Citat:
Ursprungligen postat av
Askydra
Och det är därför, mina damer och herrar, som SvP har "lååångt över 5.7%" xD
Citat:
Ursprungligen postat av
Askydra
Då är min fråga hur vill SvP göra så det går mycket fortare? genom att klättra 1-2 promilleenheter per val? Jag personligen ser inte hur det skulle kunna gå fortare :/
Svår fråga. Egentligen tycker jag inte Sveriges räddning går igenom demokraturval, så att fråga mig hur SvP ska göra för att få 99% är fel. Men heder åt folket i SvP som faktiskt har tålamod att spela efter de politiska regler de själva vill bekämpa. Själv tog mitt tålamod slut för länge sen, egentligen har jag aldrig haft nått dock då jag anser att legitima val i den sits svenskarna har försatt sig själva i är ett döfött lopp. Etablissemanget brukar våld och hjärntvätt för att påtvinga oss det mångkulturella mångrasliga samhället, alltså måste vårat svar vara densamma.
Men ja, många vet ju inte ens om att SvP existerar. Och gör dom det har dom ju svalt efterkrigstidens beskrivning för vad raslig nationalism är för något fullt ut. Den enda roll SvP kan fylla iom att dom profilerat sig som ett demokratiskt parti är att stå på ölbackar och säga sanningen rakt ut. Den kanske inte är den snabbaste vägen men den vinner alltid i slutet. SD har tydligen inte fattat detta utan vill ta en genväg till makten genom att både flörta med så många väljare + med media och sjuklövern som möjligt. Dom tror dom kan åka snålskjuts upp till minst 51% i riksdagen nu när de är inne genom att stå med båda benen i båda lägren.