2018-03-18, 07:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Jag tror nog ändå det skulle bli lite problem om sådär en halv miljard, eller hur många du nu anser vara tillräckligt renrasiga, skulle flytta in i Europa.

Är du invandrare? Kommunist? "Borgerlig"? Det är andra gången jag ställer frågan och jag har inte fått ett svar. Massinvandringen av afrikaner och araber är ett enormt problem för europeernas livskvalitet. Men ska invandring gälla vore det ändå tiotusen gånger trevligare med invandring av eget folk.
Citera
2018-03-18, 08:17
Medlem
Memestars avatar
Citat:
Förvisso har Sverige en hel del på sitt samvete när gäller behandlingen av samer, dock snarare motsatt det Israel ägnar sig åt. Vi hade en hård försvenskningspolicy där samernas språk och kultur skulle ersättas med den svenska (ungefär som i Skåne när det erövrats), inte någon etnisk rensning som i Israel.

Din andra länk visar ju direkt hur nära släkt judar och palestinier är, hur mycket du än vill förneka det.

Det är klart du tror på någon evig judisk rätt till Palestina, annars skulle du inte så febrilt försvara de ryska erövrarnas rätt till området. Sen är klart att du som alltid skyller på palestinierna när de inte var så pigga på att invandrarna skulle skapa sig en egen stat där de som bäst skulle bli andra klassens medborgare, de som inte fördrevs.
Ganska nära släkt, ja. Ungefär på samma sätt som syrier och irakier är ganska nära.

Hahaha "andra klassens medborgare" och "etnisk rensning"? Är det din taktik, att komma med BS i hopp att övertyga idioter som eventuellt läster detta, när du håller på att förlora debatten?
Citera
2018-03-18, 09:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Memestar
Ganska nära släkt, ja. Ungefär på samma sätt som syrier och irakier är ganska nära.
Eller som Ashkenazi och Sephardim. Rasism blir så löjlig för att alla folkgrupper är utblandade med varandra.

Citat:
Hahaha "andra klassens medborgare" och "etnisk rensning"? Är det din taktik, att komma med BS i hopp att övertyga idioter som eventuellt läster detta, när du håller på att förlora debatten?
Du är väldigt pigg på att proklamera att motparten förlorar debatten. Du vet mycket väl alla argument som jag framfört för att påståenden som dessa är sanna.
Citera
2018-03-18, 09:14
Medlem
Memestars avatar
Citat:
Eller som Ashkenazi och Sephardim. Rasism blir så löjlig för att alla folkgrupper är utblandade med varandra.

Du är väldigt pigg på att proklamera att motparten förlorar debatten. Du vet mycket väl alla argument som jag framfört för att påståenden som dessa är sanna.
Nej, Ashkenazim och Sephardim är närmare besläktade. Men jag håller med, detta börjar bli löjligt. Din tes var att dagens palestinier är ättlingar till antikens judar. Jag har bevisar att dagens judar är det och du har inte kunnat bevisa något annat. Om du vill avsluta denna diskussion förstår jag det, etnicitet är ganska irrelevant när det gäller landägande. Det är mest bara antisemiter som brukar ta upp sådant överhuvudtaget och sedan anklaga meningsmotståndarna för att vara rasister när deras argument fallerar...

Låt oss se:
Etnisk rensning - ingen källa
2:a kl. medborgare - ingen källa
Dina genfantasier - ingen källa
Hmmmmmmm...
Citera
2018-03-18, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Är du invandrare? Kommunist? "Borgerlig"? Det är andra gången jag ställer frågan och jag har inte fått ett svar. Massinvandringen av afrikaner och araber är ett enormt problem för europeernas livskvalitet. Men ska invandring gälla vore det ändå tiotusen gånger trevligare med invandring av eget folk.

Ser du inte att samma krafter som verkar för våran undergång är precis samma krafter som stöder Israels rätt till murar, etnisk apartheid i ett land dom själva invandrat till. Det är dubbelmoral att som etnisk Svensk nationalist stå på sionismens sida och samtidigt hävda våran självklara rätt att bestämma över vårat hemland, finns ingen jude som gjort något positivt för Sverige och dom ska givetvis skickas ut på samma båt som araber och negrer. Deras aktiviteter för att försvaga och förgöra den etniskt Svenska populationen borde göra dom till varje Svensk huvudfiende nummer 1 men du försöker med rakt ansikte försvara dom samtidigt som du påstår att du är nationell, antingen är man mot kolonisering och raderandet av ursprungsbefolkningar eller är man för det. Bestäm dig..

