Citat:
Ja gud vad farligt med hat, skall du komma med mer PKargument?
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Hatar?
Hudfärgen spelar inge...eh den har ni redan kört med....eh..invandringen beri...nej...
Kan inte komma på något faktiskt!
Citat:
Japp, men det är nödvändigt.
Det måste vara svårt att gå omkring och hata så många.
Citat:
Ja, de som befinner sig i Sverige hatar jag.
Hatar du alla "rasfrämligar"?
Citat:
För att deras närvaro leder till att svenskarna utplånas.
Varför?
Citat:
Efterblivet och barnsligt argument, försöker du ens förstå frågan?
Hundar och katter är bevisligen en annan art än människor. Men jag "hatar" inte hundar och katter för det.
Citat:
Okej.
Jag kan inte ens säga generellt att jag hatar somalier (men jag hatar dem i flock på svenska torg och klädda i stora tält).
Citat:
Känner man kärlek till det svenska folket och bryr sig om det så vill man inte att det skadas och då känner man hat mot de som hotar att skada eller skadar folket.
Ursprungligen postat av The-Wise-Gentleman
Nationalism är kärlek, bry sig om andra,
Skulle en pedofil våldta och mörda ditt barn, skulle du inte känna hat då? Samma princip.
Citat:
Jo, nationalism skapades både i modern och stenåldersstamform som ett sätt att ena mänskliga etniska grupper under en gemensam identitet så att gruppen inte blir överkörd och krossad av andra grupper. Den byggdes inte på "Ååh, vilken häftig historia vi har" eller "Ååh vad vi är lika varandra" utan som ett redskap för att överleva, och det gäller även idag.
Nationalism är att man inte ska hata andra nationer eller etniciteter.
Citat:
Nej, däremot vill jag kasta ut dem från Sverige och andra vita platser så de inte kan kontaminera rasen med negroid genetik.
Du min gode herre vill bara se massa döda niggers överallt.
Citat:
Förstår vi inte judefrågan kommer ingenting ske, utan mångkulturen kommer fortsätta tills alla svenskar är bortblandade.
Ursprungligen postat av Tintinikongo
Hur skall ni någonsin kunna bli tagna på allvar om ni skriver sådant här trams?
Judefrågan är inte allt, men däremot kärnan och navet.
Citat:
Ja, det är därför vi har mångkultur. Mångkulturen beror inte på misslyckad politik (varför skulle vi medvetet föra en så misslyckad politik som leder till våran förintelse?) utan på judiskt hat mot oss.
Judarna vill förinta det Svenska folket? Grow up.
Citat:
Det var en analogi, judarna är färre än muslimerna, men det säger inte ett skit om hur farliga de är.
Atombomb?
Citat:
Helt klart möjligt om SvP fick makten och utvisade alla judar, så sinnessjuka är dem. Men det får vi ta, förhoppningsvis vaknar så många Europeiska länder upp samtidigt att judarna inte kan göra något utan att få en förintelse i arslet.
Tror du att de ska bomba Sverige?
Citat:
Ja, de och deras globala judestamfränder är orsaken till all otrygghet, rädsla och allt annat som karaktäriserar det mångkulturella samhället.
Är du rädd för de 18000 skötsamma judar som finns i Sverige?
Citat:
Menar du att man måste älska judar för att det skall gå bra för Sverige? Är judarna en sorts helig livskraft?
Ett parti som hatar judar tillför inte något positivt till Sverige.
Citat:
Förhoppningsvis sker detta i flera Europeiska länder samtidigt, Sverige är ju inte ensamt att drabbas av judisk mångkultur/kulturmarxisism. Och det sker uppvaknanden i hela Europa, ta Ungern eller Grekland som exempel.
Hur tror du omvärlden skulle reagera om Sverige styrdes av judehatare?
Citat:
Vart ser du "alla" i texten?
Ursprungligen postat av Wahnsinn
Källa på att alla judar vill förinta det svenska folket? 

Senast redigerad av Heladageniskogen 2012-09-22 kl. 19:27.
Senast redigerad av Heladageniskogen 2012-09-22 kl. 19:27.