Resultat: ?
Sverigedemokraterna
70,41%
571 röster
Svenskarnas Parti
29,59%
240 röster
2012-09-22, 16:04
Medlem
HeltSatansGalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durzon
SVP kommer aldrig komma in riksdagen och har nog inte förmågan att vara ett fungerande riksdagsparti.
Så för att vara realistisk så gör du nog dig själv en tjänst i att rösta på SD.

SVP är ett nazi-parti. Det spelar ingen roll vad dom själva säger, alla har sin bakgrund i NSF etc.
Många svenskar är intresserade av nazism i Sverige.

Och socialdemokraterna har ett förflutet med rasforskning, vad är din poäng?
Citera
2012-09-22, 16:06
Medlem
Heladageniskogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Läs mitt tidigare inlägg som jag skrev i en annan tråd.

https://www.flashback.org/sp39460855
Är du för invandring av nio miljoner rika kineser med högutbildning som bekostar allt ur egen ficka samt lovar och svär att de skall anamma en svensk kultur och tala svenska?

Det skulle nämligen vara en ren samhällsekonomisk vinst och eventuella platsbekymmer kan vi lösa genom att gasa svenskar och andra mer korkade och brottsbenägna folk.
Citera
2012-09-22, 16:07
Medlem
KingVisions avatar
Bästa är väl att rösta SD på riksdagsnivå men rösta SD/SvP på landstingsnivå, sen SvP på kommunalnivå.

Styrdes alla Sveriges kommuner av SvP så skulle vi ju inte ha någon invandring till våra kommuner. Så där skulle staten stå och ta skit.
Citera
2012-09-22, 16:07
Medlem
Super-Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heladageniskogen
Hur stoppar SD vansinnet? Man kanske vill minska vansinnet, men det är inte samma sak som att stoppa vansinnet.

Sjuklövern: Framtidens Sverige består av engelsktalande mulatthybrider och käkar kebab och ser sig själva som världsmedborgare.
SD: Framtidens Sverige består av engelsktalande mulatthybrider som talar den nordgermanskinfluerade dialekten "Swedlish" och käkar svennetacos och falukorv och ser sig själva som "Swedishar".
SvP: Framtidens Sverige består av svensktalande svenskar med en svensk kultur (vilken dock gärna får inkludera kebab och svennetacos precis som falukorv, för det är inte främmande kulturinfluenser som är problemet ).

Tack för ditt nytänkande och fräscha perspektiv på saker och ting, detta argument har saknats i tråden och det har verkligen fått mig att tänka om.

Jag ändrade stoppa till hejda, på den punkten har du rätt. Jag förstår inte hur SvP överhuvudtaget ska ha en chans att uppnå det du skriver om? Det kan du gärna förklara! Du måste vara en mycket inskränkt person som lever och hoppas på att månen ska ramla ner på jorden. Även om mina förhoppningar är de samma som dina så inser jag ändå att det är och kommer alltid vara en utopi.

Om Åkesson vill reducera invandringen till 90% och SvP till 100% så är SD det enda alternativet!

"Ni" som snackar om den gamla skinnskalle drömmen kommer också (tyvärr) att dö med den.
Citera
2012-09-22, 16:10
Medlem
HeltSatansGalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Wise-Gentleman
SD kommer jag rösta. Nu eller aldrig!
SvP kommer ALDRIG komma in i riksdagen. Aldrig!!!!!!!!!!!
Glöm det!!!! SvP är lika lyckade som kommunisterna. Dom kommer ALDRIG få igenom sina förslag då de är för extrema.

SD 2014 är det som gäller! Rösta gärna på Gustav Kasselstrand!!!

/ Winston D Thackeray

Extrema tider kräver extrema åtgärder. Se bara i grekland där gyllene gryning bara blir större och större.
Och om denna rent ut sagt fullständigt galna politik kommer att fortsätta föras här i Sverige så kommer partier som bla Svenskarnas parti att stiga i graderna snabbare än en neger i jakt på bidrag.

Och varför signerar du varje jävla inlägg? Vi ser vad du har för användarnamn, okej?
Citera
2012-09-22, 16:12
Medlem
folkgemenskaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Jag är definitivt "högerextrem" i samhällets uppfattning; men jag har aldrig hört talas om Realisten.se. Sorry. Däremot känner jag väl till Avpixlat.info som ju närmast passerar kända nättidningar i läsare

Inbilla dig själv det du, till och med min Gråsosse till Far känner till Realisten.se och han sitter knappt vid datorn, och jag har inte nämnt den.
Citera
2012-09-22, 16:17
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Är du för invandring av nio miljoner rika kineser med högutbildning som bekostar allt ur egen ficka samt lovar och svär att de skall anamma en svensk kultur och tala svenska?

