omvärdera min uppfattning av partiet, det lovar jag dig. Men tills dess så ser jag SD som ytterligare ännu ett menlöst kulturnationalistiskt populistparti som inte ens har viljan att ta tillbaka Sverige.