Citat:
Ursprungligen postat av
Straybullet
Och 1827497 personer röstade på Socialdemokraterna, det gör inte kulturmarxism och pissliberalism till något sunt, vettigt och bra. Och det gör det definitivt inte till någon lösning på våra problem.
som marxist kan jag förstås inte hålla med om det där.
Citat:
Jag är så vansinnigt trött på det resonemanget "Öh, ni är ju jättesmå - så därför måste ni rösta på ett parti som inte ens erkänner svenskarnas rätt till Sverige och som kryllar av negrer, judar och andra icke-vita".
problemet med SVP är att de har så extrema åsikter (nazister), så som nationaldemokraterna, att de kommer aldrig komma ens nära 4% spärren. anledningen att SD lyckades komma i riksdagen är för att de slutade med deras extrema åsikter.
Citat:
Vill man att Sverige ska vara svenskarnas land som styrs av svenskar och inte ett rasblandat och lattefärgat Kreol-land som styrs av illasinnade främlingar så ska man självfallet också rösta på det enda partiet så bör man självfallet rösta på det enda partiet som vill åstadkomma det förstnämnda.
ja, vissa tycker så, men jag till exempel som kommunist skulle inte kasta bort min röst på något litet kommunistparti som aldrig kommer i riksdagen, utan jag skulle hellre rösta på sossarna eller vänster, eftersom de är större, och de är ändå lite som kommunister.
men som sagt, jag har ju förstås inget emot att ni kastar bort era röster. om vi har tur så kanske tillräckligt många röstar på SVP och andra små partier, så att varken SD eller SVP kommer in i riksdagen.
Citat:
Om SD kan hålla på att juda sig till höger och vänster och ta avstånd från sin egen tidigare politik utan att det får några som helst konsekvenser så kommer vi ju aldrig någon vart.
vissa säger att SD är fortfarande nazister, men de måste bara förneka det lite, för att bli mer accepterade, så att de kan fullgöra deras riktiga planer. precis som hitler gjorde, du vet.