I [quote] skriver du [quote=Användarnamn] text [ /QUOTE] (utan mellanslag vid / )
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Enligt Affes statistikblogg:
"Här baserar jag beräkningen på utvecklingen i respektive kommun från 1997-2009."
Alltså, om SD kommer till makten och får sin politik igenom så gäller inte denna kalkyl längre. En minskning med 90% är mycket, och kommer inte sätta svenskarna i minoritet.
När tror du SD får 51% av rösterna så de kan minska invandringen med 90%?
Spelar det någon roll om det är 2050, 2075 eller 2150 eller är det faktumet att vi håller på att UTPLÅNAS som är oroande?
Citat:
Generaliseringar igen.
Det är ett faktum för alla som har någon kunskap om etniska grupper och hur de fungerar, svenskar finns inte bara utan vi måste hållas samman.
Citat:
Med en kraftigt reglerad invandring inträffar inte dina domedagsprofetior.
Men nu har vi inte kraftigt reglerad invandring utan massinvandring i apokalyptiska proportioner och kommer så ha i decennium.
Och även om man "bara" tar hit 10,000 invandrare per år så kommer svenskarna blandas bort ändå om det är rasfrämmande sådana även om det då tar lite längre tid. Efter hundra år är det en miljon invandrare och svenskarna föder mindre barn än vad som krävs för att populationen skall öka.
Citat:
Något bevis på att industrialiseringen krävde mindre arbetskraft? Eller kan det vara så att maskinerna förvisso tog över vissa manuella jobb, men istället så expanderades det kraftigt.
Tycker du man använder mer arbetskraft vid en valfri industrimaskin idag än på 50-talet?
Citat:
Återigen så generaliserar du. Domedagsprofetior som inte går ihop med SD´s förda invandringspolitik. Hur många av dessa miljoner invandrare vi har idag kommer inte från närliggande områden som accepteras av dig? Jag pratar grannländer och närliggande europeiska länder.
Vart fasiken bor du egentligen? Jag bor i en liten skitstad och det är fan negrer/blattar och diverse kreolskit så långt ögat når så fort man går ut på stora torget i "stan". Skulle säga att det minst finns en miljon icke-vita idag i landet, minst.
Och varför tror du man inte för statistik över etnicitet i Sverige? Jo för att det blir så himla uppenbart annars hur djävla illa det är ställt med detta land.
Citat:
Ursprungligen postat av 1samvargen
Ärligt talat ni som röstar på SVP, skulle ni inte bara kunna förklara hur ni tänker? Jag har inget emot att ni röstar på partiet, för ni får rösta på vafan ni vill. Men kan ni inte förklara er? Varför skulle ni vilja leva i ett etniskt homogent Sverige med _BARA_ svenskar och personer med den västerländska kulturen?
Därför jag vill finnas kvar.
Vad skulle du tycka om hela Europa flyttade till Somalia, blandade bort alla somalier så de blev kritvita och kvar av somalierna var endast något bortglömt folk i historieböckerna. Inte så kul va?
Eller om massa etiopier skulle få för sig att inte bara utvidga Ogaden österut utan blanda bort befolkningen, tvinga på dem etiopisk ortodox kristendomen så att alla muslimska somalier försvann?
Citat:
Anser ni att ni är nazister? För SVP är samma organisation som NSF, fast i annan kostym bara.
Ja typ, SvP är det inte dock.
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
SvP kommer aldrig att bli tillräckligt stora för att kunna påverka.
Då går svenskarna under, inget totalstopp, ingen utkastning, inga svenskar.