Resultat: ?
Sverigedemokraterna
70,41%
571 röster
Svenskarnas Parti
29,59%
240 röster
2014-02-24, 18:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nicckk
Varför då?
För att han vill ha ett svenskt Sverige utan negrer, araber, bergaturkar, judar och zigenare? Dessvärre anser ju alla övriga partier att dessa skräckfilmsfolk + många andra hör hemma i Sverige och kan bli lika svenska som du eller jag - så då får man ju helt enkelt söka sig till ett parti som inte lider av svårartad etnomasochism och oikofobi.

Varför tycker du att Sverige ska krylla med negrer?
Citera
2014-02-24, 19:56
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Och 1827497 personer röstade på Socialdemokraterna, det gör inte kulturmarxism och pissliberalism till något sunt, vettigt och bra. Och det gör det definitivt inte till någon lösning på våra problem.
Enligt ditt resonemang var ju alla som röstade på SD innan 2010 eller möjligtvis 2006 idioter som kastade bort sina röster, eller hur? Har du något du vill säga till dessa idioter idag?

Jag är så vansinnigt trött på det resonemanget "Öh, ni är ju jättesmå - så därför måste ni rösta på ett parti som inte ens erkänner svenskarnas rätt till Sverige och som kryllar av negrer, judar och andra icke-vita".

Nej, era debila mongon. SD:s förnekande av svenskarnas existens och rättigheter måste självfallet få konsekvenser och det finns således ett egenvärde att få fram ett mer radikalt alternativ. Något som även fanatiska SD-väljare borde förstå, då deras egna pissljumna parti samtidigt normaliseras och blir allt mer mainstream.

Vill man att Sverige ska vara svenskarnas land som styrs av svenskar och inte ett rasblandat och lattefärgat Kreol-land som styrs av illasinnade främlingar så ska man självfallet också rösta på det enda partiet så bör man självfallet rösta på det enda partiet som vill åstadkomma det förstnämnda.

Om SD kan hålla på att juda sig till höger och vänster och ta avstånd från sin egen tidigare politik utan att det får några som helst konsekvenser så kommer vi ju aldrig någon vart.

Är du same?

Om inte, dags att börja packa väskan......
Citera
2014-02-24, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Och 1827497 personer röstade på Socialdemokraterna, det gör inte kulturmarxism och pissliberalism till något sunt, vettigt och bra. Och det gör det definitivt inte till någon lösning på våra problem.
som marxist kan jag förstås inte hålla med om det där.

Citat:
Jag är så vansinnigt trött på det resonemanget "Öh, ni är ju jättesmå - så därför måste ni rösta på ett parti som inte ens erkänner svenskarnas rätt till Sverige och som kryllar av negrer, judar och andra icke-vita".
problemet med SVP är att de har så extrema åsikter (nazister), så som nationaldemokraterna, att de kommer aldrig komma ens nära 4% spärren. anledningen att SD lyckades komma i riksdagen är för att de slutade med deras extrema åsikter.

Citat:
Vill man att Sverige ska vara svenskarnas land som styrs av svenskar och inte ett rasblandat och lattefärgat Kreol-land som styrs av illasinnade främlingar så ska man självfallet också rösta på det enda partiet så bör man självfallet rösta på det enda partiet som vill åstadkomma det förstnämnda.
ja, vissa tycker så, men jag till exempel som kommunist skulle inte kasta bort min röst på något litet kommunistparti som aldrig kommer i riksdagen, utan jag skulle hellre rösta på sossarna eller vänster, eftersom de är större, och de är ändå lite som kommunister.

men som sagt, jag har ju förstås inget emot att ni kastar bort era röster. om vi har tur så kanske tillräckligt många röstar på SVP och andra små partier, så att varken SD eller SVP kommer in i riksdagen.

Citat:
Om SD kan hålla på att juda sig till höger och vänster och ta avstånd från sin egen tidigare politik utan att det får några som helst konsekvenser så kommer vi ju aldrig någon vart.
vissa säger att SD är fortfarande nazister, men de måste bara förneka det lite, för att bli mer accepterade, så att de kan fullgöra deras riktiga planer. precis som hitler gjorde, du vet.
Senast redigerad av elsydeon 2014-02-24 kl. 20:08.
Citera
2014-02-24, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Är du same?

Om inte, dags att börja packa väskan......

Samer är inte svenskar, samer är ...... tadaadamdadamdam samer!

(samer har givetvis en historisk förankring i delar av Lappland/Norrland men dom är inte mer svenska än tex tornedalingarna för det!)

På motsvarande vis så bor tex många svenskar i Finlands Österbotten, inte fan är dom mindre svenskar för det!!

Får ni inte lära er svensk historia på SFI längre??
Citera
2014-02-24, 20:21
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blodjord
Samer är inte svenskar, samer är ...... tadaadamdadamdam samer!

(samer har givetvis en historisk förankring i delar av Lappland/Norrland men dom är inte mer svenska än tex tornedalingarna för det!)

På motsvarande vis så bor tex många svenskar i Finlands Österbotten, inte fan är dom mindre svenskar för det!!

Får ni inte lära er svensk historia på SFI längre??

Jag behöver bara ett argument: Vi var här först!

