Resultat: ?
Sverigedemokraterna
70,41%
571 röster
Svenskarnas Parti
29,59%
240 röster
2013-04-25, 22:10
Medlem
Flandmans avatar
Kommer definitivt rösta på SD 2014. Hade tänkt signera mig på ett medlemsskap så snart som möjligt.
Skulle ha stöttat dom betydligt tidigare.

Dock känner man alltid hatet mot partiet. Kommer jag behålla jobb etc ifall jag skulle engagera mig och folk inom jobb-kretsen anmäler mig till chefen. Borde inte vara lagligt men man riskerar det.
Citera
2013-04-25, 22:24
Medlem
klashbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 163fighter
Jag har tänkt lite på SvP, och innan jag ens kan överväga att rösta på det så måste de komma med en exakt definition för vem som klassas som svensk eller inte. Att "låta vetenskapen svara på det" funkar inte när man funderar på att massutvisa människor, för en sådan drastisk åtgärd så vill man veta exakt vad ett potentiellt resultat av ens röst innebär. Oj jaha, jag har valloner i släkten, då utvisade jag uppenbarligen mig själv, goodbye sverige. Du förstår vad jag menar.
Hejsan!

Nu är ju jag dock inte medlem, så jag vet ju exakt hur valsen kommer att gå. Men det jag har fattat är att kriminella kommer att utvisas i ett första steg. Sedan valloner i släkten är nog rätt ok.

Jag kan dock bara prata för mig själv. Största anledningen till att JAG kommer rösta på SvP är att jag vill, att Sverige skall bli som Japan, (min bästa vän är halv-japan) Jag vill ha ett etniskt Sverige (likt Japan) Jag tror att en sådan nation, kommer att överleva en kris mkt bättre än ett multietniskt land bättre.

Vem har sagt något om att massutvisa människor?

Men som sagt jag talar inte för SvP jag är bara en engagerad gräsrot, men börja sparka ut Valloner, kom igen, innan er var ju bara barbarer
Citera
2013-04-25, 22:27
Medlem
klashbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flandman
Kommer definitivt rösta på SD 2014. Hade tänkt signera mig på ett medlemsskap så snart som möjligt.
Skulle ha stöttat dom betydligt tidigare.

Dock känner man alltid hatet mot partiet. Kommer jag behålla jobb etc ifall jag skulle engagera mig och folk inom jobb-kretsen anmäler mig till chefen. Borde inte vara lagligt men man riskerar det.
Vad vore enligt dig så dåligt med en homogeniskt befolkning? Vore inte det att föredra? Eller vilka nackdelar ser Du med det?
Citera
2013-04-25, 22:28
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klashback
Vem har sagt något om att massutvisa människor?
SvP.
Citera
2013-04-25, 22:29
Bannlyst
Citat:
Jag har tänkt lite på SvP, och innan jag ens kan överväga att rösta på det så måste de komma med en exakt definition för vem som klassas som svensk eller inte. Att "låta vetenskapen svara på det" funkar inte när man funderar på att massutvisa människor, för en sådan drastisk åtgärd så vill man veta exakt vad ett potentiellt resultat av ens röst innebär. Oj jaha, jag har valloner i släkten, då utvisade jag uppenbarligen mig själv, goodbye sverige. Du förstår vad jag menar.
Rent krasst kan man säga att om du inte är vit europé så kommer du inte ha någon plats i Sverige. Valloner är det självfallet ingen som vill repatriera.
Citera
2013-04-25, 22:37
Medlem
163fighters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Rent krasst kan man säga att om du inte är vit europé så kommer du inte ha någon plats i Sverige. Valloner är det självfallet ingen som vill repatriera.
Jo, självklart, men jag vill ha lite exakthet för gränsfall och liknande. Allas vår cirkusneger kanske räknas som svensk, men var går gränsen? 1/16? 1/8? 1/4? 1/2? 3/4? Är det skillnad på att vara 1/8 kongoles och 1/8 västturk? Om man ser helsvensk ut men inte är det, har man en fördel över någon som inte ser svensk ut men har samma ursprung? Osv.
Citera
2013-04-25, 22:42
Medlem
klashbacks avatar
Citat:
Jo, självklart, men jag vill ha lite exakthet för gränsfall och liknande. Allas vår cirkusneger kanske räknas som svensk, men var går gränsen? 1/16? 1/8? 1/4? 1/2? 3/4? Är det skillnad på att vara 1/8 kongoles och 1/8 västturk? Om man ser helsvensk ut men inte är det, har man en fördel över någon som inte ser svensk ut men har samma ursprung? Osv.
Vem är Japan enligt dig?

EDIT: Ingen halv japan kommer någonsin ses som en japan i japan,,,
Citera
2013-04-25, 22:45
Medlem
klashbacks avatar
Citat:
Du vet väl hur du är knullad?
Citera
2013-04-25, 22:49
Medlem
163fighters avatar
Citat:
Vem är Japan enligt dig?
Enligt japanerna själva verkar det vara en person som har växt upp i Japan och vars föräldrar båda är Japaner(lite sådär rekursiv definition tills man når ett par sekler bakåt i tiden).
Men vad jag tycker spelar inte någon roll, det är hur SvP definierar en svensk eftersom de tänker göra allvarliga beslut baserat på den definitionen, jag håller inte på att köra något "men vem ÄR svensk egentligen" som någon jävla journalist om du tror det.
Citera
2013-04-25, 22:50
Medlem
klashbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
SvP.
Källa?
Citera
2013-04-25, 22:54
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Källa?

Ja, alltså, det beror ju på vad du menar med massutvisning. Alla som inte ingår i det västerländska etniska och kulturella arvet ska ju repatrieras från landet är det ju tänkt. Det kan du fråga vilken svenskpartist som helst så kommer han säga detsamma. Och då vi har en del "icke västerländska medborgare" i landet så blir det ju så klart tal om en massutvisning. Hur skulle man annars uppnå den etniska homogeniteten du talar om?
Senast redigerad av stopbitching 2013-04-25 kl. 22:56.
Citera
2013-04-25, 22:55
Medlem
klashbacks avatar
Citat:
Enligt japanerna själva verkar det vara en person som har växt upp i Japan och vars föräldrar båda är Japaner(lite sådär rekursiv definition tills man når ett par sekler bakåt i tiden).
Men vad jag tycker spelar inte någon roll, det är hur SvP definierar en svensk eftersom de tänker göra allvarliga beslut baserat på den definitionen, jag håller inte på att köra något "men vem ÄR svensk egentligen" som någon jävla journalist om du tror det.
Samma sak som Vem är Japan, finns inga skillnader där.

EDIT: hur skall man annars definiera vem som skall råda över Sverige enligt dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in