Citat:
Ursprungligen postat av Super-Swede
Jag förstår inte hur SvP överhuvudtaget ska ha en chans att uppnå det du skriver om?
När svenskarna är eller snart är en minoritet och hela landet är ett brunt inferno av blattar/negrer, då tror jag nog vi har ganska stor chans, inte sant? Och det lär ju ske ganska snart, inte sant?
Och innan dess, så kommer det (om folk vågar och tar ansvar) finnas en liten men växande radikal svensk nationalistisk rörelse i landet (SvP) och det är dags att börja med den idag! Och det görs genom att rösta på SvP nästa val och visa att vi finns och är med på allvar!
Citat:
Du måste vara en mycket inskränkt person som lever och hoppas på att månen ska ramla ner på jorden.

Även om mina förhoppningar är de samma som dina så inser jag ändå att det är och kommer alltid vara en utopi.
Anser du inte att samhället har blivit och kommer bli ännu dåligare av mångkulturen?
Varför kom SD in 2010 men inte 1988? Jo invandringspolitiken och samhället ser värre ut nu.
Varför kom SvP inte in 2010 men kanske på 2020 eller 2030-talet? Jo invandringspolitiken och samhället ser värre ut då.
Citat:
Om Åkesson vill reducera invandringen till 90% och SvP till 100% så är SD det enda alternativet!
Problemet är att Swedlishtalande Swedishmulatter inte är något alternativ heller, då kan vi lika gärna ta självmord.
Citat:
"Ni" som snackar om den gamla skinnskalle drömmen kommer också (tyvärr) att dö med den.
Jag snackar om den enda politiken som kan rädda det svenska folket från totalutplåning.
Och även om det ser mörkt ut, varför skall vi ge upp för det? Vi lever just precis för att våra förfäder inte gav upp när de var mörkt utan kämpade på!