Så.... Israel ska givetvis avskaffas för att hela staten är byggd på rån och mord av befolkningen som befann sig där när landet gavs bort i FN.
Citera
2018-03-18, 16:12
Bannlyst
Apropå alla idioter. Jag förstår israelerna. De har agerat utav självbevarelsedrift hela 1900-talet. Förintelsen bara övertygade dem, sionisterna, att de var rätt ute. Judarna försvarar sig och svenskarna begår nationellt självmord. Svenskarna borde titta på judarnas exempel istället för att blanda sig i konflikten därnere. Vore bättre för svenskarna själva.

Det finns ingen dubbelmoral här. De som invandrar till Sverige är inga svenskar utan afrikaner och araber och alla möjliga andra. Det vore någon form av dubbelmoral om svenskar invandrade hit, jag tog avstånd från det men inte tog avstånd från sionisterna. Ett sådant exempel förekommer inte här och jag välkomnar boer till Europa istället för svarta. Boerna har dessutom rätt att kalla sig för flyktingar.

Citat:
Ursprungligen postat av JItterbugg
Ser du inte att samma krafter som verkar för våran undergång är precis samma krafter som stöder Israels rätt till murar, etnisk apartheid i ett land dom själva invandrat till. Det är dubbelmoral att som etnisk Svensk nationalist stå på sionismens sida och samtidigt hävda våran självklara rätt att bestämma över vårat hemland, finns ingen jude som gjort något positivt för Sverige och dom ska givetvis skickas ut på samma båt som araber och negrer. Deras aktiviteter för att försvaga och förgöra den etniskt Svenska populationen borde göra dom till varje Svensk huvudfiende nummer 1 men du försöker med rakt ansikte försvara dom samtidigt som du påstår att du är nationell, antingen är man mot kolonisering och raderandet av ursprungsbefolkningar eller är man för det. Bestäm dig..

Citat:
Så.... Israel ska givetvis avskaffas för att hela staten är byggd på rån och mord av befolkningen som befann sig där när landet gavs bort i FN.

Det är liksom inte upp till dig. Det är en arabisk-judisk fråga. Judarna fick ingenting. FN fattade ett beslut och oavsett vilket hade judarna kämpat. Det jag hör kommer från ytterligare en svensk som fått för sig saker om Israel som inte stämmer. FN har aldrig varit någon jultomte åt någon.
Citera
2018-03-18, 16:19
Medlem
[quote=Mertillen|Det är liksom inte upp till dig. Det är en arabisk-judisk fråga. Judarna fick ingenting. FN fattade ett beslut och oavsett vilket hade judarna kämpat. Det jag hör kommer från ytterligare en svensk som fått för sig saker om Israel som inte stämmer. FN har aldrig varit någon jultomte åt någon.[/QUOTE]

Du har rätt i att det är inte upp till mig, inte till dig utan till dom som bor och bodde i Palestina innan judar från ÖstEuropa flyttade dit och tog över bit för bit. Att Israel ses som en demokrati eller inte är skitsamma för som du sa det är varken upp till mig, dig eller sunkiga Usa att bestämma över land som ej tillhör oss. Så med det i åtanke varför har en jude från polen eller ryssland som kommit till Israel från 60-talet och framåt något att säga till om? Tycker du att Ibrahim Baylan som kom med bananbåten från Turkiet nångång på 70-talet ska bestämma över Svenskar i Sverige? - Om inte, varför inte det är väl samma sak?

Vi ska inte ens behöva ta till Israels vidriga metoder för att bestämma över vårat land för alla invandrare från Kirurger till knarklangare ska UT från Sverige, det ska inte behövas finnas apartheidlagar som skiljer oss från dom då dom inte hör hemma här och har aldrig gjort det heller. Europeiska invandrare kan vi avgöra fall till fall då dom är vita precis som vi och du har rätt att Boer bör få asyl i Europa utan undantag, en droppe negerblod ska dock diskvalificera dom.
Senast redigerad av JItterbugg 2018-03-18 kl. 16:31.
Citera
2018-03-18, 16:23
Medlem
FN är visst en jultomte åt sionister och usa att gå deras ärenden. FN erkände och gav bort ett land dom ej hade rätt till för att kunna ge ockupanterna diffust laglig rätt. 'Vi är erkända av FN' - samma FN som Folke bernadotte jobbade för när judesvinen mördade honom. Samma FN som Hans Blixt jobbade åt och när han ej gick med på US/UK propagandan så valde man att skita i FN och köra på endå.

