Citat:
Ursprungligen postat av 163fighter
Jag har tänkt lite på SvP, och innan jag ens kan överväga att rösta på det så måste de komma med en exakt definition för vem som klassas som svensk eller inte. Att "låta vetenskapen svara på det" funkar inte när man funderar på att massutvisa människor, för en sådan drastisk åtgärd så vill man veta exakt vad ett potentiellt resultat av ens röst innebär. Oj jaha, jag har valloner i släkten, då utvisade jag uppenbarligen mig själv, goodbye sverige. Du förstår vad jag menar.
Hejsan!
Nu är ju jag dock inte medlem, så jag vet ju exakt hur valsen kommer att gå. Men det jag har fattat är att kriminella kommer att utvisas i ett första steg. Sedan valloner i släkten är nog rätt ok.
Jag kan dock bara prata för mig själv. Största anledningen till att JAG kommer rösta på SvP är att jag vill, att Sverige skall bli som Japan, (min bästa vän är halv-japan) Jag vill ha ett etniskt Sverige (likt Japan) Jag tror att en sådan nation, kommer att överleva en kris mkt bättre än ett multietniskt land bättre.
Vem har sagt något om att massutvisa människor?
Men som sagt jag talar inte för SvP jag är bara en engagerad gräsrot, men börja sparka ut Valloner, kom igen, innan er var ju bara barbarer