Det scenariot är ju helt orimligt. Kommer aldrig att ske.

Citat:
Det skulle nämligen vara en ren samhällsekonomisk vinst och eventuella platsbekymmer kan vi lösa genom att gasa svenskar och andra mer korkade och brottsbenägna folk.

Som sagt, så ska vi inte ta in för mycket.
Senast redigerad av TheBurden 2012-09-22 kl. 16:23.
Citera
2012-09-22, 16:20
Medlem
Heladageniskogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Super-Swede
Jag förstår inte hur SvP överhuvudtaget ska ha en chans att uppnå det du skriver om?
När svenskarna är eller snart är en minoritet och hela landet är ett brunt inferno av blattar/negrer, då tror jag nog vi har ganska stor chans, inte sant? Och det lär ju ske ganska snart, inte sant?

Och innan dess, så kommer det (om folk vågar och tar ansvar) finnas en liten men växande radikal svensk nationalistisk rörelse i landet (SvP) och det är dags att börja med den idag! Och det görs genom att rösta på SvP nästa val och visa att vi finns och är med på allvar!

Citat:
Du måste vara en mycket inskränkt person som lever och hoppas på att månen ska ramla ner på jorden. Även om mina förhoppningar är de samma som dina så inser jag ändå att det är och kommer alltid vara en utopi.
Anser du inte att samhället har blivit och kommer bli ännu dåligare av mångkulturen?
Varför kom SD in 2010 men inte 1988? Jo invandringspolitiken och samhället ser värre ut nu.
Varför kom SvP inte in 2010 men kanske på 2020 eller 2030-talet? Jo invandringspolitiken och samhället ser värre ut då.

Citat:
Om Åkesson vill reducera invandringen till 90% och SvP till 100% så är SD det enda alternativet!
Problemet är att Swedlishtalande Swedishmulatter inte är något alternativ heller, då kan vi lika gärna ta självmord.

Citat:
"Ni" som snackar om den gamla skinnskalle drömmen kommer också (tyvärr) att dö med den.
Jag snackar om den enda politiken som kan rädda det svenska folket från totalutplåning.

Och även om det ser mörkt ut, varför skall vi ge upp för det? Vi lever just precis för att våra förfäder inte gav upp när de var mörkt utan kämpade på!
Citera
2012-09-22, 16:21
Medlem
Heladageniskogens avatar
Citat:
Det scenariot är ju helt orimligt. Kommer aldrig att ske.
Men ta hypotetiskt och ideologiskt ställningstagande då?

Citat:
Som sagt, så ska vi inte ta in för mycket.
Varför inte då? Om hudfärgen inte har någon betydelse kan vi ju bara ösa på? Inte sant?
Citera
2012-09-22, 16:25
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Varför inte då? Om hudfärgen inte har någon betydelse kan vi ju bara ösa på? Inte sant?

Har jag påstått det? Nej, det har jag inte. Vi ska inte ta in för mycket, helt enkelt. Vilket vi tyvärr redan har gjort. Det måste finnas pengar och resurser för att kunna ta hand om de som kommer hit.
Citera
2012-09-22, 16:28
Medlem
Heladageniskogens avatar
Citat:
Har jag påstått det? Nej, det har jag inte. Vi ska inte ta in för mycket, helt enkelt. Vilket vi tyvärr redan har gjort.
Jo?

Citat:
Ursprungligen postat av =TheBurden
Hudfärg och sånt är jag helt ointresserad av
Är du helt ointresserad av hudfärg och sådant så kan vi ju fylla på Sverige med HORDER av lottovinster i form av högutbildade indier, kineser och andra berikande invandrare och casha in vinsten! Tar man bara in intelligenta invandrare som sköter sig kommer pengarna rulla in och då är invandring linjärt positiv (ur en ekonomisk synpunkt, rent etniskt leder det till våran utplåning)! Aboo!
Citera
2012-09-22, 16:33
Medlem
trailblasers avatar
Alltså folk som lägger sin röst på SVP måste vara tröga på riktigt.
Inte nog med att de ställer sig bakom judehat av grövsta sort så lägger de en röst på ett parti som aldrig kommer göra någon skillnad. Sverige brinner, ni ser ju dagligen hur verklighetsfrånvarande politiker lägger fram förslag efter förslag som är totalt destruktiva för Sverige. Och så tänker ni lägga er röst på SVP? Verkligen, verkligen? Och detta för att SD "blivit för mesiga". Kom igen nu. En sänkning med 90% av invandringen är inte mesigt alls. Det kommer göra stor skillnad och kommer ge samhället mycket pengar. SD måste komma över 10% i det kommande valet. Alla behövs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in