FN är en sandlåda för globalistlakejer för att ge någon form av påstådd legitimitet åt sina verksamheter.
Senast redigerad av JItterbugg 2018-03-18 kl. 16:26.
Citera
2018-03-18, 17:09
Medlem
Memestars avatar
Citat:
FN är visst en jultomte åt sionister och usa att gå deras ärenden. FN erkände och gav bort ett land dom ej hade rätt till för att kunna ge ockupanterna diffust laglig rätt. 'Vi är erkända av FN' - samma FN som Folke bernadotte jobbade för när judesvinen mördade honom. Samma FN som Hans Blixt jobbade åt och när han ej gick med på US/UK propagandan så valde man att skita i FN och köra på endå.

FN är en sandlåda för globalistlakejer för att ge någon form av påstådd legitimitet åt sina verksamheter.
Hahaha du skojar väl? Dagens FN är totalt kapat av fascister och islamister. FN har fan inte gjort något vettigt sedan 50-talet då de försvarade Sydkorea från kommunistisk invasion.
Citera
2018-03-20, 00:24
Bannlyst
Citat:
Du har rätt i att det är inte upp till mig, inte till dig utan till dom som bor och bodde i Palestina innan judar från ÖstEuropa flyttade dit och tog över bit för bit. Att Israel ses som en demokrati eller inte är skitsamma för som du sa det är varken upp till mig, dig eller sunkiga Usa att bestämma över land som ej tillhör oss. Så med det i åtanke varför har en jude från polen eller ryssland som kommit till Israel från 60-talet och framåt något att säga till om? Tycker du att Ibrahim Baylan som kom med bananbåten från Turkiet nångång på 70-talet ska bestämma över Svenskar i Sverige? - Om inte, varför inte det är väl samma sak?

Vi ska inte ens behöva ta till Israels vidriga metoder för att bestämma över vårat land för alla invandrare från Kirurger till knarklangare ska UT från Sverige, det ska inte behövas finnas apartheidlagar som skiljer oss från dom då dom inte hör hemma här och har aldrig gjort det heller. Europeiska invandrare kan vi avgöra fall till fall då dom är vita precis som vi och du har rätt att Boer bör få asyl i Europa utan undantag, en droppe negerblod ska dock diskvalificera dom.

Å, ni med era exempel som inte ändrar på någonting. Jajamän, Ibrahim Baylan tar sig rätten och när ingen tar den ifrån honom så får han gott vinna här i Sverige. Det är då fan så ni tjurar ni andra. Och tror du förresten en enda arab och jude debatterar därnere med varandra huruvida jag har rätt eller fel? Nej. De skiter såklart i invandringen till Sverige eftersom den inte berör dem.

Spelar ingen roll vilka nationaliteter judarna hade. Vad som spelade roll var deras vilja och förmåga. Detta var deras hemland och de var övertygade om att det var det rätta. Det kanske det var också med tanke på deras historia. De kämpade och de vann. "Vidriga metoder". Det råder alltid krigstillstånd där nere eller kall fred över belägrat land. Israelerna kör sin grej och araberna sin "vidriga". Javisst och det ändrar ingenting.
Senast redigerad av Mertillen 2018-03-20 kl. 00:32.
Citera
2018-03-20, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Vad som spelade roll var deras vilja och förmåga. Detta var deras hemland och de var övertygade om att det var det rätta. Det kanske det var också med tanke på deras historia. De kämpade och de vann. "Vidriga metoder". Det råder alltid krigstillstånd där nere eller kall fred över belägrat land. Israelerna kör sin grej och araberna sin "vidriga". Javisst och det ändrar ingenting.

Det är också ett sätt att se det på, även om jag själv tycker att din grott-retorik bör förpassas till något avsnitt av Game Of Thrones. I en civiliserad värld borde man kunna hantera problem utan att tillämpa Darwins teorier. Jag kan förstå att judarna har sina åsikter om landet. Men kan du förstå att det finns ett annat folk som har samma åsikt?

Tror du att Israels fortsatta expansion bidrar till avspänning i regionen eller ökat hat mot den grupp du representerar?
Citera
2018-03-20, 09:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SoffSvek
Det är också ett sätt att se det på, även om jag själv tycker att din grott-retorik bör förpassas till något avsnitt av Game Of Thrones. I en civiliserad värld borde man kunna hantera problem utan att tillämpa Darwins teorier. Jag kan förstå att judarna har sina åsikter om landet. Men kan du förstå att det finns ett annat folk som har samma åsikt?

Tror du att Israels fortsatta expansion bidrar till avspänning i regionen eller ökat hat mot den grupp du representerar?

Du är så otroligt korkad bara så grattis, idioten! Du har kommit fram till varför det råder en konflikt därnere.

Varför svarar du inte på frågan? Är det känsligt, varför? Är du kommunist? Är du invandrare? Är du "borgerlig"? Det sista tvivlar jag mest på.

Israel expanderar inte. Det senaste som inträffade var tillbakadragandet från Gaza och från södra Libanon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in