Packa er iväg, jävla invällare!
Citera
2014-02-24, 20:38
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:

vadå först? Det fanns redan folk på de områden som idag utgör Sverige redan innan samerna vandrade in från norr.
Citera
2014-02-24, 20:46
Medlem
Citat:

Vi svenskar har ju defackto redan "argumenterat" ner er lappar mer än en gång historiskt! Vad får dig att tro att vi inte skulle lyckas med det i framtiden om så skulle krävas??
Citera
2014-02-24, 22:10
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blodjord
Vi svenskar har ju defackto redan "argumenterat" ner er lappar mer än en gång historiskt! Vad får dig att tro att vi inte skulle lyckas med det i framtiden om så skulle krävas??

Nu resonerar du som alla andra invandrargrupper.
Citera
2014-02-25, 00:40
Medlem
Citat:
Nu resonerar du som alla andra invandrargrupper.
Nu handlar ju inte tråden om samer vs svenskar utan vilket parti man kommer att lägga sin röst på 2014. Jag lutar allt mera åt SvP, vilket jag är helt övertygad om att flera svenskar kommer att göra när de börja inse att etniska svenskar är på väg att bli minoritet i sitt eget land (med eller utan samer )

När kommer det ett upprop på twitter ifrån våra sk journalister "nu flyttar jag ifrån Södermalm till förorten? Eller nu flyttar jag mina barn till en spännande skola i Husby?

Detta hyckleri upprör tycker ja.

Citera
2014-03-19, 19:10
Medlem
Umars avatar
Blir SvP för min del... SD är inte intresserade av ett svenskt Sverige, inte heller har de någon ambition att ens kasta ut det kriminella slöddret som infekterar vårt en gång så underbara land.
Citera
2014-03-21, 09:44
Medlem
En av de största anledningarna till att ni röstar på antingen SVP eller SD, är för att ni liksom många andra uppvaknade svenskar, ser att invandringsfrågan är den mest kritiska och viktiga vi har just nu.

Varför då rösta på SVP nu när SD äntligen är nära att få mera makt i Sverige. Kan ni inte ge dem en chans åtminstone.? Låt säga att fler SD väljare tänker som du valet slutar med 8-9% SD och 2% till SVP.
Då har du 4 år framöver där SD står och trampar på samma plats som senast. Samtidigt som SVP har inget som helst att säga till om....
Massinvandringen fortsätter i samma takt. Helhetsbilden blir:
Mindre pengar till försvaret.
Mindre pengar till äldreomsorgen.
Även vården får ta en smäll för att kunna ha råd att försörja världens medborgare.

Om vi däremot kan göra en satsning. Alla vi SD väljare alltså. Vi försöker värva fler röster i vår närhet. Så att SD får runt 12-15 %.Moderaterna är nere under 30 % och har ingen chans att komma tillbaka. Reinfeldt avgår, en ny partiledare tillträder som i sin tur öppnar upp ett samarbete med SD.

Eller ännu bättre, SD får i ett absolut dröm scenario 30 %.(Vi kanske hinner få nästa uppror innan valet...). Sverigedemokraterna stands alone.

Har än så länge värvat en 7-8 röster i min familj, ska i helgen iväg och värva en äldre stackars släkting, som har fått erfara pensionstidens mörka sida.

Vi måste få till en inbromsning på den stora massinvandringen, och då är SD de som snabbast kommer kunna se till att detta sker. Snälla, tänk till en gång extra, innan ni kastar iväg en värdefull röst.
Citera
2014-03-21, 11:24
Medlem
Nyenskantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanis
En av de största anledningarna till att ni röstar på antingen SVP eller SD, är för att ni liksom många andra uppvaknade svenskar, ser att invandringsfrågan är den mest kritiska och viktiga vi har just nu.

Varför då rösta på SVP nu när SD äntligen är nära att få mera makt i Sverige. Kan ni inte ge dem en chans åtminstone.? Låt säga att fler SD väljare tänker som du valet slutar med 8-9% SD och 2% till SVP.
Då har du 4 år framöver där SD står och trampar på samma plats som senast. Samtidigt som SVP har inget som helst att säga till om....
Massinvandringen fortsätter i samma takt. Helhetsbilden blir:
Mindre pengar till försvaret.
Mindre pengar till äldreomsorgen.
Även vården får ta en smäll för att kunna ha råd att försörja världens medborgare.

Om vi däremot kan göra en satsning. Alla vi SD väljare alltså. Vi försöker värva fler röster i vår närhet. Så att SD får runt 12-15 %.Moderaterna är nere under 30 % och har ingen chans att komma tillbaka. Reinfeldt avgår, en ny partiledare tillträder som i sin tur öppnar upp ett samarbete med SD.

Eller ännu bättre, SD får i ett absolut dröm scenario 30 %.(Vi kanske hinner få nästa uppror innan valet...). Sverigedemokraterna stands alone.

Har än så länge värvat en 7-8 röster i min familj, ska i helgen iväg och värva en äldre stackars släkting, som har fått erfara pensionstidens mörka sida.

Vi måste få till en inbromsning på den stora massinvandringen, och då är SD de som snabbast kommer kunna se till att detta sker. Snälla, tänk till en gång extra, innan ni kastar iväg en värdefull röst.
Det är en ganska stor tankevurpa du gör här. Varför ska man rösta på sd när de inte ens har ambitionen att rädda Sverige och svenskarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in